پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

اپل گوشی آیفون SE ۲ را اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد کرد

یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

اپل گوشی آیفون SE ۲ را اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد کرد

اپل گوشی آیفون SE 2 را اوایل سال 2020 معرفی خواهد کرد
اپل iPhone SE حدود 3سال پیش و با نمایشگری 4 اینچی معرفی شده است. از اوایل  سال 2018 شایعاتی مبنی بر این که کمپانی اپل تصمیم گرفته است نسل جدید دستگاه  iPhone SE را با نام iPhone SE 2 روانه بازار کند اما هنوز این اتفاق ممکن نشده است. بازار گمانه زنی ها ادامه دارد وگفته می شود که سال آینده در نهایت این گوشی معرفی خواهد شد.

 

 

برای خرید گوشیهای آیفون اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

یکی از تحلیلگران معروف به نام Ming-Chi Kuo که گزارشات دقیقی در مورد کمپانی اپل و وضعیت گوشی‌های این شرکت در بازار منتشر نموده است، در آخرین تحلیل خود درخصوص گوشی کامپکت آینده اپل توضیحاتی منتشر نموده است. مینگ-چی کو گفته است که اپل در سه ماهه ابتدایی سال 2020 آیفون SE 2 را معرفی خواهد کرد.

مشخصات احتمالی iPhone SE2 اپل
مینگ-چی کو  درباره نسل دوم آیفون SE  میگوید ظاهرا از  نظر طراحی مشابه آیفون 8 خواهد بود و انتظار می‌رود که دارای یک نمایشگر 4.7 اینچی همراه با قابلیت TouchID خواهد بود. همچنین بیان می کند که این گوشی مجهز به یک دوربین خواهد بود و از  تراشه سریع A13 همراه با بهره مندی از 3 گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد.

کمپانی اپل همچنان در حال فروش آیفون 8 با حدود قیمت 449 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی در بازار آمریکا  می باشد. شاید اگر اپل  iPhone SE 2  را به‌طور رسمی معرفی کند، تولید آیفون 8 را متوقف نماید . گفته می شود که احتمالاً این دو گوشی از نظر قیمتی در یک رنج خواهند بود.

این تحلیلگر ادعا می کند  که اپل گوشی مقرون به‌صرفه آیفون SE 2 را در سه ماهه اول 2020 معرفی خواهد کرد . این گوشی از جهات بسیاری مانند فاکتور طراحی و مشخصات سخت‌افزاری شبیه به آیفون 8 خواهد بود. جذابنترین و مهم ترین ارتقای مشخصه سخت‌افزاری این دستگاه بهره مندی از پردازنده A13 و 3 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X خواهد بود .

تحلیل گران معتقدند با انتشار نسخه iPhone SE2 احتمالاً سهم بازار آیفون و سود اپل از سرویس‌ها افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین میزان فروش آیفون SE 2 در سال 2020 به 30 تا 40 میلیون دستگاه  تخمین زده اند. اگر این پیش‌بینی ها درست از آب درآید این میزان از فروش می‎تواند آیفون کامپکت آینده را به یکی از محبوب‌ترین محصولات در میان کاربران دنیا تبدیل نماید.

بر اساس آمار به‌طور میانگین، آیفون XR در فاصله میان ژانویه تا ژوئن هر ماه 4.48 میلیون دستگاه فروش داشته، در حالیکه این رقم برای آیفون 8 میزان 1.7 میلیون بوده است. اما SE2 برای رسیدن به پیش‌بینی کو باید هر ماه چیزی حدود  3.3 تا 4.4 میلیون فروش را ثبت نماید.

نظر شما در مورد iPhone SE 2  چیست؟

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.