پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آیفون ۱۲ با فناوری آنتن اختصاصی اپل ۵G عرضه می شود

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

آیفون ۱۲ با فناوری آنتن اختصاصی اپل ۵G عرضه می شود

آیفون 12 با فناوری آنتن اختصاصی اپل 5G عرضه می شود

انتظار می رود اپل ماه سپتامبر آیفون های جدید را رونمایی کند، اما آیفون 12 می تواند با یک کامپونت کاملاً جدید که قبلاً ندیده ایم عرضه شود: یک آنتن سفارشی آماده برای اتصالات 5G.

 

برای مشاهده و خرید گوشی های اپل  اینجا کلیک نمایید.
 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی گوشی های اپل اینجا کلیک نمایید.

 

این درحالی است که منابعی که با Fast Company صحبت می کنند ، می گویند که اپل می خواهد آنتن انحصاری  خود را بسازد نه اینکه به معادل Qualcomm تکیه کند ، زیرا فکر می کند در نتیجه می توانداین گوشی  را نازک تر کند.

این غول فناوری از قبل چیپست پردازنده مخصوص آیفون را توسعه داده است و تراشه A13 Bionic درون گوشی های iPhone 11 قرار گرفته است.

ظاهراً آیفون 12 از مودم Qualcomm Snapdragon X55 استفاده خواهد کرد تا 5G را در دسته بعدی آیفون ها فعال کند ، اما هنوز تصمیمی درباره آنتن متصل گرفته نشده است ، یعنی حدود هفت ماه پیش از روز معرفی این محصول جدید.

مدتهاست که تحلیلگران  بازار گوشی می گویند که 2020 سالی است که اپل 5G را به آیفون اضافه می کند و اگر فناوری نسل بعدی را به سال بعد انتقال دهد ، جای تعجب خواهد بود.

امسال تقریباً هر پرچمدار و تعداد زیادی تلفن میان رده و ارزان با قابلیت های 5G عرضه می شوند، بنابراین اگر اپل از این فناوری استفاده نمی کرد، کمی عجیب به نظر می رسید. جالب اینجاست که چگونه ممکن است .

ساخت آنتن مخصوص خودش، ریسک بزرگی برای اپل محسوب می شود، اجازه می دهد تا برخی از کاربران در دریافت تماس با مشکل مواجه شوند و با فناوری جدید 5G، برای گرفتن همه چیز یک چالش واقعی خواهد بود.

شاید با اطمینان ندانیم که اپل تا زمان رسیدن ماه سپتامبر چه چیزی را درون آیفون 12 قرار می دهد. در این میان شایعاتی در حال پخش شدن هستند که این ممکن است سالی باشد که اپل تصمیم به جدا کردن خود از بقیه گوشی ها باشد .

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.