پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آشنایی با هدست جذاب ADATA EMIX H۳۰ همراه با آمپلی فایر SOLOX F۳۰

دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

آشنایی با هدست جذاب ADATA EMIX H۳۰ همراه با آمپلی فایر SOLOX F۳۰

امروزه همه دنبال یک سیستم صوتی حرفه ای با کیفیت وضوح صدای عالی هستند و مهم نیست که  یک گیمر حرفه ای و یا علاقمند به موسیقی و تماشای فیلم باشید؛ در هر شرایطی شما به یک سیستم صوتی حرفه ای شخصی نیازمندید. که به وسیله آن بتوانید، همزمان از کیفیت عالی صوتی همراه ویژگی های اختصاصی بهره مند گردید. برای یافتن این سیستم نیازی به گشت و گذار و پرس وجو در مدل هایی با قیمت گزاف و دور از حد تصور نیست، پیشنهاد ما به شما هدست گیمینگ EMIX H30 و آمپلی فایر SOLOX F30 از کمپانی قدرتمند ADATA می باشد.

این ترکیب شگفت انگیز و جذاب هدست EMIX H30 و آمپلی فایر به همراه داکت مدیریتی SOLOX F30، این امکان را به شما می دهد که بتوانید صدای مجازی 7.1 را  گوش کنید. صدای فراگیر 7.1 ضمن افزایش کیفیت خروجی بیش از حد تصور، هنگام شنیدن موسیقی و تماشای فیلم های سینمایی، همینطور در هنگام بازی کردن به نحوی صداهای اطراف را به گوش شما می رساند تا برترین تصمیم ها را در لحظه بگیرید. نکته مهم که  با تمامی سیستم عامل های موجود، اعم از ویندوز، لینوکس و مک، سازگاری دارد و شما میتوانید به سادگی آمپلی فایر SOLOX F30 را از طریق درگاه USB به نوت بوک و یا کامپیوتر یا سایر دستگاه هایی که USB را پشتیبانی می کنند متصل نمایید.

SOLOX F30 شامل 4 حالت خروجی صوتی شگفت انگیز می باشد که به شما امکان انتخاب صدای دلخواه خود در حین بازی و یا مولتی مدیا را می دهد. در اکثر مدل های مشابه، از درایو های 40 میلی متری بهره  برده اند که  ADATA ، با استفاده از درایوهای 53 میلی متری درون کاپ ها از تغییر جالبی بهره گرفته که میتوان گفت این شرکت  برای راحتی و ارگونومی بیشتر زحمات زیادی را متحمل گردیده است.

گردش هوای مناسب که با طراحی بالشتک هایی با امکان تنفس بیشتر و بهره مندی از مواد اولیه با کیفیت و متریالی چون آلومینیوم و امکان  تغییر سایز به صورت دلخواه و مناسب سر کاربران، استفاده های طولانی مدت و بدون خستگی را مهیا نموده است.

در مورد طراحی ظاهری باید گفت که با بهره مندی از ویژگی ارگونومیکی و طراحی XPG با ترکییبی از رنگ های مشکی و قرمز، EMIX H30 و SOLOX F30، جلوه ای شگفت انگیز و مدرن مناسب خوش سلیقه ها وحرفه ای ترین ها است.

میکروفون EMIX H30 قابلیت جدا سازی کامل را دارا می باشد و می توانید در صورت عدم نیاز آن را کاملا جدا نموده که امکان تحرک و تسلط بیشتر را به شما میدهد و نیازی به تغییر مدام وضعیت آن در حین استفاده نخواهد بود. کابل ها از کیفیت عالی و پوشش چند لایه و مستحکم تولید شده و تمامی پورت ها از لایه ای جنس "طلا" بهرمند شده اند تا همه چیز دست به دست هم موجب خلق  گجتی شگفت انگیز شوند.

معمولا امروز همه گجت های دیجیتالی، از نرم افزارهای  اختصاصی خود بهره می برند. متخصصین ADATA نیز این موضوع را فراموش نکرده اند و به گفته ADATA این گجت از نرم افزار XPG Xear  بهره می برد. XPG Xear شامل الگوریتم های بهبود صدا و فناوری هایی است که فراتر از یک اکولایزر ساده عمل می کند. در واقع برای نهایت بهره وری و مدیریت سیستم صوتی ،جزء به جزء عناصر صوتی را تنظیم می کند تا دقیقا همان چیزی را به گوش های شما انتقال دهد که در واقع انتخاب به شنیدن آن کرده اید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.