پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

اچ‌ تی‌ سی پرچم دار خود را با حاشیه‎های باریک به نمایش گذاشت

پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

اچ‌ تی‌ سی پرچم دار خود را با حاشیه‎های باریک به نمایش گذاشت

گوشی پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی یو 12 با نمایشگر کشیده 18:9 و حاشیه باریک طی یک رویداد به نمایش در آمد.

در رویدادی در تایوان که برای نسل پنجم ارتباطات برگزار شده بود، اچ‌تی‌سی یکی از گوشی‌های جدید خود را به نمایش گذاشت که احتمالا پرچم‌دار جدید شرکت HTC خواهد بود. البته اچ‌تی‌سی گوشی پرچم دار جدید خود را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نخواهد کرد اما قطعا این شرکت در حال توسعه‌ی یک گوشی رده‌بالا است که شاید همان گوشی به نمایش گذاشته شده در تایوان باشد.

مدل به نمایش گذاشته شده در تایوان جانشین یو 11 خواهد بود. البته طراحی این گوشی هنوز مشخص نیست؛ چراکه بالا و پایین و قسمت پشتی این گوشی پوشانده شده بود. ایوان بلس، افشاگر معروف در این زمینه ادعا کرده است که تصویر گرفته شده در تایوان از این گوشی جدید متعلق به یو 12 می‌باشد که تایوانی‌ها آن‌را با اسم رمز HTC Imagine توسعه می‌دهند.

یو 11 در اوایل سال 2017 به نمایش گذاشته شد. این گوشی هوشمند به نمایشگر 5.5 اینچی Super LCD با رزولوشن QHD مجهز شده و دارای حاشیه‌ی قابل توجهی بود. یو 11‌پلاس نیز در اواخر سال 2017 ارائه شد؛ این بار اچ‌تی‌سی این گوشی هوشمند را با صفحه‌نمایش ۶ اینچی با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ و رزولوشن +QHD تجهیز کرده بود. اما با توجه به اطلاعات به دست‌آمده، پرچمدار 2018 اچ‌تی‌سی نمایشگری 6 اینچی دارد و نسبت تصویر آن 18 به 9 می‌باشد که مشابه یو 11 پلاس است. البته هنوز طراحی این گوشی جدید فاش نشده است اما با توجه به شایعات منتشر شده، احتمالا این گوشی فاقد حاشیه زیاد خواهد بود.

پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی از مودم X20 LTE کوالکام پردازنده پرچم‌دار این شرکت بهره برده است و به همین دلیل این مودم سرعت دانلود حداکثری ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه را برای این گوشی مهیا می‌کند. اچ‌تی‌سی یو12 با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه می‌شود و سرعت دانلود حداکثری ۸۰۹.۵۸ مگابیت بر ثانیه را به همراه دارد.

تنها خبر قطعی ما از این محصول جدید طبق ادعای نشریه تایوانی Sogi این است که اچ‌تی‌سی گوشی جدید خود را در سال جاری معرفی خواهد کرد. هنوز نام این گوشی جدید مشخص نیست و شرکت اچ‌تی‌سی در این‌باره هیچ اظهار نظری نکرده است. اما از آنجا که اچ‌تی‌سی یو10 در سال 2016 و به دنبال آن یو 11 در سال 2017 عرضه شدند، پیش‌بینی می‌شود نام این گوشی جدید نیز یو 12 باشد که در سال 2018 از آن رو‌نمایی خواهد شد.

طبق آخرین پیش‌بینی‌ها، شرکت تایوانی تمرکز خود را از روی واحد موبایل اچ‌تی‌سی به دلیل عملکرد مالی ضعیف بر‌می‌دارد و بیشتر توجه خود را صرف واحد توسعه هدست واقعیت مجازی خواهد‌کرد تا زیان‌دهی خود را کاهش دهد. به همین دلیل انتظار می‌رود تعداد کمتری از گوشی‌های اچ‌تی‌سی در سال 2018 به نمایش در‌آیند و یو 12 تنها پرچمدار شرکت تایوانی خواهد بود.

شایعات زیادی پیرامون مشخصات ظاهری و سخت‌افزاری گوشی جدید اچ‌تی‌سی منتشر شده است. از جمله این شایعات می‌توان به تجهیز گوشی یو 12 به نمایشگر 4K اشاره کرد. از آنجا که تایوانی‌ها از نمایشگر QHD در ساخت یو 12 بهره برده‌اند، دور از انتظار نیست که از نمایشگری 4K به عنوان برگ‌برنده این محصول استفاده کنند. همچنین به این خاطر که در ساخت گوشی‌های 2016 و 2017 از یک دوربین استفاده شده، دور از انتظار نیست که اچ تی سی ، یو 12 را مجهز به دوربین دوگانه کند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.