پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

ایسر از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود رونمایی کرد

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

ایسر از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود رونمایی کرد

ایسر از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود رونمایی کرد
شرکت «ایسر» یکی از بهترین سازندگان انواع مانیتور، با معرفی یک شاهکار حرفه‌ای، رقبا و کاربران را غافلگیر کرده است. مانیتور گیمینگ Predator X34S که مشخصاتی فراتر از حرفه‌ای را یدک کشیده و بدون شک جزو محصولات خاص و استثنائی گیمرها است!

 

خرید مانیتور گیمینگ

 

خرید مانیتور گیمینگ اقساطی

 

 

رونمایی ACER از درنده جدید خود موسوم به Predator X34S، توجه بسیاری از کاربران و رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. این مانیتور از یک پنل 34 اینچی نوع Nano-IPS بهره برده و از رزولوشن QHD یا همان 1440×3440 پیکسل پشتیبانی می‌کند. این غول گیمینگ از سری مدل‌های منحنی (Curved) بوده و ایسر شدت انحنای 1900R را برای آن در نظر گرفته است که یک شدت انحنای غیر معمول و جاه‌طلبانه است.

Predator X34S از یک پنل بسیار مرغوب نانو بهره می‌برد که می‌تواند گستره رنگ DCI-P3 را تا 93 درصد تحت پوشش قرار دهد. در نتیجه از این رو با بهترین‌های بازار در زمینه طراحی رقابت می‌کند. سطح Delta E
از آنجایی که با یک مانیتور مخصوص بازی روبرو هستیم، ایسر بهترین‌ها را برای این منظور پیاده سازی کرده است. Predator X34S می‌تواند نرخ به‌روزرسانی 200 هرتز را به همراه زمان پاسخ به فرکانس تنها 0.5 میلی ثانیه در اختیار گیمرها قرار دهد. این مانیتور از فناوری NVIDIA G-SYNC نیز پشتیبانی کرده و با کارت‌های گرافیک انویدیا بهترین سازگاری را خواهد داشت.

درنده جدید ایسر دارای گواهی DislayHDR 400 بوده و به گفته سازنده، در حالت SDR قادر به ارائه شدت نور 400 نیت است که در زمان نمایش تصاویر HDR این مقدار به 550 نیت نیز می‌رسد. Predator X34S فاقد درگاه HDMI 2.1 است که البته از این نظر جای نگرانی چندانی وجود ندارد. افزون بر یک هاب USB، این مانیتور به رابط‌های HDMI 2.0 و DisplayPort نیز مجهز شده است. یکی از ویژگی‌های جالب توجه Predator X34S، وجود درگاه USB-C با پشتیبانی از شارژ سریع با توان 85 وات است.

این مانیتور با قیمت 1472 دلار یا 1257 یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده به فروش می‌رسد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.