پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

اچ پی لپ تاپ های جدید Envy مجهز به نمایشگر های تمام لمسی را روانه بازار کرد

پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۱

اچ پی لپ تاپ های جدید Envy مجهز به نمایشگر های تمام لمسی را روانه بازار کرد

اچ پی لپ تاپ های جدید Envy مجهز به نمایشگر های تمام لمسی را روانه بازار کرد

جدیدترین لپ تاپ های اچ پی با سه مدل در دسته Envy و با نمایشگرهای تمام لمس روانه بازار می شوند. اگر به بازار خرید و فروش لپ تاپ سر بزنید، متوجه خواهید شد که لپ تاپ هایی با نمایشگرهای تمام لمس کم نیستند. با این حال سری جدید محصولات ارائه شده توسط اچ پی با نمایشگرهایی از پنل IPS شما را یاری می کنند تا بتوانید قابلیت ۵ لمس و حتی 10 لمس را با تاچ بسیار روان در اختیار داشته باشید. اچ پی این سری از لپ تاپ های خود را برای کاربران نیمه‌ حرفه‌ ای و همچنین دسته بندی عمومی روانه بازار می‌ کند. با توجه به طراحی و ساخت لپ‌ تاپ‌ های جدید Envy اچ پی که مجهز به نمایشگرهای تمام لمسی هستند، کار کردن با آن ها بسیار ساده بوده و کاربر می‌ تواند به راحتی از قابلیت‌ های آن استفاده نماید.

جدیدترین لپ تاپ های تمام لمس اچ پی

بررسی مشخصات لپ تاپ های جدید Envy از برند اچ پی نشان می دهد که این لپ تاپ ها با نسل سیزدهم پردازنده های اینتل روانه بازار می شوند.

لپ تاپ اچ پی HP Envy

اچ پی این سری از محصولات خود را در مدل های مختلف و با صفحه نمایش های ۱۴ اینچی و ۱۵.۶ اینچی از نوع Envy x360 و همچنین لپ تاپ ۱۷ اینچی Envy 17 در اختیار کاربران می‌ گذارد. بد نیست بدانید نسخه ۱۵.۶ اینچ توسط این برند به شکلی طراحی شده که نخستین لپ تاپ موجود در جهان بوده که توانسته است تاییدیه IMAX Enhanced را کسب کند. این تاییدیه نشان داده که در زمینه کنتراست و روشنایی، صفحه نمایش لپ تاپ قادر به دستیابی به بالاترین استانداردها بوده و رنگ ها را با وضوح کامل نمایش می دهد. علاوه بر این با توجه به دریافت تاییدیه IMAX Enhanced کاربر می‌ تواند تا ۲۶ درصد فضای دید بیشتری در اختیار داشته باشد.

طراحی مبتکرانه برای هر نوع کاربری

جدیدترین لپ تاپ های طراحی شده توسط اچ پی با طراحی منحصر به فرد و خلاقانه در دسترس کاربران قرار می‌ گیرد. بدنه بسیار باریک و تمام فلزی این لپ تاپ ها مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. علاوه بر این کاربر می‌ تواند با چرخش ۳۶۰ درجه ای مطابق با نیازی که دارد در 4 حالت، روی به استفاده از لپ تاپ بیاورد. به راحتی کاربر قادر است که صفحه نمایش لپ تاپ و دستگاه را مانند تبلت ، لپ تاپ معمولی یا به شکل حالت خیمه‌ ای و ایستاده تغییر دهد. به همین علت انعطاف پذیری بالای این لپ‌ تاپ جذابیت زیادی برای کاربران به همراه خواهد داشت.

لپ تاپ اچ پی HP Envy

نوع حسگرهای اثر انگشتی که HP برای این سری از لپ تاپ های خود انتخاب کرده تقریبا کم‌ نظیر هستند. علاوه بر این وزن پایین این لپ تاپ های اچ پی با نمایشگر تمام لمسی را می توان یک ویژگی خارق العاده دیگر در نظر گرفت. یک طراحی منحصر به فرد و یکپارچگی دلنشین از نظر ظاهری و عملکردی، برای کاربران راضی‌ کننده خواهد بود.
نسخه ۱۵.۶ اینچی با وزن کم شما را یاری می کند تا برای جابجایی و استفاده در حین مسافرت نیز از محصولی کامل بهره مند شوید.

مشخصات نمایشگر لپ تاپ های سری Envy اچ پی

کیفیت نمایشگر لپ تاپ های سری ENVY از اچ پی بسیار بالا است. اچ پی نسخه ۱۵.۶ اینچی خود را با پنل OLED در دسترس کاربران قرار می‌ دهد. این صفحه نمایش با رزولوشن FULL HD و با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت عملکردی قابل قبول از خود نشان خواهد داد. در کنار این موارد پشتیبانی از گاموت رنگی DCI_P3 به صورت 100 درصدی جذابیت استفاده از لپ تاپ را افزایش می دهد.

لپ تاپ اچ پی HP Envy

جالب است بدانید که کاربران قادر هستند این لپ تاپ را با پنل IPS و با NTSC به اندازه 45 درصدی نیز سفارش دهند. مدل ۱۴ اینچی نیز با رزولوشن FULL HD دارای پنل IPS بوده که با توجه به قیمت گذاری آن است می تواند عملکردی رضایت بخش نشان دهد.

در طرف مقابل نسخه بزرگتر سری لپ تاپ های Envy با نمایشگر ips و ابعاد ۱۷ اینچ انتخابی جذاب برای کاربران خواهد بود. این مدل را کاربر می تواند مطابق با نیاز خود با صفحه نمایش 4K نیز سفارش دهد.

در عین حال باید بدانید که هر 3 نسخه ارائه شده توسط hp در سری لپ تاپ های Envy مجهز به پنل تمام لمسی بوده و بر روی نمایشگر آن ها یک دوربین وبکم ۵ مگاپیکسلی نیز قرار دارد.

مشخصات سری لپ تاپ های Envy

همانگونه که عنوان کردیم hp هر 3 مدل لپ تاپ خود را در خانواده Envy را با مشخصات قابل قبول روانه بازار می‌ کند. با بررسی مشخصات هر کدام می توان متوجه شد که به عنوان لپ‌ تاپ‌ های میان‌ رده و بالارده از عملکردی قابل قبول برخوردار هستند. برای مدل های ۱۴ اینچ و ۱۵.۶ اینچی، اچ پی تلاش کرده است از سخت افزاری میان رده کمک بگیرد.

لپ تاپ اچ پی HP Envy

نوع پردازنده ای که انتخاب شده برای این مدل از لپ تاپ ها Core i5_1335U بوده که برای یک لپ تاپ در این رده قیمتی می تواند انتخابی مناسب باشد. در طرف مقابل مدل ۱۷ اینچی یعنی لپ تاپ اچ پی Envy 17 مجهز به پردازنده Core i7 _1335U بوده که در مقایسه با دو نسخه دیگر می‌ تواند قدرت پردازشی بیشتری از خود نشان دهد.
حداکثر رم که برای دو مدل ۱۴ اینچ و ۱۵.۶ اینچ می توان انتخاب کرد، ۱۶ گیگابایت است. اسلات رم Envy X360 برای هر دو نسخه 14 اینچی و 15.6 اینچی از نوع DDR4_3200 خواهد بود. در این میان برای نسخه ۱۷ اینچی اطلاعات دقیقی در اختیار نداریم. علاوه بر این هر 3 محصول ارائه شده توسط hp می‌ توانند از حافظه داخلی PCIe 4.0 NVMe پشتیبانی کرده که با توان حداکثری ۱ ترابایت برای کاربران راضی‌ کننده خواهد بود.
در حالی که نسخه ۱۴ اینچی از لپ تاپ های جدید Envy دارای پورت تاندربولت ۴ نیست ولی ۲ نسخه ۱۵ اینچی و ۱۷ اینچی به گونه ای طراحی شده اند که از دو پورت تاندربولت ۴ بهره می برند.
از دیگر مشخصات لپ تاپ های تمام لمسی جدید اچ دی می توان به پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.3 و وای فای 6E اشاره نمود. هر 3 نسخه از این محصول دارای درگاه کارت حافظه نیز هستند.

قیمت لپ تاپ های جدید تمام لمسی hp

امروزه تنوع لپ تاپ های تمام لمس زیاد بوده و کاربران می توانند از صفحه نمایش های مدرن این محصولات بهره مند شوند. در عین حال انتخاب محصولی با قابلیت‌ های روز دغدغه کاربران خواهد بود. قیمت مدل ۱۴ اینچی از لپ تاپ های سری Envy مناسب و 850 دلار بوده که این مقدار برای نسخه ۱۵.۶ اینچی ۹۵۰ دلار انتخاب شده است. در نهایت می‌ توان مدل قدرتمندتر را با نمایشگر بزرگتر یعنی نسخه ۱۷ اینچی را با قیمت 1150 دلار خریداری نمود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.