پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آشنایی با پروژکتور HU۸۰L ال جی با فناوری UST

شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

آشنایی با پروژکتور HU۸۰L ال جی با فناوری UST

پروژکتورهای جذاب CineBeam Laser 4K مجهز به فناوری UST توسط کمپانی ال جی رونمایی شدند. به گفته ال جی نسل جدید پروژکتورهای CineBeam Laser 4K توانایی به نمایش گذاشتن محتوا را روی یک سطح 120 اینچی با کیفیت 4K از فاصله‌ای بسیار کم را دارا می باشند.

پروژکتور HU80KA در واقع همانند نسخه‌ی پیشین خود، مجهز به فناوری پرتاب فوق کوتاه (UST) خواهد بود و بنا بر گفته های کمپانی کره ای ال جی در نمایشگاه CES 2019 در پیش روی علاقه مندان قرار خواهد داد.

در مورد فناوری UST باید گفت؛ این امکان را به  پروژکتور خواهد داد که توانایی پخش تصاویر را در فاصله‌ی 2 اینچی دیوار با قطری حدود  90 اینچ را در اختیار بینندگان  قرار دهد. همچنین تصاویر به کمک فناوری UST امکان نمایش بر روی هر نوع سطح صافی را خواهند داشت.

LG CineBeam Laser 4K UH85L  همچنین توانایی انتشار تصاویر با کیفیت 2500 لومن ANSI در وضوح 4K UHD را برای به تصویر کشیدن محتوا را تا حداکثر 120 اینچ و با  فاصله‌ ای حدود 7 اینچی را دارا می باشد.

پروژکتور UH85L با قابلیت تنظیم 12 نقطه‌ای تجربه تماشایی عالی را به ببننده می بخشد و مانند سایر پروژکتورها از بروز مشکل رایج اعوجاج تصویر،‌ در پروژکتورهای UST، جلوگیری می کند.

امروزه راه‌های مختلفی برای تماشای محتوا و تصاویر وجود دارد که اکثر شما تجربه آنها را دارید اما پخش از طریق پروژکتور جذابت مربوط به خود را دارد. برای پخش شدن محتوا از طریق این پروژکتور می توان از درایو‌های USB، اترنت و HDMI بهره گرفت.

از ویژگی های شگفت انگیز و مهم این پروژکتور امکان بهره مندی از فناوری ThinQ AI” “ می باشد که امکان توانایی پخش مدیا توسط  فرامین صوتی را به کاربران می دهد. همچنین دارای “Magic Remote  ” کنترلرجذاب و شگفت انگیز با دکمه‌های مجهز به نور پس‌زمینه می باشد وجذابتر از این موارد توانایی شناسایی کردن ژست‌های حرکتی است.

بنا بر گفته مسئولین ال جی پروژکتور جدید CineBeam Laser مجهز به کیفیت  4K و بهره مندی از  فناوری هوش مصنوعی می باشد. همچنین ال جی مدعی  است  مانند این دیوایس هیچ محصول دیگری در بازار وجود ندارد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.