پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آشنایی با ساعت‌های هوشمند جدید سری Fenix ۵ Plus گارمین

دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

آشنایی با ساعت‌های هوشمند جدید سری Fenix ۵ Plus گارمین

گجت‌های پوشیدنی جدید گارمین شامل 3 نسخه از جدید‌‌ترین ساعت‌های هوشمند آن تحت نام‌های Fenix 5 Plus ،Fenix 5S Plus و Fenix 5X Plus معرفی شدند. این ساعت‌های هوشمند با قیمت پایه 700 دلار عرضه خواهند شد. در ادامه نگاهی به مشخصات این ساعت‌های هوشمند خواهیم انداخت.

حتما بخوانید : راهنمای خرید ساعت گارمین 

ساعت‌های تازه معرفی شده‌ی گارمین در واقع نسخه‌های ارتقا یافته و بهبود یافته‌ی سری قبل یعنی Fenix 5 هستند. به همین دلیل است که گارمین نام محصولات خود را نسبت به سری قبلی تغییر نداده و تنها پسوند پلاس را برای نشان دادن افزایش قدرت ساعت‌های خود به نام آنها اضافه کرده است.

این ساعت‌های هوشمند در اندازه‌های متغیر 42 تا 51 میلی‌متر تولید شده‌اند و از یک نمایشگر بسیار روشن و عالی بهره می‌برند. این نمایشگر به قدری از کیفیت خوب و نور زیاد برخوردار است که در زیر نور مستقیم خورشید نیز محتویات صفحه کاملا قابل مشاهده می‌باشد. گارمین در بیانه‌ای اعلام کرد که ساعت هوشمند Fenix 5X Plus اولین ساعت هوشمندی است که از سنسور اکسیژن سنج خون(Pulse Oximeter) بهره می‌برد، به همین دلیل انتظار می‌رود کوهنوردان و افرادی که در ارتفاعات مشغول فعالیت هستند از این گجت پرکاربرد استقبال کنند. ظرفیت ذخیره‌سازی آهنگ‌های آفلاین در تمام ساعت‌های جدید گارمین همانند ساعت هوشمند Forerunner 645 Music، حداکثر 500‌‌ تک موزیک است. ‌‌به‌علاوه ساعت‌های جدید گارمین از سیستم پرداخت Garmin Pay پشتیبانی خواهند کرد، به این معنی که کاربران می‌توانند تجربه خرید وایرلس از پایانه‌های مختلف را داشته باشند. خریداران می‌توانند ساعت هوشمند خود را با دو مدل مختلف با پوشش PVD و فلز ضد زنگ با بند سیلیکونی و همین‌طور نسخه‌ای با حاشیه صفحه و بند تیتانیومی‌سفارش دهند.

به ادعای گارمین باتری ساعت هوشمند Fenix 5S Plus با هر بار شارژ می‌تواند تا 7 روز در حالت ساعت هوشمند و تا حداکثر 4 ساعت در حالت GPS یا Music نیروی ساعت را تامین کند. البته Fenix 5 Plus از شارژدهی دو برابری نسبت به Fenix 5S Plus برخوردار است. مدل پیشرفته‌‌تر و گران قیمت‌‌تر به نام Fenix 5X Plus نیز با هر بار شارژ کامل تا 20 روز در حالت ساعت هوشمند و تا 13 ساعت در حالت GPS و Music دوام می‌آورد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.