پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آشنایی با نسخه ویژه گوشی شیائومی Armored Edition پوکوفون اف ۱

سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

آشنایی با نسخه ویژه گوشی شیائومی Armored Edition پوکوفون اف ۱

کمپانی چینی شیائومی به تازگی در هند از نسخه منحصربفرد پوکوفون اف 1 آرمور ادیشن خود رونمایی نموده است که به توضیح  مختصری در مورد آن خواهیم پرداخت.

شیائومی هدف از رونمایی گوشی هوشمند کارآمد و جذاب خود را برای عرضه محصولی قابل توجه برای مشتریان و دوست داران خود عنوان نموده است. شیائومی این نسخه را نه تنها از طراحی زیبای فیبرکربنی برخوردار نموده است، بلکه آن را با بهره مندی از مشخصاتی خوب در پیکربندی خاص عرضه خواهد نمود.

از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند می توان به بهره مندی از صفحه نمایش 6.18 اینچی Full HD+، مجهز بودن  به پردازنده اسنپدراگون 845، دارا بودن حافظه رم 6 گیگابایتی و همراه با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی، بهره مندی از دوربین اصلی دوگانه با کیفیت 12 و5 مگاپیکسلی همراه دوربین سلفی با کیفیت 20 مگاپیکسلی، مجهز به باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری، دارا بودن پورت USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره نمود.

شیائومی با در نظر گرفتن مشخصات کارآمد برای محصول جدید خود  این نسخه را در مقایسه با نسخه اصلی بهتر دانسته است. اما باید گفت در باقی مشخصات هیچ تفاوتی در کار نخواهد بود و کاربران این گوشی هوشمند، ویژگی های خاص یا جدیدی نسبت به نسخه قبلی مشاهده نخواهند نمود.

علاقه مندان  می توانند با مراجعه به فروشگاه شیائومی و دیگر فروشگاه ها ی معتبر این محصول جدید را سفارش دهند. شیائومی محصول جدیدخود را از  ابتدا راهی بازار هند نموده است و بزودی نیز باید شاهد عرضه وسیع آن در چین و سایر کشورها باشیم.

در مورد قیمت این محصول نیز گفته می شود که در نسخه  128 گیگابایتی قیمتی حدود  345 دلاری و نسخه 256 گیگابایتی بیش از 400 دلار خواهد بود همچنین گفته می شود که  این نسخه ویژه آخرین محصول سال 2018 چینی ها به شمار می رود.

شایعات فراوانی پیرامونی محصولات کمپانی شیائومی در سال 2018 منتشر شد و که بسیاری هنگام معرفی به حقیقت پیوسند. همچنین پیش بینی می شود در اوایل سال 2019 شیائومی گوشی هوشمند جدیدی معرفی کند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.