پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

افشای مشخصات پرچمدار ال‌جی G۸ ThinQ و حضور در نمایشگاه جهانی موبایل

یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

افشای مشخصات پرچمدار ال‌جی G۸ ThinQ و حضور در نمایشگاه جهانی موبایل

ظاهرا کمپانی معروف ال‌جی تصمیم گرفته است تا از گوشی G8 ThinQ خود در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی نماید، بنابر اطلاعاتی که منتشر شده است قرار است دوربین این گوشی مجهز به  یک سنسور ToF در پنل جلویی باشد تا به دوربین سلفی برای تشخیص چهره جهت بازکردن قفل گوشی و ایموجی‌های سه بعدی کمک نماید. همچنین گفته می شود که چیپ‌ست تعبیه شده در این گوشی اسنپدراگون 855 کوالکام خواهد بود که ال جی تصمیم گرفته است بزرگترین باتری در میان پرچمداران 5 سال اخیر خود را برای آن تعبیه نماید. باید گفت که با بهره مندی از این  مشخصات، ظاهرا  گوشی G8 ThinQ باید  یکی از گران‌ترین محصولات موجود شمرده شود.

همچنین شایعاتی نیز از کاربران شبکه اجتماعی Reddit منتشر شده است که گفته می شود نسخه‌ای از این گوشی که از 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره مند گردیده است به قیمت 1199 دلار کانادا، یعنی معادل 900 دلار روانه بازار خواهد گردید. البته باید توجه داشت که همیشه  معمولا گوشی‌های هوشمند در کانادا کمی گران‌تر از ایالات متحده به فروش می رسند، یعنی می توان نتیجه گرفت که  شاید نسخه 128 گیگابایتی این گوشی در آمریکا از 900 دلار نیز ارزان تر باشد.

G8 ThinQ  ال جی با وجود بهره مندی از آخرین چیپ‌ست اسنپدراگون ظاهرا قرار نیست که به مودم X50 کوالکام مجهز گردد.  بنا بر شنیده ها این گوشی در نمایشگاه MWC 2019 با محصول دیگر کمپانی، یعنی LG V50 ThinQ همراه خواهد شد که ظاهرا این کمپانی کره‌ای اولین محصول مجهز به تکنولوژی 5G را رونمایی خواهد نمود.

بنا بر پیش بینی ها گوشی جی8 تین‌کیو از صفحه نمایش بلند با ناچی در بالای آن همراه با  دوربین دوگانه با چیدمان افقی در پشت در کنار حسگر اثر انگشت پایین تر از دوربین قرار خواهد گرفت. همچنین این گوشی از جک 3.5 میلیمتری هدفون در کنار پورت USB-C و بلندگویی شگفت انگیز بهره خواهد برد. محصول جدید ال جی همانند نسل پیشین خود، G7 ThinQ در لبه سمت راستی خود دارای کلیدهای تنظیم صدا و پاور است و ظاهرا کلید دستیار صوتی گوگلGoogle  Assistant در سمت چپ گوشی تعبیه شده است.

کمتر از 10 روز به زمان برگزاری کنگره معروف جهانی موبایل باقی مانده است و تقریبا اکثر شرکت کننده گان در حال آماده سازی برای شرکت دراین مراسم و رقابتی شگفت انگیز می باشند که معرفی محصولات جدید ال‌جی تنها گوشه‌ای از این مراسم شگفت انگیز خواهد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.