پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

آشنایی با بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی

سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۲

آشنایی با بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی

آشنایی با بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی

بدون تردید قلب تپنده هر آشپزخانه، یخچال فریزر آن محسوب می شود. بدون استفاده از قابلیت های یخچال فریزر به هیچ عنوان نمی توانید مواد غذایی و خوراکی را همواره در شرایط مطلوب نگه دارید. انتخاب و خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی می‌تواند شما را یاری کند تا به این خواسته خود دست پیدا کنید. با توجه به اینکه یخچال ها مدل های مختلفی را شامل هستند باید در انتخاب و خرید آن ها بتوانید به خوبی عمل کنید. بخش زیادی از کاربران برای خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی به دنبال بررسی پرفروش ترین گزینه ها هستند. در این بین اگر قصد دارید کاربردی ترین و بهترین محصول موجود در بازار را انتخاب کنید باید با راهنمای خرید یخچال فریزر دوقلو بتوانید آشنایی کامل به دست آورید. آشپزخانه های بزرگ و همچنین خانواده های پرجمعیت باید برای خرید یخچال های دوقلو، گزینه ای را انتخاب کنند که پاسخگوی نیازهای آنها باشد. در خرید این یخچال ها ابعاد آن باید نسبت به یخچال فریزر دوقلو برای خانواده های کم جمعیت بزرگتر بوده و حجم زیادی از مواد غذایی را بتواند نگهداری کند.

برای انتخاب و خرید بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی لازم است نکات مختلفی را در نظر بگیرید. ابتدا باید بدانید که قصد خرید شما از یخچال چیست؟ در گام بعدی باید خصوصیات برجسته و مهم و همچنین ویژگی های محصول را بتوانید شناسایی کنید. این کارها به شما کمک می‌کند تا متناسب با نیازها و خواسته های خود بتوانید گزینه ای مناسب را خریداری نمایید. در ادامه می توانید با بررسی انواع یخچال و فریزرهای دوقلوی ایرانی گزینه ای را که متناسب با خواسته شما است را بخرید.

علاوه بر تمام مواردی که عنوان کردیم، برند تولید کننده نیز می تواند در انتخاب بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی نیز مورد بررسی قرار گیرد. با ما همراه باشید تا به شما راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی را معرفی کرده و گزینه های موجود در بازار را نیز برای شما نام ببریم.

راهنمای خرید یخچال فریزر دوقلو ایرانی

همانگونه که عنوان کردیم برای بهره مندی از بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی نیاز است که ابتدا خواسته ها و اهداف خود را برای انتخاب محصول مشخص نمایید. بدیهی است که خرید یخچال فریزر دوقلو می تواند بخش زیادی از نیازهای شما را برطرف کند. دقت در انتخاب محصول موجود به شما کمک می کند که بتوانید سرمایه گذاری خود را به خوبی بر روی یخچال و فریزری با کیفیت انجام دهید. مسیر بعدی که برای انتخاب و خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی باید طی کنید، شناسایی ویژگی ها و خصوصیات دستگاه است. پس از آنکه خصوصیات مهم دستگاه را شناسایی کردید باید تمام اهداف خود را با آن مطابقت داده تا بدانید که آیا محصول مورد نظر می تواند تمام نیازهای شما را پوشش دهد یا خیر.

برای خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی ویژگی های زیر می توانند مورد بررسی قرار گیرند.

بیشتر بخوانیم : بهترین یخچال ساید بای ساید ایرانی 

رنگ بدنه یخچال

جالب است بدانید که یکی از مهم‌ ترین فاکتورها برای انتخاب و خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی و خارجی، بررسی جنس و رنگ بدنه آن است. با توجه به جنس بدنه می توانید گزینه ای را انتخاب نمایید که با دیزاین آشپزخانه شما سازگار باشد. کاربرانی که در محیط های مرطوب و با آب و هوای گرم زندگی می کنند باید در این زمینه حساسیت بیشتری به خرج دهند. علاوه بر این باید یخچال فریزر خریداری شده بدنه ای مقاوم نیز داشته باشد. این کار به شما کمک می‌کند که در عین زیبایی، محصولی با کیفیت بالا و طول عمر مناسب در اختیار داشته باشید. یخچال فریزرها با بدنه های مختلف امروزه در بازار عرضه می‌شوند. استفاده از استیل استنلس به خوبی می تواند علاوه بر ایجاد زیبایی خیره کننده به شما کمک کند که محصولی با کیفیت بالا و مقاومت بی نظیر در برابر آسیب های ناشی از اکسید آهن در اختیار داشته باشید.

در عین حال بد نیست بدانید که از معایب خرید یخچال فریزرهای دوقلوی استیل این است که در سریعترین زمان بدنه آنها دچار لک می شود. به همین علت می توانید از یخچال های استیل مات کمک بگیرید. از طرف دیگر در ساخت یخچال فریزر های دوقلو معمولا انحنا وجود نداشته و سطحی صاف دارند.

در مورد رنگ و زیبایی نیز امروزه برندهای مختلف محصولات خود را با تنوع بالا روانه بازار می‌کنند. برای خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی گزینه های با رنگ سفید و مشکی در بازار عرضه می شوند. در کنار این مواردی با رنگ های دیگر نیز وجود داشته که می‌توانند بسته به نیاز مشتری و نوع دکوراسیون آشپزخانه انتخاب شوند. یخچال هایی که دارای بدنه سفید هستند معمولا نسبت به یخچال های استیل ارزان تر بوده و در سریعترین زمان پاک و تمیز خواهند شد. از طرف دیگر یخچال فریزرهای دوقلو با بدنه مشکی با وجود اینکه گزینه های گران تر به شمار می روند ولی هیچگونه اثر انگشت و لک بر روی آنها باقی نمی‌ماند. انتخاب یخچال مشکی و تیره معمولا با توجه به رنگ بندی و دکوراسیون آشپزخانه صورت می گیرد. به راحتی می توانید چیدمان آشپزخانه را حفظ کرده و نظم آن را نیز بر هم نخواهید زد.

میزان مصرف انرژی

یکی دیگر از گزینه هایی که برای خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی می‌تواند در نظر گرفته شود، میزان مصرف انرژی آن است. طبق بررسی‌هایی که صورت گرفته است مشخص شده که کمتر از ۱۰ درصد مبلغ قبض برق منازل به مصرف انرژی توسط یخچال تعلق دارد. با این حال معمولا در ساخت یخچال فریزرها شرایطی در نظر گرفته می شود که میزان مصرف انرژی در آنها به شکل قابل توجهی کاهش یابد. سعی کنید برای خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی برچسب انرژی که بر روی آن نصب شده است را بررسی کنید. بدیهی است که یخچالی که از گرید A++ یا پنج ستاره بهره مند شده است می تواند گزینه ای مناسب تر باشد. علاوه بر این مصرف پایین انرژی به شما این امکان را می‌دهد که محصولی با طول عمر بالا نیز در اختیار داشته باشید.

ظرفیت یخچال فریزر

هنگامی که به دنبال خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی هستید، فاکتورهای مختلفی مانند قیمت محصول، مارک تولید کننده و کیفیت ساخت آن را در نظر خواهید گرفت. با این حال یکی از مهمترین نکات در این زمینه بررسی ظرفیت یخچال خواهد بود. معمولا کاربران ترجیح می دهند با توجه به تعداد اعضای خانواده برای خرید یخچال اقدام نمایند. یخچال فریزرهای دوقلو با ابعاد بسیار بزرگ برای خانواده های پرجمعیت و افرادی که به صورت مداوم در حال مهمانی گرفتن هستند، گزینه های مناسب به شمار می‌روند. هنگامی که قصد خرید یخچال فریزر دوقلوی ایرانی را دارید، سعی کنید گنجایش آن را در نظر بگیرید. علاوه بر گنجایش بخش یخچال، گنجایش قسمت فریزر نیز می‌تواند از جمله نکات مهم در این زمینه شناخته شود. یخچال فریزر دوقلو با گنجایش بیش از ۶۰۰ لیتر می توانند برای خانواده های با جمعیت متوسط گزینه ای مناسب باشد. در این برندهای فعال در زمینه تولید یخچال و فریزر دوقلو معمولا تنوع بالایی را در این زمینه برای خریداران ارائه می دهند. با بررسی قیمت یخچال و فریزر دوقلو ایرانی نسبت به ظرفیت آن به راحتی می توانید خرید خود را انجام دهید.

آبسردکن

در گام بعدی برای خرید بهترین فریزر دوقلو ایرانی باید به بررسی امکانات آن بپردازید. یکی از ویژگی هایی که در یخچال مناسب می تواند وجود داشته باشد، قابلیت بهره مندی از آبسردکن و یخساز به شمار می‌رود. برخورداری یخچال فریزر دوقلو از آبسردکن به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به باز و بسته کردن مداوم درب یخچال، روی به مصرف آب سرد بیاورید. علاوه بر این استفاده از یخ و آب سرد صورت همزمان نیز با این قابلیت امکان پذیر خواهد بود. کاربران به خوبی متوجه می شوند با باز و بسته کردن کمتر درب یخچال، مصرف انرژی آنها نیز کاهش خواهد یافت. به همین علت علاوه بر جلوگیری از هدر رفت انرژی و کاهش مبلغ قبض می توانید طول عمر یخچال را نیز افزایش دهید.

بهره مندی از قسمت جا میوه ای یا Crisper

فاکتور مهم دیگر برای خرید بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی، بررسی خدمت جامیوه ای در آن است. استفاده از این قسمت در یخچال و فریزرها به شما کمک می کند تا بتوانید حجم قابل توجهی از میوه، سبزیجات و مواد غذایی خریداری شده را در آنها نگهداری کنید. قبل از خرید یخچال و فریزر دوقلو این گزینه را بررسی کرده و به خوبی از تعداد قفسه های مخصوص برای نگهداری از میوه و سبزیجات آگاهی به دست آورید. هر اندازه تعداد جا میوه ها و کشوها بزرگ تر و بیشتر باشد، شما از تجربه کاربری بهتری بهره مند خواهید شد. سعی کنید ابعاد کشوی جا میوه را نیز بررسی کرده و گزینه ای را انتخاب نمایید که بتوان با استفاده از آن میوه ها و سبزیجات بلند و بزرگ را نگهداری کرد.

سیستم مجزای کنترل دما

برای خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی سعی کنید گزینه ای را انتخاب نمایید که سیستم کنترل دما در قسمت یخچال و فریزر را به صورت مجزا در اختیار شما قرار دهد. گاهی اوقات کاربر ترجیح می‌دهد که دما را در قسمت یخچال و فریزر افزایش یا کاهش داده تا بتواند مواد غذایی مورد نیاز را در شرایط مطلوب نگه دارد. اگر سیستم کنترل دما به صورت مجزا بر روی یخچال فریزر دوقلو وجود نداشته باشد این امکان فراهم نخواهد شد.

قابلیت تمیز کردن آسان

پس از اینکه تمام فاکتورهای بالا را بررسی کرده و به دنبال خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی هستید، سعی کنید گزینه ای را انتخاب نمایید که به راحتی قابلیت تمیز کردن را داشته باشد. در این بین یخچال فریزر دوقلو باید به گونه ای طراحی شود که لبه ها و بدنه آن به راحتی قابلیت شستشو داشته و بتوان آنها را تمیز کرد. تمام قسمت های یخچال را واکاوی و بررسی کرده و در این مورد نیز حساس باشید. بخش زیادی از یخچال فریزرهای دوقلو معمولا به گونه‌ای طراحی می‌شوند که با لبه های خاصی که دارند امکان پاکسازی را برای کاربران دشوار می کنند. علاوه بر بدنه سعی کنید قسمت داخلی یخچال مانند کشوهای جا میوه ای را نیز بررسی کرده و ببینید که می‌توان به راحتی آنها را جدا کرده و برای تمیز کردن آن ها اقدام نمود یا خیر.

ایمنی

بدون تردید یکی از مهم‌ترین فاکتورها و حساس ترین نکاتی که در خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی باید مد نظر قرار دهید، بررسی ایمنی دستگاه خواهد بود. با توجه به اینکه یخچال فریزر به عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی و آشپزخانه شناخته می شود باید سطح ایمنی بالایی داشته باشد. توجه به ایمنی کودکان نیز از جمله مهم ترین موارد در این زمینه شناخته می شود. از آنجایی که یکی از پرترددترین مکان ها در هر خانه، قسمت آشپزخانه به شمار می‌رود باید از تمامی ابزار ایمنی برای جلوگیری از آسیب رساندن به یخچال بهره مند شوید. معمولا برندهای مختلف در این زمینه تلاش می‌کنند که محصولات خود را با کیفیت و استاندارد لازم روانه بازار کنند. به همین علت در قسمت‌ های مختلفی مانند محفظه آبسردکن، درب یخچال و سیستم کنترل دما قفل کودک را نصب می کنند. در حال حاضر بخش زیادی از یخچال فریزرهای دوقلوی موجود در بازار از این قابلیت ها بهره مند شده و مجهز به سیستم قفل کودک و ایمنی بالا هستند.

تعداد طبقات یخچال

با بررسی تمام فاکتورهای فوق برای خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی در گام بعدی به بررسی قسمت داخلی دستگاه خواهیم پرداخت. سعی کنید برای خرید یخچال فریزر دوقلوی ایرانی گزینه ای را انتخاب کنید که طبقات داخلی آنها متناسب با نیاز شما باشند. علاوه بر این نوع ساخت طبقات داخلی یخچال فریزر باید به شکلی باشد که قابلیت جابجا کردن و جداسازی را به آسانی در اختیار شما قرار دهند. در کنار نوع ساخت و نحوه جابجایی طبقات یخچال، موارد دیگری نیز در این زمینه می‌توانند مدنظر قرار گیرند. به عنوان مثال جنس طبقات یخچال باید به شکلی باشد که در برابر ضربات و محصولات غذایی سنگین مقاومت بالایی از خود نشان دهد. معمولا پلاستیک و شیشه نشکن را با بالاترین کیفیت در یخچال فریزرهای دوقلو قرار می دهند. در کنار این موارد بد نیست بدانید که برندهای تولید کننده تلاش می کنند به منظور جلوگیری از ریخته شدن مایعات و پاکسازی آسانتر یخچال طبقات آن را لبه دار کرده و به بهترین شکل طراحی می کنند.

چرخ های متحرک

در مبحث ایمنی یخچال گزینه دیگری می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد. انتخاب و خرید بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی باید با بررسی نکات مختلف صورت پذیرد. هنگامی که قصد خرید یخچال فریزر دوقلو را دارید، سعی کنید گزینه ای را انتخاب نمایید که به راحتی قابلیت جابجا شدن داشته باشد. علاوه بر این چرخ های متحرک باید از یک اهرم ترمز نیز بهره‌ مند شده تا از جابجا شدن مداوم آنها در صورت عدم نیاز بتوان جلوگیری نمود. علاوه بر این هنگامی که یخچال فریزر دوقلو از چرخ های متحرک بهره مند شود، در اسباب کشی نیز به راحتی می‌توانید آن را جابجا نمایید.

محفظه مخصوص گوشت و لبنیات

بخش زیادی از یخچال فریزرهای موجود در بازار محفظه هایی را داشته تا کاربر بتواند به خوبی از لبنیات و گوشت محافظت نماید. این بخش در شرایط مختلف می تواند دمای ویژه برای نگهداری از لبنیات و گوشت را فراهم کند. عمدتا این قسمت از یخچال و فریزر را به‌عنوان چیلر chiller نیز می شناسند. قسمت مخصوص گوشت و لبنیات در یخچال فریزر می تواند برای فریز کردن گوشت سفید، ماهی و گوشت قرمز کیفیت و عملکرد خود را نشان دهد.

قیمت

بی شک مهمترین فاکتور برای خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی برای بخش زیادی از کاربران، قیمت محصول است. بررسی قیمت یخچال فریزر دوقلوی ایرانی نشان می‌دهد در مقایسه با محصولات خارجی می تواند بسیار مناسب تر باشد. معمولا بحث قیمت یخچال فریزر دوقلو که به میان می‌آید تصمیمات احساسی و غیرمنطقی گرفته می‌شود. سعی کنید با در نظر گرفتن تمام ویژگی های بیان شده و مطابقت آن با قیمت یخچال و فریزر، انتخاب خود را انجام دهید. معمولا برندهای داخلی سعی بر آن دارند که قیمت محصولات خود را به گونه ای انتخاب کنند که کاربر ترغیب شود تا روی به خرید آن بیاورد. برای خرید یخچال فریزر دوقلوی ایرانی ارزان قیمت می توانید چندین محصول موجود در بازار را بررسی نمایید.

معرفی بهترین یخچال فریزرهای دوقلوی ایرانی

حال که به طور کلی با راهنمای انتخاب و خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی آشنایی پیدا کرده اید، می توانیم چند گزینه را برای شما معرفی کنیم. بسته به نیاز خود می توانید روی به خرید هر کدام از محصولات زیر بیاورید.

یخچال و فریزر دوقلو ۳۸ فوت الکترواستیل مدل Electro Unique ES23

بخش زیادی از کاربران هنگامی که با نام یخچال فریزر دوقلو مواجه می‌شوند ذهنشان به سمت مدل های قدیمی این دستگاه می رود. با این حال الکترواستیل توانسته است با طراحی و ساخت یک یخچال فریزر دوقلوی مدرن، شرایطی را ایجاد کند که کاربران بتوانند برای آشپزخانه های لوکس خود یک یخچال استاندارد را خریداری کنند. در نگاه اول به یخچال و فریزر دوقلوی ۳۸ فوت الکترواستیل مدل Electro Unique ES23 هر بیننده‌ای ممکن است دچار اشتباه شود. با توجه به اینکه طراحی این یخچال دقیقا به مانند یخچال های ساید بای ساید انجام گرفته است، بسیاری از کاربران ممکن است دچار خطا شوند. الکترواستیل این محصول خود را در سه رنگ سفید چرمی، سفید براق و سیلور تولید کرده است. خریداران بسته به سلیقه خود و همچنین دیزاین آشپزخانه قادر هستند که روی به خرید هر کدام بیاورند.

خرید یخچال فریزر دوقلو ۳۸ فوت الکترواستیل مدل Electro Unique ES23 شما را یاری می کند تا بتوانید یک محصول بی نظیر با ظرفیت بالا در اختیار داشته باشید. طراحی و ساخت این یخچال به گونه ای صورت گرفته است که در کاربر می تواند 5 طبقه و 2 کشو درون آن مشاهده کند. این میزان طبقات به اینجا ختم نشده و در قسمت یخچال می توانید 4 طبقه دیگر را نیز مشاهده کرده که مکانی بی نظیر برای قرار گرفتن نوشیدنی ها و انواع سس خواهند بود. طبقات قرار گرفته شده درون کابین یخچال با ارتفاع های مختلف به شما کمک می کنند تا بسته به ابعاد مواد غذایی بتوانید آن ها را درون یخچال بگذارید. فراموش نکنید که هنگام باز کردن درب یخچال فریزر دوقلوی ۳۸ فوت الکترواستیل مدل Electro Unique ES23 نور ال ای دی آن می‌تواند زیبایی خاصی ایجاد کرده و مصرف برق را نیز به شکل قابل توجهی کاهش دهد. این میزان نور شما را یاری می کند که به راحتی بتوانید هر آنچه را که نیاز دارید از درون یخچال مشاهده کرده و آن را بردارید.

در قسمت فریزر کاربر قادر است 9 کشو و یک طبقه را مشاهده کند. این طبقه به گونه ای طراحی شده است که به راحتی بتوانید هر آنچه را که نیاز دارید در آنجا نگهداری نمایید. الکترواستیل به منظور جلوگیری از یخ زدن فریزر تلاش کرده که از جدیدترین تکنولوژی ها کمک بگیرد. به همین علت فناوری نوفراست را بر روی محصول خود نصب کرده است. به یاد داشته داشته باشید که با خرید یخچال فریزر دوقلوی ۳۸ فوت الکترواستیل مدل Electro Unique ES23 هیچگونه نگرانی بابت بسته شدن قسمت فریزر نخواهید داشت.

اگر بخواهیم به معرفی سایر تکنولوژی های به کار رفته در ساخت این یخچال فریزر دوقلو بپردازیم، گزینه‌ های متعددی پیش روی ما قرار دارند. به عنوان مثال لاستیک دور درب این یخچال با بالاترین کیفیت انتخاب شده است. این لاستیک می‌تواند ضمن جلوگیری از نفوذ باکتری به خوبی مواد غذایی را از فاسد شدن نیز محافظت کند.

موارد مختلف دیگری را نیز می توانید با خرید این یخچال فریزر دوقلو استاندارد از آن مشاهده نمایید. به عنوان مثال قابلیت انجماد سریع که بر روی این یخچال فریزر دوقلو قرار گرفته شده است به مصرف کننده کمک می کند که با بهره گیری از پنل نصب شده بر روی درب یخچال بتوان درجه یخچال را کم کرد و سرعت انجماد مواد غذایی را بالاتر برد. سیستم گردش هوای چندگانه از دیگر فناوری‌هایی به شمار می‌ رود که در این یخچال فریزر وجود دارد. این تکنولوژی به خوبی می‌تواند ضمن حفظ کیفیت غذا از فاسد شدن انواع مواد غذایی نیز جلوگیری نماید.

با بررسی یکی از بهترین یخچال فریزرهای دوقلوی ایرانی متوجه می‌شویم که موارد متعدد دیگری می توانید از آن مشاهده نمایید. به عنوان مثال موتور و کمپرسور که قلب تپنده یخچال شناخته می شوند با بالاترین استاندارد بین المللی بر روی این یخچال نصب شده اند. این موتور از برند ایتالیایی ACC انتخاب شده و اطمینان داشته باشید طول عمر یخچال فریزر را به بهترین شکل افزایش می دهد. در کنار این موارد موتور به کار رفته در یخچال فریزر دوقلوی 38 فوت الکترواستیل مدل Electro Unique ES23 به خوبی می‌تواند بهینه‌ سازی مصرف انرژی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر بخواهیم به معرفی برخی دیگر از ویژگی های بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی بپردازیم، قابلیت ایجاد صدا با کمترین مقدار را می توانیم نام ببریم. کمپرسور ایتالیایی که بر روی این یخچال فریزر دوقلو نصب شده است از رده انرژی A+ پیروی کرده و کیفیت و عملکرد فوق‌ العاده‌ای دارد. اگر از جمله خانواده های ۳ تا ۵ نفره هستید و قصد خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی را دارید، توصیه ما به شما خرید این محصول است. مصرف انرژی کم، ظرفیت بالا، ایجاد کمترین صدا و طول عمر بسیار مناسب از ویژگی های این محصول از الکترواستیل هستند.

با بررسی مشخصات یخچال فریزر الکترواستیل مدل Electro Unique ES23 مشاهده خواهیم کرد که گنجایش فریزر ۳۲۰ لیتر و گنجایش یخچال ۳۸۵ لیتر است. این یخچال با قیمت مناسب در بازار عرضه می شود.

مزایای خرید

اگر قصد خرید این محصول را دارید باید بدانید که از مزایای متعددی بهره مند خواهید شد. از مزایای خرید این یخچال فریزر دوقلو به عنوان یکی از بهترین یخچال فریزرهای دوقلوی ایرانی می توان گزینه های زیر را نام برد.

قیمت مناسب در مقایسه با محصولات برندهای خارجی

کیفیت ساخت بالا

ظرفیت مناسب

استفاده از موتور و کمپرسور قدرتمند

راندمان بی‌نظیر

ایجاد کمترین سروصدا

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دیپوینت مدل D5i

از میان برندهای ایرانی که در تولید یخچال فریزر دوقلو فعالیت می‌کنند شاید کمتر با نام دیپوینت مواجه شده اید. با این حال بد نیست بدانید که این برند توانسته است مسیر شهرت خود را بسیار کوتاه طی کند. محصولاتی که امروزه تحت عنوان برند دیپوینت در بازار عرضه می شوند با استقبال فراوان مواجه شده و توانسته اند نگاه خریداران را به خود جلب کنند. واقعیت این است که برند ایرانی دیپوینت به بهترین شکل توانسته است پا به پای برندهای مطرح خارجی به خصوص کره‌ای در عرضه دستگاه های برودتی فعالیت های خود را انجام دهد. اگر بخواهیم به معرفی بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی بپردازیم باید نام محصولات این کمپانی ایرانی را نیز به لیست خود اضافه کنیم. از میان انواع یخچال فریزرهای دوقلو که توسط این برند روانه بازار شده است می توان به یخچال فریزر دوقلو ۴۰ فوت ارائه شده توسط این برند اشاره کرد. این محصول که با مدل D5i شناخته می شود از قابلیت های شگفت انگیزی بهره برده و کاربران با خرید آن می توانند نیازهای خود را به بهترین شکل برطرف کنند. نوع ساخت یخچال فریزر دوقلو ۴۰ فوت دیپوینت مدل D5i شکلی بوده که 20 فوت از آن برای فریزر و 20 فوت بود برای یخچال اختصاص داده شده است. این یخچال فریزر با تعداد طبقات مناسب و با بالاترین استانداردها تولید شده است.

استفاده از استانداردهای بین المللی برای ساخت این محصول به عنوان یکی از بهترین یخچال فریزر های دوقلوی ایرانی موجب شده است که کاربران با خرید آن بتوانند با خیالی آسوده روی به بهره گیری از ویژگی های این دستگاه مدرن بیاورند. طراح با استفاده از یک موتور اینورتر خطی کم مصرف توانسته است یک یخچال فریزر دوقلوی استاندارد و با کیفیت را در اختیار کاربران قرار دهد. در واقع می‌توان بیان کرد که این محصول برای خانواده‌های پرجمعیت می تواند بهترین انتخاب باشد. حجم زیادی از مواد منجمد را به راحتی می توانید با خرید یخچال و فریزر دوقلوی ۴۰ فوت دیپوینت مدل D5i نگهداری کنید. این محصول با بهره گیری از دو دستگاه کاملا جدا و به صورت کاملا هماهنگ عملکرد خود را انجام می دهد. از مشخصه‌ های بارز یخچال فریزر دوقلوی 40 فوت دیپوینت مدل D5i اگر بخواهبم مواردی عنوان کنیم باید به سراغ بخش‌های مختلف آن برویم. به عنوان مثال بهره گیری از فناوری نوفراست به شما کمک می‌کند که به هیچ عنوان با برفک در قسمت فریزر مواجه نشوید. علاوه بر این دیپوینت توانسته است با توجه به بالاترین استانداردها، محصول خود را تولید کند. به همین علت یخچال فریزر دوقلوی مدل D5i خود را مجهز به یخچال اتوماتیک کرده‌ است. این یخچال فریزر مجهز به آبریز بیرونی بوده که می تواند مزایای مختلفی در پی داشته باشد. به عنوان مثال هنگامی که کاربر نیاز به آب دارد بدون باز و بسته کردن درب یخچال قادر است که به آن دسترسی داشته باشد. به همین دلیل با هدررفت کمتر انرژی علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه، کاهش مصرف برق را نیز مشاهده خواهید کرد.

در کنار مواردی که عنوان شد بد نیست بدانید که این یخچال فریزر دوقلو دارای حالت انجماد سریع بوده و می توانید مواد غذایی مورد نیاز خود را در سریعترین زمان منجمد نمایید. دارا بودن محفظه نگهداری گوشت و مرغ با حفظ تازگی از دیگر ویژگی های این محصول می توانند عنوان شوند. به لحاظ طراحی و ساخت، یخچال فریزر دوقلو ۴۰ فوت دیپوینت مدل D5i نیز مطابق با جدیدترین محصولات برندهای خارجی صورت گرفته است. روشنایی ال ای دی که در این یخچال فریزر تعبیه شده است با مصرف برق بسیار پایین و با نوردهی بی‌نظیر از دیگر ویژگی های این دستگاه خواهد بود.

مشخصات

با بررسی یخچال و فریزر دوقلو ۴۰ فوت دیپوینت مدل D5i متوجه می شویم که این محصول ارائه شده می تواند برای خانواده‌ های کم‌ جمعیت یک انتخاب ایده ‌آل باشد. بررسی نمودار مصرف انرژی این یخچال فریزر نشان می ‌دهد که این برند ایرانی به خوبی توانسته است خود را با نیازهای کاربران وفق دهد. به همین علت از برچسب انرژی A+ محصول خود را بهره مند کرده و آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این یخچال فریزر دوقلو، ۱۵۰ کیلوگرم وزن داشته و گنجایش ۶۰۷ لیتری آن می تواند شما را یاری کند که حجم زیادی از محصولات و مواد غذایی را درون آن نگهداری کنید.

قسمت یخچال این دستگاه ۳۳۰ لیتر گنجایش داشته و در بخش فریزر ۲۷۷ لیتر می توانید محصولات غذایی را در آن جای دهید. علاوه بر تمام این موارد این یخچال فریزر در قسمت یخچال دارای 5 طبقه بوده و بر روی درب آن نیز چهار طبقه وجود دارد. با توجه به اندازه های طبقات نصب شده بر روی درب یخچال به راحتی می توانید انواع محصولات و مواد غذایی را درون آن ها جای دهید. علاوه بر این بر روی این یخچال 2 عدد کشو برای نگهداری میوه و سبزیجات مشاهده خواهید کرد. در قسمت فریزر یک طبقه بزرگ مشاهده می کنیم. بر روی درب فریزر نیز 2 طبقه قرار دارد. کم میزان صدایی که به گوش خواهید شنید نیز کم بوده و به بهترین شکل می‌تواند در این زمینه نیز استاندارد خود را نشان می دهد. اگر به دنبال خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی ارزان قیمت و استاندارد هستید، توصیه ما به شما بررسی این محصول خواهد بود.

یخچال و فریزر دوقلو ۳۶ فوت اسنوا مدل SN6_0190SW_SN5_0190SW

هنگامی که صحبت از برندهای ایرانی می شود نام اسنوا به خوبی می‌تواند در این زمینه بدرخشد. بد نیست بدانید که در سال گذشته برند اسنوا به عنوان محبوب‌ترین گزینه در میان کاربران شناخته شده است. اسنوا در زمینه تولید لوازم خانگی توانسته است با فعالیت های خود به خوبی رضایت کاربران و مصرف کنندگان را جلب کند. به همین علت هنگامی به دنبال خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی هستید بدون تردید باید به سراغ محصولات این کمپانی قدرتمند ایرانی بروید. از جمله محصولات جدید ارائه شده توسط این شرکت می توان به یخچال و فریزر دوقلوی ۳۶ فوت اسنوا مدل SN6_0190SW_SN5_0190SW اشاره کرد. بهره گیری از مدرن ترین استانداردها و طراحی فوق العاده این نوع یخچال فریزر دوقلو موجب شده است که افرادی که دارای خانواده‌ای با جمعیت متوسط و بالا هستند، بتوانند از یک محصول بی نظیر استفاده نمایند. از نظر قطعات نیز اگر بخواهیم به بررسی یخچال فریزر دوقلوی ۳۶ فوت اسنوا مدل SN6_0190SW_SN5_0190SW بپردازیم، مشاهده می‌کنیم که مواد اولیه ای که برای ساخت آن به کار رفته اند بسیار مرغوب هستند. به همین علت اسنوا توانسته است کیفیت کالای خود را تضمین کند. گنجایش بی‌نظیر این یخچال و همچنین استفاده از تکنولوژی های جدید شما را ترغیب خواهند کرد که روی به خرید یخچال و فریزر دوقلوی ۳۶ فوت اسنوا مدل SN6_0190SW_SN5_0190SW بیاورید. این یخچال با امکان خنک کردن و فریز کردن مواد غذایی با حجم بالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اسنوا تلاش کرده است که برای ساخت این محصول خود از جدیدترین ویژگی ها نیز بهره ببرد. با توجه به این شرایط، بر روی این یخچال فریزر می توانید آبسردکن را مشاهده کنید. در کنار این موارد استفاده از موتور و کمپرسور فوق العاده مدرن و با کیفیت نیز نشان می‌دهد که اسنوا به منظور رقابت با برندهای خارجی این محصول خود را روانه بازار می‌کند. مصرف انرژی این یخچال نیز به مانند یخچال فریزر دوقلوی خارجی بسیار پایین بوده و از برچسب انرژی A+ بهره مند شده است. این یخچال با طراحی مدرن و عملکرد شگفت انگیز از جمله محصولات استاندارد موجود در بازار به شمار می رود.

ویژگی ها

هنگامی که به دنبال انتخاب و خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی هستید باید ویژگی‌های محصول را مورد بررسی قرار دهید. از جمله ویژگی های یخچال فریزر دوقلوی اسنوا مدل SN6_0190SW_SN5_0190SW می توان به بهره گیری از فناوری Smart Cooling اشاره نمود. این سیستم هوشمند با سنسورهای خود می تواند دما را تشخیص داده و سرمایش پایدار و یکنواختی را درون قسمت های مختلف یخچال فراهم نماید. با توجه به این ویژگی مشاهده خواهید کرد که کیفیت مواد غذایی همواره حفظ شده و آنها را در دمای مطلوب همواره تازه و سالم در اختیار خواهید داشت. جالب است بدانید که کمپرسور اینورتر که بر روی این یخچال فریزر اسنوا نصب شده است با قابلیت تنظیم دور مناسب می‌تواند علاوه بر تازه نگه داشتن مواد غذایی موجبات کاهش مصرف انرژی را تا ۲۳ درصد نیز فراهم کرده و هزینه‌های پرداختی شما را نیز کاهش می دهد. این یخچال فریزر دوقلو مجهز به طبقات قابل تنظیم بوده و در مواقع نیاز به منظور نگهداری از حجم زیاد مواد غذایی قادر هستید آنها را جابجا نمایید. آبسردکن قرار گرفته شده بر روی این یخچال فریزر دوقلوی اسنوا مجهز به مخزن دو لایه شده و بدون تداخل آب گرم ورودی و آب سرد خروجی فعالیت خود را انجام می دهد.

مشخصات

خرید یخچال فریزر دوقلو ۳۶ فوت اسنوا مدل SN6_0190SW_SN5_0190SW می تواند شما را به تمام خواسته های تان برساند. این یخچال فریزر با جدیدترین استانداردها و با طراحی لوکس روانه بازار می‌شود. بررسی مشخصات یخچال فریزر دوقلوی ۳۶ فوت اسنوا مدل SN6_0190SW_SN5_0190SW نشان می‌دهد که این محصول با گنجایش ۶۳۸ لیترروانه بازار شده است. گنجایش بخش یخچال ۳۶۸ لیتر و در قسمت فریزر ۲۷۰ لیتر است. یخچال فریزر دوقلوی ۳۶ فوت اسنوا مدل SN6_0190SW_SN5_0190SW با طبقات مختلف به شما امکان نگهداری از مواد غذایی را می دهد. در بخش یخچال می توانید 5 طبقه و 2 عدد کشو را مشاهده نمایید. علاوه بر این بر روی درب یخچال این محصول نیز 4 طبقه وجود دارد. برای نگهداری مواد غذایی در کنار این مورد می توان اشاره کرد که قسمت فریزر نیز با 5 کشوی بزرگ مجهز شده و بر روی درب آن 2 طبقه نیز قرار گرفته است. امکانات دیگری در قسمت فریزر این محصول مشاهده خواهید کرد. یخساز نیمه اتوماتیک از جمله ویژگی‌های مدرن فرا گرفته شده بر روی این محصول می‌تواند عنوان شود. در این بین بد نیست بدانید که نمایشگر نصب شده بر روی یخچال فریزر دوقلوی ۳۶ فوت اسنوا مدل SN6_0190SW_SN5_0190SW اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار خواهد داد. یخچال فریزر ارائه شده توسط اسنوا ظاهری مناسب داشته و با کمترین صدا به بازار عرضه شده است. به منظور جلوگیری از برفک زدن در قسمت فریزر از تکنولوژی نوفراست بر روی آن استفاده شده و بدون کمترین دغدغه می توانید این محصول را در هر مکانی مورد استفاده قرار دهید.

یخچال فریزر دوقلوی ۳۴ فوت پارس مدل PRH17631EW/W_FRZNF170

اگر بخواهیم به یکی از بهترین یخچال فریزرهای دوقلوی ایرانی ارزان قیمت اشاره کنیم، بدون تردید این محصول از برند پارس را نام خواهیم برد. شرکت ایرانی پارس تلاش کرده است این محصول خود را با فناوری‌های جدید روانه بازار کند. این محصول در واقع ترکیبی از دو محصول ارائه شده دیگر توسط پارس بوده که به عنوان یکی از محصولات ملی استاندارد به بازار عرضه شده است. با وجود قیمت پایین این محصول می توان ادعا کرد طراحی ساده و در عین حال کاربردی آن می‌تواند خریداران را ترغیب کند تا روی به انتخاب آن بیاورند. علاوه بر این اگر برای خانواده های کم جمعیت یا محل کار خود به دنبال خرید یخچال فریزر دوقلوی ارزان قیمت هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب این محصول خواهد بود.

این یخچال به واسطه بهره مندی از برد الکترونیکی با استانداردهای مدرن شما را یاری خواهد کرد که بتوانید به صورت دیجیتالی دمای سرمایش دستگاه را به‌ راحتی تنظیم نمایید. استفاده از فیلتر بوگیر نیز کمک می‌کند که سلامت و بهداشت محیط یخچال همواره حفظ شوند. علاوه بر این برای ساخت یخچال فریزر دوقلوی ۳۴ فوت پارس مدل PRH17631EW/W_FRZNF170 از یک فیلتر ضد باکتری نیز بهره مند شده است. در کنار این موارد برند ایرانی پارس توانسته است با بهره گیری از استانداردهای روز دنیا محصول خود را به گونه ای تولید کند که هنگام کارکرد کمترین صدا را ایجاد کند. لاستیک دور درب این یخچال نیز دارای خاصیت ضد باکتری بوده و به خوبی کیفیت عملکرد دستگاه را افزایش خواهد داد. در قسمت یخچال می توانید که طبقات مستحکم نشکن را مشاهده نمایید. به همین علت حجم زیادی از مواد غذایی را می توانید درون آن نگهداری کنید.

در بخش پایین یخچال نیز به منظور نگهداری میوه و سبزیجات یک عدد کشو با کیفیت بالا نصب شده است. علاوه بر این در قسمت یخچال شما بر روی درب آن ۶ طبقه مشاهده خواهید کرد که مکانی مناسب برای نگهداری انواع بطری های نوشیدنی و مواد غذایی بسته بندی شده خواهند بود. این محصول به سیستم ها و تکنولوژی های متعددی مجهز شده است. عنوان مثال سیستم خنک کننده سریع و سیستم عیب یاب اتوماتیک از جمله ویژگی های بی نظیر این محصول می توانند نام برده شوند. خرید یخچال فریزر دوقلوی ۳۴ فوت پارس مدل PRH17631EW/W_FRZNF170 امکانات دیگری نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. قابلیت آبسردکن در این یخچال ارائه شده توسط شرکت پارس به زیبایی مشهود است. علاوه بر این به راحتی می‌توانید به آب خنک دسترسی داشته باشید. به این ترتیب کاربر بدون نیاز به باز و بسته کردن درب یخچال به آب مورد نیاز خود دسترسی دارد. این ویژگی موجب می‌شود با جلوگیری از هدر رفت انرژی، طول عمر دستگاه نیز افزایش یابد. اگر بخواهیم یکی از معایب تولید یخچال فریزر ۳۴ فوت پارس مدل PRH17631EW/W_FRZNF170 را نام ببریم، بهره‌گیری از برچسب انرژی B را می توانیم عنوان کنیم.

مشخصات

با بررسی مشخصات یخچال فریزر دوقلوی ۳۴ فوت پارس مدل PRH17631EW/W_FRZNF170 متوجه می شویم که این محصول می تواند برای خانواده هایی با جمعیت متوسط و محل کار، بهترین انتخاب به شمار رود. علاوه بر این، قیمت پایین یخچال فریزر دوقلوی ۳۴ فوت پارس مدل PRH17631EW/W_FRZNF170 نیز به خوبی می‌تواند شما را ترغیب کند تا روی به خرید آن بیاورید. نمودار مصرف انرژی این یخچال فریزر نشان می‌دهد که مصرف بهینه ای خواهد داشت. علاوه بر این به منظور جلوگیری از برفک زدن در قسمت فریزر از تکنولوژی نوفراست در ساخت این یخچال فریزر پارس استفاده شده است. با بررسی گنجایش یخچال متوجه می‌شویم که می‌توانید حجم زیادی از مواد غذایی را درون آن نگهداری کنید. گنجایش قسمت یخچال ۳۸۷ لیتر انتخاب شده است. این میزان برای فریزر ۲۵۷ لیتر بوده که در مجموع می‌توان گفت یک محصول با ظرفیت بالا را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

همانگونه که اشاره کردیم در قسمت یخچال می‌توانید ۶ طبقه برای نگهداری مواد غذایی مشاهده کنید. علاوه بر این بر روی درب این یخچال فریزر نیز ۶ طبقه وجود داشته که محلی بی نظیر برای نگهداری مواد غذایی بسته بندی شده خواهد بود. یک عدد کشو با ابعاد بزرگ و با کیفیت فوق العاده به منظور نگهداری میوه و سبزیجات بر روی این یخچال نصب شده است. اگر به سراغ قسمت فریزر برویم نیز مشاهده می‌کنیم که کاربر قادر است حجم زیادی از مواد غذایی را درون آن نگهداری کند. بر روی فریزر ۸ کشو وجود داشته و فاقد طبقه برای نگهداری و منجمد کردن مواد غذایی خواهد بود.

ویژگی ها

شرکت ایرانی پارس تلاش کرده است با فروش یخچال فریزر دوقلوی ارزان قیمت کاربران را به خوبی برای خرید محصولی با کیفیت بالا یاری کند. این دستگاه مجهز به نمایشگر با قابلیت تنظیم دیجیتالی دما بوده و به راحتی می توانید نوع عملکرد سیستم را با استفاده از آن مشاهده نمایید. علاوه بر این در درون یخچال و فریزر، فن قدرتمند قرار گرفته شده که گردش هوا را به صورت یکنواخت انجام خواهد داد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد قرار گرفته شده بر روی این یخچال فریزر دوقلوی ایرانی، سیستم کنترل و عیب یابی هوشمند به شمار می‌رود. این سیستم هنگامی که دستگاه با خطا و ایراد مواجه شود کاربر را آگاه خواهد کرد. علاوه بر این، نصب فیلتر بوگیر و فیلتر ضد باکتری نیز به شما این اطمینان را می دهد که محصولات مواد غذایی را همواره با کیفیت و سلامت در اختیار خواهید داشت. نوع ساخت یخچال فریزر دوقلوی ۳۴ فوت پارس مدل PRH17631EW/W_FRZNF170 به شکلی است که بدنه آن در برابر خط و خش بسیار مقاوم خواهد بود. اگر قصد خرید یخچال فریزر دوقلوی ارزان قیمت ایرانی را دارید و به دنبال انتخابی محصولی مناسب هستید، توصیه ما به شما خرید این دستگاه از برند ایرانی پارس خواهد بود. اطمینان داشته باشید که این یخچال فریزر دوقلو به خوبی می توانند نیازهای شما را برطرف نماید.

یخچال و فریزر دوقلوی ۳۰ فوت امرسان مدل FN15D_RH15D

با توجه به تنوع بسیار بالایی که امروزه در تولید انواع یخچال ها شاهد هستیم انتخاب و خرید یک محصول کاربردی می تواند سخت باشد. با این حال برای خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی گزینه‌ های مختلفی پیش روی شما قرار می گیرد. مدل های متنوع ساید بای ساید و دوقلو هر کدام برای قشر خاصی می توانند گزینه ای مناسب باشند. کافیست با بررسی ویژگی‌ ها و مشخصات هر کدام خرید خود را انجام دهید. هنگامی که قصد خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی را دارید، موارد ذکر شده را در نظر بگیرید. دستگاهی که انتخاب می‌کنید باید فضای اشغالی آن متناسب با محیط آشپزخانه باشد.

علاوه بر این مصرف انرژی یخچال نیز باید به گونه ای بوده که با بهره مندی از برچسب انرژی بهینه بتواند عملکرد خود را به خوبی انجام دهد. یخچال های دوقلو از دو دستگاه جدا از هم تشکیل می شوند. هنگامی که به دنبال خرید یخچال فریزر دوقلوی ایرانی هستید، برند امرسان را می توانید به عنوان یکی از قدیمی‌ ترین شرکت‌ های داخلی در نظر داشته باشید. یخچال فریزر دوقلوی ۳۰ فوت امرسان مدل FN15D_RH15D از جمله با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار است. همانگونه که از نام این محصول پیداست از دو بخش یخچال و فریزر تشکیل شده و فضای زیادی را می تواند برای شما به منظور نگهداری از مواد غذایی و همچنین منجمد کردن آنها مهیا کند. حجم بزرگ این یخچال ها نیز به شکلی است که باید برای خرید آنها فضای آشپزخانه را در نظر بگیرید. امرسان با طراحی و ساخت این یخچال فریزر دوقلو توانسته است یک محصول استاندارد با قیمت مناسب به بازار عرضه کند. علاوه بر طراحی بی نظیر، عملکرد مناسبی از این یخچال مشاهده خواهید کرد. ظرفیت کلی یخچال فریزر دوقلوی امرسان مدل FN15D_RH15D نیز به گونه ای بوده است که می تواند برای شما مواد غذایی را به بهترین شکل نگهداری کند. از نظر ظرفیت دستگاه بخش بیشتر آن به فضای یخچال اختصاص داده شده است.

ویژگی های یخچال فریزر

بررسی طراحی یخچال فریزر دوقلوی ۳۰ فوت امرسان مدل FN15D_RH15D نشان می دهد که در ساخت آن از جدیدترین استانداردها و تکنولوژی ها استفاده شده است. یکی از مهمترین مزایای این یخچال فریزر از برند امرسان نگهداری حجم زیادی از محصولات و مواد غذایی خواهد بود. فضای داخلی یخچال فریزر 30 فوت امرسان FN15D_RH15D با چند کشور بزرگ مجهز شده و به راحتی می توانید انواع مواد غذایی با حجم زیاد را درون آنها قرار دهید. علاوه بر این ساختار کشویی این یخچال فریزر به شکلی است که به راحتی می توانید به انواع اقلام دسترسی داشته باشید. 8 کشوی بزرگی که درون یخچال قرار دارند شما را یاری خواهند کرد تا بدون نگرانی، انواع سبزیجات، میوه، گوشت، ماهی و مرغ را درون آن منجمد کنید.

یکی از ویژگی های طراحی داخلی یخچال فریزر دوقلوی امرسان مدل FN15D_RH15D امکان تقسیم بندی طبقات خواهد بود. با توجه به نیاز خود می توانید ارتفاع طبقات را تغییر داده و اقلام خود را به بهترین شکل درون آنها قرار دهید. استفاده از شیشه مقاوم و نشکن برای ساخت کشو و طبقه ها به شما کمک میکند که به راحتی انواع مواد غذایی را بتوانیم درون آن نگهداری نمایید. علاوه بر این در قسمت پایینی یخچال یک کشوی شفاف تعبیه شده است. در این قسمت میتوانید برای حفظ تازگی میوه و سبزیجات آنها را بگذارید. موارد دیگری نیز مانند انواع بطری های نوشیدنی، شیشه مربا، تخم مرغ و ظرف سس را قادر هستید که در طبقه های روی در ذخیره کنید. علاوه بر تمام مواردی که عنوان کردیم برای نگهداری از بطری ها نیز دسترسی راحتی به آنها خواهید داشت. عملکرد سریع با قابلیت انجماد فوق العاده از دیگر ویژگی های این محصول می توانند عنوان شوند. در واقع با خرید این محصول به عنوان یکی از بهترین یخچال فریزرهای دوقلوی ایرانی قادر هستید که در کمترین زمان مواد غذایی را به درجه انجماد برسانید. افزایش دمای داخلی فریزر را به راحتی می توانید به صورت مجزا انجام دهید. در کنار مواردی که عنوان شد بد نیست بدانید که انسان همواره تلاش کرده است در ساخت محصولات خود از تکنولوژی های روز بهره برد تا مصرف انرژی را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. این محصول از امرسان نیز با برچسب انرژی A روانه بازار خواهد شد.

موارد بیان شده پایان کار نبوده و با خرید یخچال فریزر دوقلوی ۳۰ فوت امرسان مدل FN15D_RH15D مشاهده خواهید کرد که امکانات فوق العاده دیگری نیز در اختیار خواهید داشت. به عنوان مثال استفاده از آبریز بیرونی به شما کمک می کند بدون باز و بسته کردن مداوم درب یخچال به آب خنک دسترسی داشته باشید. این شرایط موجب بهینه سازی مصرف انرژی نیز خواهد شد. در نتیجه با عدم نیاز کارکرد بیشتر موتور و کمپرسور، طول عمر دستگاه نیز افزایش خواهد یافت. گفتنی است که امرسان برای این یخچال فریزر خود یک مخزن آبریز بر روی در قرار داده که باید آن را به صورت دستی پر کنید.

مشخصات

بررسی مشخصات این محصول از امرسان به عنوان یکی از بهترین یخچال فریزرهای دوقلوی ایرانی نشان می دهد که طراح تلاش کرده است تمام شرایط مورد نیاز را در اختیار کاربران قرار دهد. این محصول با گنجایش ۵۲۹ لیتر به بازار عرضه می شود. در قسمت یخچال گنجایش ۳۵۰ لیتری شما را یاری می کند که حجم بسیار بیشتری نسبت به بخش فریزر از مواد غذایی را درون آن نگهداری نمایید. گنجایش قسمت فریزر ۱۷۹ لیتر انتخاب شده است. علاوه بر این یخچال فریزر دوقلوی ارائه شده توسط امرسان به منظور مقاومت در برابر برفک از جدیدترین فناوری یعنی نوفراست استفاده می کند. روی قسمت یخچال 7 طبقه وجود داشته که کاربر قادر است برای نگهداری اقلام آن ها را تنظیم نماید. علاوه بر این درب یخچال نیز حاوی چندین طبقه بوده که برای نگهداری اقلام مختلف به کار شما خواهد آمد. بخش یخچال امکانات دیگری نیز در اختیار شما قرار می دهد. یک کشوی بزرگ با شیشه های شفاف محفظه ای بی نظیر برای نگهداری میوه و سبزیجات است. درب قسمت یخچال به سمت راست باز خواهد شد. علاوه بر این در قسمت فریزر نیز می توانید ۷ کشوی بزرگ را برای منجمد کردن مواد غذایی در اختیار داشته باشید. این بخش از یخچال فریزر دوقلو بر روی درب خود مکانی برای نگهداری مواد غذایی نخواهد داشت.

از مشخصات دیگر یخچال فریزر دوقلوی ۳۰ فوت امرسان مدل FN15D_RH15D می‌توان به امکان تنظیم دمای کشوی قسمت یخچال اشاره کرد. با توجه به نیاز به خود قادر هستید این بخش از یخچال را تنظیم کرده و دما و رطوبت آن را متناسب با نیاز خود به منظور نگهداری از مواد غذایی مختلف در اختیار داشته باشید.

در ساخت یخچال فریزر دوقلوی ۳۰ فوت امرسان مدل FN15D_RH15D از سیستم عیب یابی هوشمند استفاده شده است. این سیستم به بهترین شکل شما را یاری می کند تا در صورت مواجهه با ایراد در عملکرد یخچال نسبت به آن آگاهی به دست آورید. این پایان کار نبوده و امرسان به منظور کاهش مصرف انرژی در درون یخچال از لامپ های ال ای دی استفاده کرده است. این لامپ ها با نور بسیار زیاد شما را یاری می کنند که به نقاط مختلف یخچال فریزر دوقلو بتوانید اشراف کافی داشته باشید. علاوه بر این سیستم گردش هوای اجباری و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع و مکان با پایه های چرخ دار از دیگر دیگه ویژگی های این محصول می‌توانند عنوان شوند.

نگاه کلی

اگر بخواهیم یک جمع‌بندی در خصوص ویژگی ها و مزایای خرید یخچال فریزر دوقلوی 30 فوت امرسان مدل FN15D_RH15D انجام دهیم، می‌توانیم عنوان کنیم که یک محصول با کیفیت از برند ایرانی در اختیار خواهید داشت. در واقع این شرکت توانسته است محصولی با فضای جادار، عملکرد بی نظیر، بدون صدا و با رده مصرف انرژی مناسب در اختیار کاربران قرار دهد. در کنار تمام این نکات قیمت یخچال فریزر دوقلوی 30 فوت امرسان مدل FN15D_RH15D نیز به گونه ای است که هر خریداری را ترغیب می‌کند که روی به انتخاب آن بیاورد.

یخچال و فریزر دوقلوی 40 فوت سام مدل PR40_RZ40

برای معرفی بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی می‌توانیم به سراغ یک محصول با طراحی مناسب و قیمت اقتصادی برویم. اگر به دنبال انتخاب و خرید بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی هستید، یخچال دوقلوی 40 سام مدل PR40_RZ40 گزینه‌ای ایده‌آل برای شما محسوب می‌شود. طراحی ساده اما دوست داشتنی این محصول شما را یاری می کند تا بتوانید تمام مواد غذایی خود را در آنها نگهداری نمایید. علاوه بر این استفاده از یک یخچال فریزر جادار به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید برای منجمد کردن محصولات پروتئینی روی قابلیت‌ های آن حساب ویژه‌ای باز کنید. یخچال فریزر دوقلوی 40 فوت سام مدل PR40_RZ40 از جمله محصولات ارائه شده توسط این برند ایرانی بوده که دارای ظاهری زیبا و خاص خواهد بود.

این یخچال فریزر با بهره گیری از جدیدترین استانداردها به بازار عرضه می‌شود. برند ایرانی سام تلاش کرده است به منظور رقابت با سایر رقبای داخلی و خارجی محصول خود را با بافت کیفیت بالا در اختیار مصرف کننده قرار دهد. به همین علت بر روی درب یخچال می توانید آبسردکن نیمه اتوماتیک را مشاهده نمایید. علاوه بر این در قسمت فریزر نیز قادر هستید که از یخساز نیمه اتوماتیک استفاده کرده و از یک محصول شگفت انگیز بهره مند شوید. اگر بخواهیم به معرفی ویژگی ها و مزایای خرید یخچال فریزر دوقلو 40 فوت سام مدل PR40_RZ40 بپردازیم، می توانیم گزینه‌های متعددی را نام ببریم.

این یخچال فریزر جادار و مطمئن با گنجایش بی نظیر شما را یاری خواهد کرد تا حجم زیادی از مواد غذایی را بتوانید درون آن نگهداری کنید. در کنار این موارد برند سام توانسته است به منظور کاهش مصرف انرژی، یخچال خود را با بالاترین فناوری ها تولید نماید. شاید از نظر زیبایی این محصول ارائه شده توسط سام به پای محصولات برندهای خارجی نتواند نرسد؛ اما کارایی و کیفیت بی نظیر آن هر خریداری را راضی خواهد کرد. اگر از جمله خانواده‌های کم جمعیت به شمار می روید یا فضای خانه شما کوچک است، خرید این یخچال فریزر را به شما توصیه می کنیم.

ویژگی ها

با معرفی یخچال فریزر دوقلو ۴۰ فوت سام مدل PR40_RZ40 مشاهده خواهیم کرد که یک یخچال بی نظیر با ویژگی های خارق العاده را می‌توانید در اختیار داشته باشید. علاوه بر بهره گیری از یخساز نیمه اتوماتیک و موتور و کمپرسور فوق العاده با کیفیت، این محصول به گونه ای طراحی شده است که مقاومت بالایی در برابر برفک از خود نشان می دهد. به همین علت و با استفاده از تکنولوژی نوفراست مشاهده خواهید کرد که هیچگونه مشکلی از این بابت نخواهی داشت. برند سام در کنار این موارد توانسته است یک مجموعه هماهنگ و یکدست را طراحی کرده و ۲ یخچال فریزر کاملا مجزا را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد. این یخچال فریزر ظرفیت بسیار بالای نیز داشته و با تعداد طبقات بالا می تواند شما را یاری کند تا انواع مواد غذایی را درون آن قرار دهید.

مشخصات

با بررسی این محصول از برند سام به عنوان یکی از بهترین یخچال فریزرهای دوقلوی ایرانی متوجه می‌شویم که در ساخت آن مشخصات مورد نیاز کاربران را مشاهده خواهیم کرد. گنجایش قسمت یخچال ۳۸۴ لیتر بوده و در قسمت فریزر ۲۱۲ لیتر گنجایش در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در حالت کلی این یخچال و فریزر با گنجایش ۵۹۶ لیتر می تواند به خوبی تمام شرایط مورد نیاز به خانواده‌ های کم‌ جمعیت برای نگهداری از میوه، سبزیجات و مواد غذایی را فراهم نماید. این یخچال فریزر با استفاده از طبقات مختلف به بهترین شکل مواد و اقلام خوراکی را نگهداری می کند. در قسمت یخچال ۸ طبقه بر روی آن مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این بر روی درب یخچال نیز 4 طبقه وجود دارد که مکانی ایده آل برای نگهداری سس و سایر اقلام بسته بندی شده خواهد بود. این پایان کار نبوده و 2 عدد کشوی تعبیه شده در قسمت یخچال برای نگهداری از میوه و سبزیجات در اختیار شما قرار خواهد گرفت. فراموش نکنید که این کشوها با بدنه ای بسیار مقاوم و با طراحی بی نظیر بر روی یخچال قرار دارند.

به بخش فریزر که مراجعه می کنیم می توانیم قابلیت نگهداری از مواد غذایی با حجم بسیار بالا را مشاهده کنیم. در قسمت فریزر هفت طبقه وجود داشته که به راحتی می توانید انواع مواد و محصولات را برای منجمد کردن درون آن قرار دهید. علاوه بر این بر روی فریزر ۷ کشو نیز وجود دارد. کاربرد در این زمینه قادر است که انواع محصولات مورد نیاز را متناسب با نیاز خود در کشو یا طبقات قرار دهد.

اگر بخواهیم یک جمع‌ بندی در خصوص این محصول به عنوان یکی از پرفروش ترین و بهترین یخچال فریزرهای دوقلوی ایرانی انجام دهیم، متوجه خواهیم شد که با خرید آن می توانید با پرداخت هزینه های بسیار کمتر نسبت به نمونه‌های خارجی، یک یخچال استاندارد در اختیار داشته باشید.

قیمت یخچال فریزر دوقلوی ایرانی

بررسی قیمت یخچال فریزر دوقلوی ایرانی نشان می‌دهد که با وجود استانداردهای به کار رفته در ساخت آن ها نسبت به نمونه‌ های خارجی گزینه های اقتصادی هستند. کاربر قادر است متناسب با نیاز خود انواع یخچال و فریزر دوقلوی ایرانی را خریداری کند. برای اطلاع از قیمت یخچال فریزر دوقلوی ایرانی می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی آترامارت نیاز خود را برطرف کنید. علاوه بر این با خرید یخچال فریزر ارزان قیمت ایرانی می توانید سرمایه‌ گذاری مطمئنی در این زمینه انجام دهید.

خرید یخچال فریزر دوقلوی ایرانی، نقد و اقساط

همانگونه که می دانید افزایش قیمت لوازم خانگی موجب شده است بخش زیادی از خریداران هنگام خرید محصولات و لوازم مورد نظر با مشکلاتی همراه شوند. به همین دلیل خرید اقساطی انواع کالا و لوازم خانگی می تواند گزینه ای مناسب باشد. مجموعه آترامارت با درک نیازهای شما این امکان را فراهم کرده است که برای خرید یخچال فریزر دوقلوی ایرانی به صورت نقد و اقساط اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

بهترین برند ایرانی در زمینه تولید یخچال فریزر دوقلو کدام است؟

با توجه به اینکه چندین برند داخلی از استانداردهای بین المللی برای ساخت یخچال فریزر دوقلو استفاده می کنند، خرید از هر کدام می تواند گزینه ای مناسب باشد. برندهای سام، اسنوا، امرسان و الکترواستیل محصولاتی با کیفیت فوق العاده روانه بازار کرده اند.

قیمت یخچال فریزر دوقلو ایرانی در مقایسه با یخچال فریزر دوقلوی خارجی چگونه است؟

بدون تردید قیمت یخچال فریزر دوقلوی ایرانی در مقایسه با امکانات و ویژگی های آن ها نسبت به محصولات مشابه خارجی بسیار مناسب تر است. برندهای ایرانی تلاش کرده‌اند محصولات خود را با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب روانه بازار کنند.

مهمترین نکات برای خرید یخچال فریزر دوقلو ایرانی کدامند؟

سعی کنید برای خرید یخچال فریزر دوقلوی ایرانی نکات مختلفی را در نظر بگیرید. برند تولید کننده، کیفیت ساخت، ظرفیت یخچال فریزر و بررسی میزان مصرف انرژی از جمله ویژگی هایی هستند که در خرید یخچال فریزر دوقلو ایرانی باید مد نظر قرار گیرند.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.