پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

انرجایزر ۲۶ مدل گوشی جدید را در کنگره جهانی موبایل معرفی می کند

پنج شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

انرجایزر ۲۶ مدل گوشی جدید را در کنگره جهانی موبایل معرفی می کند

سورپرایز جدید، تولید گوشی توسط کمپانی Energizer است. خالی از لطف نیست بدانید هدف این شرکت در کنگره جهانی موبایل امسال رونمایی از 26 مدل گوشی جدید است. از مشخصات چشمگیر این گوشی ها میتوان به  بهره مندی از باتری 18000 میلی آمپر ساعتی، دوربینی بالا جهنده و صفحه نمایشگری انعطاف پذیر اشاره نمود. باید خاطر نشان کنیم که هر یک از این ویژگی ها به یک گوشی تعلق خواهد داشت.

با توجه به اطلاعاتی که کمپانی انرجایزر در خصوص حضور MWC 2019 در 9 to5Google منتشر نموده  است؛ این شرکت چهار خط تولید خواهد داشت : Ultimate، Energy ، Power Max و  Hardcase.از تعداد 26 مدل گوشی گفته شده، بیشتر آنها از مشخصات ابتدایی گوشی ها بهره مند خواهند بود و از خانواده ی Hardcase و Energy شمرده خواهند شد. سری پاور مکس با بهره مندی از باتری 18000 میلی آمپر ساعتی که تا کنون بزرگترین باتری در تاریخ در اختیار گوشی های هوشمند متعلق به Power Max P16K Pro با 16000 میلی آمپر ساعت است، عنوان بزرگترین باطری را به نام خود ثبت نموده است. سری Ultimate نیز از دوربین های بالا جهنده و نمایشگرهایی با ناچ قطره آبی بهره خواهد برد .

تا به حال اطلاعات زیادی راجع به مشخصات و ویژگی های این گوشی ها در دسترس قرار نگرفته است اما می دانیم که خانواده Ultimate از گوشی های رده بالا تشکیل گردیده است . Ultimate U620S Pop و U630S Pop با چیپ ست های P70  و P22 هلیو مدیاتک عرضه خواهند گردید .ظاهرا هر دو مدل این گوشی ها در تکنولوژی بالاجهنده خود مجهز به دوربین دوگانه با بهره مندی از سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی خواهند بود که وظیفه ی سنسور دوم تشخیص عمق تصویر می باشد. همچنین U620S Pop مجهز به دوربینی سه گانه با سنسورهای 2+5+16 مگاپیکسلی همراه با بهره مندی از 6 گیگا بایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که گفته می شود احتمالا در ماه جولای روانه بازار خواهد شد. U630S Pop نیز مجهز به 4 گیگابایت رم همراه با 64 گیگابایت فضای داخلی خواهد بود  و بنا بر اظهارات این گوشی در ماه ژوئن روانه بازار عرضه خواهد شد.

تاکنون هیچ عکس و تصویر دقیقی از این سری گوشی های تاشو و یا باتری های عظیم الجثه منتشر نشده، ولی انتظار بر آن است که گوشی انعطاف پذیر انرجایزر بیشتر شبیه به اولین گوشی هوشمند جهان، یعنی Flexpai باشد تا شبیه محصول آینده کمپانی معروف سامسونگ. طراحی و تولید این گوشی ها را کمپانی فرانسوی Avenir Telecom برعهده گرفته است که سال هاست تحت لایسنس انرجایزر محصولاتی پایین رده را تولید و روانه بازار می کند.

گفته می شود شرکت انرجایزر امسال در نمایشگاه MWC 2019 حضور قدرتمندی خواهد داشت و خبرهای بیشتر از این کمپانی خواهیم شنید. کنگره جهانی گوشی موبایل  از  25 فوریه معادل  (6 اسفند) در شهر بارسلون اسپانیا آغاز می شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.