پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

اپلیکیشن فیسبوک را در گوشیهای اندرویدی پاک کنید.

شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

اپلیکیشن فیسبوک را در گوشیهای اندرویدی پاک کنید.

متاسفانه پرترافیک‌ترین شبکه اجتماعی دنیا (فیس بوک) اپلیکیشن خیلی خوبی در پلتفرم اندروید ندارد. اگر این اپلیکیشن را حذف کنید، هر روز 20 درصد باتری بیشتری در گوشی هوشمند خود خواهید داشت.

علاوه بر مشکلات باتری این اپلیکیشن همچنین شکایاتی در زمینه‌ی سرعت و کارایی نیز دارد و ظاهرا اندروید بدون فیسبوک بهتر است. در همین راستا یکی از متخصصان پیشنهاد کرد اپلیکیشن فیسبوک را کنار بگذارید و از یک اپلیکیشن جایگزین به نام متال استفاده کنید که جایگزینی برای اپلیکیشن‌های فیسبوک و توییتر است و نتیجه این آزمایش صرفه‌جویی 20 درصدی در هر روز خواهد بود.

جالبتر اینکه اپلیکیشن فیسبوک به خودی‌خود باتری زیادی مصرف نمی‌کند اما مشکل در مصرف بیش از حد این اپلیکیشن در پشت‌پرده است. با حذف کردن این برنامه مصرف باتری در اندروید سیستم کاهش می‌یابد.

فعالیت‌های اپلیکیشن فیسبوک در اندروید مشخص نیست زیرا در سرویس‌های پس‌زمینه فعالیت می‌کند و هم از منابع گوشی شما استفاده می‌کند و هم باتری، همچنین  با پاک‌کردن این اپلیکیشن می‌توانید باتری و سرعت گوشی هوشمند خود را افزایش دهید. برای فعالیت در این شبکه اجتماعی محبوب هم می‌توانید از اپلیکیشن‌های دیگری استفاده کنید.
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.