پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آنر از گوشی Play ۸ رونمایی کرد

سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

آنر از گوشی Play ۸ رونمایی کرد

آنر از گوشی Play 8 رونمایی کرد
شرکت آنر گوشی میان رده و مقرون به صرفه Play 8 را رونمایی کرد. می توان گفت که این گوشی یک محصول کامل جدید نیست وگفته می شود که هوآوی چند ماه پیش گوشی آنر 8S را برای بازار چین معرفی کرده بود و آنر Play 8 تقریباً همان گوشی است که نام آن را تغییر داده است. در ادامه به معرفی این محصول خواهیم پرداخت.

 

برای ورود به قسمت فروش اقساطی گوشی هواوی Honor Play 8 اینجا کلیک نمایید.

 

مشخصات گوشی Honor Play 8
Honor Play 8  مجهز به یک نمایشگر 5.7 اینچی LCD با بهره مندی از رزولوشن HD+ و دارا بودن  نسبت ابعاد 19:9 خواهد بود .که آنر از حاشیه‌های اطراف نمایشگر نسبتاً بزرگ و ناچی به شکل قطره آب در بالای آن در نظر گرفته است.

مشخصات داخلی  گوشی آنر پلی 8
آنر برای گوشی آنر پلی 8 چیپست Helio A22 مدیاتک را در نظر گرفته است و در کنار این  تراشه از  2 گیگابایت حافظه رم همراه با  32 گیگابایت حافظه داخلی بهره گرفته است که امکان ارتقاء تا 512 گیگابایت را خواهد داشت. از جذابیت های این گوشی می توان به بهره مندی از دو شیار سیم‌کارت که هردو از امکان اتصال 4G پشتیبانی خواهند کرد و یک شیار مجزا برای استفاده از کارت حافظه  که دیگر  نیاز به فدا کردن سیم کارت دوم نخواهد بود اشاره کرد.

دوربین Honor Play 8
آنر Play 8 در قاب پشتی  از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8  تجهیز گردیده است که از قابلیت‌هایی مانند HDR پشتیبانی بهره مند گردیده است. در مورد دوربین سلفی نیز  که در ناچ  بالای صفحه جای گرفته است از کیفیت 5 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 بهره مند گردیده است.

سایر امکانات گوشی آنر پلی 8
در مورد سایر امکانات گوشی آنر پلی 8 می توان به بهره مندی از رابط کاربری EMUI 9.0 بر روی اندروید Pie، دارا بودن یک باتری 3020 میلی آمپرساعتی، یک پورت میکرو USB برای شارژ و سیستم تشخیص چهره دو بعدی اشاره کرد. همچنین باید یادآوری کنیم گوشی پایین‌رده جدید فاقد سنسور اثر انگشت خواهد بود.

قیمت گوشی آنر پلی 8
 قیمتی که شرکت  آنر برای گوشی پلی 8 خود عنوان کرده است چیزی حدود 120 دلار خواهد بود. این گوشی اقتصادی گزینه مناسبی برای افرادی که به دنبال گوشی هوشمند با قیمت مناسب خواهد بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.