پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

ایسوس روتر جدید و مجهز به اسپیکر هوشمند را معرفی کرد

شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

ایسوس روتر جدید و مجهز به اسپیکر هوشمند را معرفی کرد

روتر Lyra Voice ایسوس به عنوان یک اسپیکر هوشمند مبتنی بر الکسا رونمایی شد.

در جریان برگزاری رویداد CES2018، ایسوس با رونمایی از دو محصول جدید از خانواده Lyra، اقدام به گسترش محصولات مبتنی بر شبکه ی توری وای فای خود نموده است. Lyra Voice یک سیستم وای‌فای AC2200 سه باندی می باشد که نقش اسپیکر هوشمند مبتنی بر دستیار دیجیتال آمازون الکسا را نیز ایفا می‌کند.  Lyra Trio نیز محصول دیگر تایوانی ‌ها می باشد که در حقیقت یک سیستم وای‌فای دو باندی است که در کنار روتر Voice، شبکه‌ی بی‌ سیم خانگی یکپارچه ‌ای را ایجاد می ‌کند. روتر Voice با برقراری ارتباط با سایر هاب‌های Lyra مانند Trio پوشش شبکه‌ را در خانه گسترش می‌ دهد. طراحی جذاب و ظاهر مشابه اسپیکرهای هوشمند این محصول، زیبایی دکوراسیون خانه ی شما را دو چندان می کند.

یکپارچگی با الکسا یک اتفاق تازه می باشد؛ زیرا که تا به امروز روتری مجهز به میکروفن داخلی عرضه نشده بود. بعضی روتر ها مانند مدل EA8300 لینک‌سیس، با استفاده از هاب‌های دیگر می توانند بعضی از عملکردهای خود نظیر میزبانی وای‌فای را کنترل نمایند. امکان کنترل هر دو روتر Voice و Trio از طریق اپلیکیشن Lyra نیز توسط ایسوس فراهم شده است؛ ویژگی ای که مدیریت شبکه ی خانگی را راحت تر می کند. با استفاده از روتر Voice، از سرویس‌های اتوماسیون نظیر IFTTT، نیز می توانید برای کنترل مستقیم دستگاه ‌های هوشمند خانه‌ی خود استفاده کنید.

طراحی هرمی شکل و عجیب روتر Trio ظاهر یک اتو را برای شما تداعی می کند. آنتن های ۳×۳ برای فراهم کردن سرعت های بالا در این روتر تعبیه شده و همچنین قابلیت همواره فعال حفاظت از حریم خصوصی برای افزایش سطح امنیت به کار گرفته شده است. هر دوی این روترها با ظاهری قابل توجه ارائه می شوند که در این میان، مدل Voice در کنار وظایف مربوط به شبکه، به عنوان یک اسپیکر هوشمند نیز استفاده می شود. مدل Trio هم به آسانی با سایر دستگاه ‌های سری Lyra یکپارچه شده و پوشش شبکه‌ی شما را گسترش می‌ دهد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.