پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آشنایی مدیر عامل اپل با سرفس مایکروسافت

سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

آشنایی مدیر عامل اپل با سرفس مایکروسافت

از بدو تاسیس دو شرکت مایکروسافت و اپل همواره با یکدیگر رقابت داشته و در این سال ها مدیران این دو شرکت بزرگ سعی داشتند محصولات و خدمات خود را به عنوان کیفیت های برتر بازار معرفی نمایند.
حال مایکروسافت در کنفرانس توسعه دهندگان چین فرصتی را برای تیم کوک فرام نموده تا از نزدیک با سرفس پرو آشنا شود.
رقابت این دو غول دنیای فناوری که قدمت چندین دهه دارد بارها مدیران این دو شرکت سخنان نسنجیده و تمسخرآمیزی نسبت به محصولات و فناوری های یکدیگر زده اند که گاها برای خودشان گران تمام شده است و نیز باعث دستمایه طنز در فضای مجازی شده است.
اما با روی کار آمدن نادلا از مدیران ارشد مایکروسافت و در پیش گرفتن سیاست دوستانه و معتدل نسبت به رقبای عرصه فناوری و حتی همکاری با برخی از آنها تا کنون موضع غیر کارشناسی و سخن نسنجیده ای به میان نیامده است.
یکی از بحث برانگیز ترین موضع گیری ها به ماه آوریل سال 2012 بر می گردد که تیم کوک در اظهار نظری در مورد محصولات مایکروسافت به خصوص در مورد عملکرد تبلت های سرفس به عنوان تبلت های هیبریدی و آینده این تکنولوژی پاسخ داد " آیا شما می توانید یک تستر و یخچال را با هم ترکیب کنید، اما این ترکیب چندان برای کاربر دلچسب نخواهد بود."
این موضع غیرکارشناسی بعدها از سوی مایکروسافت در کنفرانس معرفی سرفس پرو 4 و سرفس بوک به شکل طعنه ای سنگین به اپل پاسخ داده شد. مایکروسافت در این کنفرانس نشان داد که آینده تبلت ها در دستان تبلت های هیبریدی است و در واقع در اختیار تستر و یخچال است.
موفقیت و فروش بی سابقه سرفس پروها و خشنودی تحلیل گران و تعریف و تمجید از آن حتی توسط سر سخت ترین کارشناسان حوزه فناوری؛ در نهایت اپل را مجبور به کپی کردن از این محصول فوق العاده کردند محصولی که امروزه در بازار تبلت ها با رشد و افزایش فروش مواجه هستند.
کنفرانس توسعه دهندگان چین فرصتی بود برای تیم کوک که به عنوان مهمان این مراسم از نزدیک عملکرد و کیفیت این محصول را نظاره گر باشد. در این کنفرانس 300 دستگاه سرفس پرو 4 را برای مهمانان در نظر گرفتند تا حضار بتوانند به وسیله آن سوالات و دیدگاه های خود را مطرح نمایند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.