پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

ایسوس لپ‌تاپ ExpertBook P۵ مجهز به هوش مصنوعی را رونمایی کرد

دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۹

ایسوس لپ‌تاپ ExpertBook P۵ مجهز به هوش مصنوعی را رونمایی کرد

لپ‌تاپ ExpertBook P5 یک محصول جدید از شرکت ASUS است که به قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز شده است. این لپ‌تاپ از پردازنده‌های نسل بعدی اینتل Core Ultra موسوم به سری Lunar Lake بهره می برد. این پردازنده دارای یک واحد پردازش عصبی قدرتمند (NPU) است. ASUS ادعا می‌کند که NPU می‌تواند بیش از 45 تریلیون عملیات در ثانیه (TOPS) انجام دهد. این پردازنده همچنین دارای یک CPU چند هسته‌ای و یک GPU مجتمع است. این پردازنده می‌تواند با ترکیب NPU، CPU و GPU بیش از 100 تریلیون عملیات در ثانیه ایجاد کند.

ExpertBook P5 دارای صفحه‌نمایش 14 اینچی IPS با وضوح 2.5K و نسبت تصویر 16:10 است. این لپ‌تاپ با قابلیت‌های هوش مصنوعی می‌تواند ابزارهای جلسه مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد. برخی از این قابلیت‌ها شامل بهینه‌سازی دوربین و صدا، ارائه خلاصه جلسه و تبدیل یا ترجمه مکالمات در جلسات است.

لپ تاپ Asus ExpertBook P5 یک محصول با کیفیت بالا است که مجهز به صفحه نمایش 14 اینچی IPS LCD با نرخ تازه سازی 144 هرتز است. وضوح تصویر آن 2560 x 1600 پیکسل و نسبت تصویر به بدنه حدودا 82.1٪ است.

این صفحه نمایش با کیفیت بالا و با نور پس زمینه LED، تصاویر را با جزئیات بالا و رنگ های دقیق نشان می دهد. همچنین، این لپ تاپ از فناوری نوردهی خودکار برخوردار است که با تنظیم نور پس زمینه صفحه نمایش بر اساس نور محیط، چشمان شما را حفظ می کند.

این لپ‌تاپ همچنین دارای چندین ویژگی امنیتی است که برخی از آنها مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. طبق اطلاعات ارائه شده توسط ASUS، این محصول تا 5 سال بایوس و آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.