پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آخرین دانسته‌ها از آیفون ۷

سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

آخرین دانسته‌ها از آیفون ۷

      هر آنچه ما از این پرچم‌دار می‌دانیم شایعات و گمانه‌زنی‌هایی است که از گوشه‌کنارهای این شرکت به بیرون نشر کرده است. آیفون 7 با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با دوربین دوگانه با فناوری انحصاری در این نسخه و نسل‌های آتی آیفون‌ها خواهد بود. درواقع آنچه از آیفون 7 در حال حاضر در دست است شامل متن نوشته موسسه KGI از مؤسسات آنالیز و امنیت ایالات‌متحده می‌باشد به این شرح که:
آیفون‌های جدید با طراحی مشابه با آیفون‌های کنونی ۶ اس و ۶ اس پلاس عرضه خواهند شد و در کنار آن سخت‌افزار این محصول ارتقا خواهد یافت و مدل ۵.۵ اینچی آن‌که دارای دوربین دوگانه در پشت دستگاه است، زودتر معرفی‌شده و به جمع خانواده کنونی آیفون‌های ارائه‌شده به بازارها می‌پیوندد.

 

Apple iPhone 7 new's

      استفاده از دوربین دوگانه نه‌تنها برای اپل یک اولین خواهد بود، بلکه با توجه به پیاده‌سازی و عملکرد آن‌ها یک نوآوری در صنعت گوشی‌های هوشمند نیز به‌حساب خواهد آمد؛ چراکه یک عدسی ۱۲ مگا پیکسلی می‌تواند بافاصله کانونی استاندارد، تصویر ثبت کرده و عدسی ۱۲ مگا پیکسلی دیگر نیز تله‌فوتو بوده که توانایی زوم ۳ برابری را خواهد داشت که احتمالاً تفاوت در اندازه‌ی عدسی‌ها نیز می‌تواند به دلیل این تفاوت در عملکرد باشد. این فناوری به نظر می‌رسد در ارتباط مستقیم با خریداری موسسه Linx توسط اپل است.
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.