پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

ایسوس مادربوردهای مبتنی بر چیپست X۲۹۹ را معرفی کرد

شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

ایسوس مادربوردهای مبتنی بر چیپست X۲۹۹ را معرفی کرد

اینتل به تازگی از پلتفرم X299 و پردازنده‌های نسل SkyLake-X و Kabylake-X رونمایی کرد. پردازنده‌های جدید بر اساس سوکت LGA2066 طراحی شده اند.
در این راستا شرکت ایسوس به عنوان بزرگترین تولید کننده مادربورد مدل های مختلفی از مادربردها را بر اساس نیاز کاربری طراحی و به زودی روانه بازار خواهد کرد.

سری  ROG قدرتمند ترین مادربورد
ایسوس در سری ROG سه مدل را عرضه خواهد کرد. پیشرفته‌ترین مادربرد این سری Rampage VI Extreme می‌باشد که با سیستم خنک‌کننده مایع اختصاصی و شبکه فوق‌ سریع مجهز شده است. دومین سری از این مادربوردRampage VI Apex نام دارد. این مادربورد منحصر به فرد نیازهای یک اورکلاکر حرفه‌ای را پوشش خواهد داد و تنها برای شکستن رکوردهای جهانی ساخته شده‌است. سومین عضو از این سری مادربرد Strix X299-E می‌باشد که می تواند نیاز گیمرها از قبیل شخصی‌سازی‌های ظاهری و باطنی، سیستم خنک‌کننده و تقریبا هر چیزی که بدان نیاز دارد را برآورده کند.
ایسوس در مادربوردهای سری  ROGبه قابلیت ها نوآوری‌های جدیدی همراه است؛ قابلیت‌های مربوط به اورکلاک و خنک‌کنندگی در حالت مایع و بادی به همراه هدرهای پمپ جداگانه برای قدرت بخشیدن به خنک‌کننده‌های سیکل باز تنها بخشی از این قابلیت‌ها می‌باشند. در این سری از مادربورد کنترل هوشمند فن برای بهینه‌‌بودن عملکرد فن‌ها و هر چه کمتر شدن نویز آن‌ها نیز تعبیه شده است. همچنین از طریق قابلیت ۵Way Optimization می‌توان تنها با یک کلیک سیستم را بهینه‌سازی و اورکلاک کرد.
در سری ROG همانند تولیدات قبلی این سری، امکان شخصی‌سازی نورپردازی مادربرد از طریق LEDهای موجود بر روی آن و همچنین قابلیت Aura Sync فراهم شده است. چند هدر نیز برای تغذیه نوارهای RGB LED تعبیه شده و علاوه بر تمام این‌ها، قابلیت همگام‌سازی نورپردازی بر روی مادربرد، کارت گرافیک، ماوس، کیبورد و به‌طور کلی ابزارهایی که سازگار با قابلیت Aura هستند، وجود دارد.
مادربورد های قدرتمند ROG به آخرین نسل فناوری SupremeFXمجهز شده است تا ضبط صدای واضح برای استریمرها بسیار آسانتر شود. همچنین شکاف‌های PCIe به لطف فناوری SafeSlot مقاوم شده اند تا از هرگونه آسیب‌دیدگی مادربرد در برابر کارت ‌گرافیک‌های سنگین در امان باشد. از دیگر امکانات مادربردهای سری ROG می توان به قابلیت‌های بسیار عالی در زمینه Raid، درگاه‌های مختلف، شبکه گیگابیتی، WIFI آنبرد و همچنین سازگاری با حافظه‌های Intel Optane اشاره کرد.

سری TUF و PRIME؛ مادربوردهای کارآمد با طراحی شگرف
سری Prime و TUF برای کاربران حرفه ای و نیمه حرفه ای هدف گذاری شده است.
مادربرد Prime X299-Deluxe برای افراد حرفه‌ای طراحی شده است که می‌خواهند در آن واحد همه چیز را داشته باشند و مادربرد Prime X299-A نیز قادر است تمام نیاز حرفه‌ای ها را پوشش دهد. مادربردهای سری Prime از قابلیت‌های متنوعی مانند امکانات گوناگون جهت نظارت بر سیستم‌ خنک‌کننده، هدرهای پمپ، قابلیت ۵-Way Optimization، نورپردازی Aura RGB، فناوری SafeSlot، امکانات بی‌نظیر صوتی و امکانات مرتبط با Raid بهره می‌برند. این مادربردها همانند سری ROG با حافظه‌های Intel Optane سازگار می‌باشند.
از سویی دیگر مادربرد TUF X299 Mark 1 از سری TUF با قابلیت‌های حفاظتی و آرمور بسیار قوی و امکانات خنک‌کنندگی پیشرفته، خود را از تمام رقبا جدا کرده است و سطح جدیدی از حفاظت و استقامت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، و از طرفی مادربرد TUF X299 Mark 2 برای افرادی ساخته شده که در کنار استقامت و ماندگاری قصد دارند سیستم خود را از بقیه متمایز سازند. مادربردهای سری TUF برای ماندگاری و استقامت بالا طراحی شده‌اند و قادر هستند در مکان‌هایی با شرایط سخت همچنان به فعالیت خود ادامه دهند. اجزای این سری به‌طور ویژه انتخاب می‌شوند و نسبت به قطعات مادربردهای معمولی بسیار قدرتمندتر هستند. ایسوس این مادربردها را به نورپردازی Aura RGB مزین کرده و همچنین قابلیت‌های متنوعی را نیز برای آن‌ها تدارک دیده است. انتظار می رود در آینده مادربردهای بیشتری از سری Prime و ROG عرضه بر پایه چیپست X299 عرضه شوند.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.