پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی گیمینگ جدید ویوو با طراحی جذاب رونمایی شد

پنج شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

گوشی گیمینگ جدید ویوو با طراحی جذاب رونمایی شد

پس از شایعات فراوان پیرامون گوشی گیمینگ iQOO بلاخره جدیدترین محصول ویوو به صورت رسمی رونمایی گردید. در واقع iQOO یک گوشی گیمینگ با مشخصات بسیار جذاب است که آن را به قدرتمندترین گوشی فعلی ویوو مبدل نموده است. این گوشی از اسنپدراگون 855، همراه  با بهره مندی از دوربین سه‌گانه و فناوری شارژر سریع 44 واتی عرضه خواهد شد.

"هیولایی در درون" شعار رسمی iQOO می باشد که ویوو هم بهترین مشخصات را برای هیولای جدید خود در نظر گرفته است. به ‌غیر از قوی‌ترین چیپ‌ست کوالکام، یعنی اسنپدراگون 855، این گوشی از  12 گیگابایت حافظه رم همراه با بهره مندی از 256 گیگابایت فضای داخلی بهره می برد. iQOO مجهز به صفحه نمایش 6.41 اینچی OLED و از یک ناچ قطره‌آبی در قسمت بالا بهره مند شده است.همچنین مجهز به  اسکنر اثر انگشت می باشد که در قسمت پایین آن قرار گرفته است.

در مورد منبع تغذیه و انرژی باید گفت که iQOO  مجهز به باتری 4000 میلی آمپرساعتی قدرتمند همراه با بهره مندی از یک شارژر 44 واتی که به گفته کمپانی سازنده کاربران به کمک آن می توانند 50 درصد باتری را تنها در مدت 15 دقیقه، و  85 درصد از آن را در مدت 30 دقیقه و کل آن را در مدت 45 دقیقه شارژ نمایند.

همچنین باید خاطر نشان کرد که ظاهرا نسخه اقتصادی و ارزان قیمت تری را نیز طراحی نموده است که این نسخه  با حافظه  6 گیگاباتی همراه با حافظه داخلی 128 گیگابایتی از قابلیت شارژر 44 واتی بی بهره است و  از یک شارژ 22.5 واتی بهره خواهد برد .

جالب است بدانید که از آنجایی که این گوشی در طیف گیمرهای موبایلی قرار گرفته است، از  یک سیستم خنک کننده مایع تحت عنوان   “super  liquid cooling”   بهره مند گردیده است. همچنین iQOO دارای مشخصات ویژه‌ای برای بهبود عملکرد دستگاه مانند AI Turbo، Center Turbo، Net Turbo، Cooling Turbo و Game Turbo  خواهد بود که تمامی اینها تحت عنوان Multi-Turbo  ارائه گردیده است . این قابلیت ، سرعت بالا آمدن برنامه ها  iQOO با این ویژگی ها تا 30 درصد و نرخ فریم را بیش از 70 درصد افزایش خواهد داد. از دیگر ویژگی این گوشی گیمینگ سوئیچ خودکار بین وایفای و 4G  برای بازی بدون توقف است.

کاربران که انتخاب گوشی برایشان سخت می باشد، گیمرهای موبایلی و کسانی که به عکاسی با گوشی هوشمند علاقه دارند، ممکن است در انتخاب گوشی سلیقه‌های متفاوتی داشته باشند. اما ویوو در گوشی iQOO به سلیقه اکثر کاربران احترام گذاشته است. در واقع این گوشی مجهز به دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی خود می باشد. این دوربین از یک سنسور IMX263 سونی و 13 مگاپیکسلی که از فناوری لنز زاویه عریض بهره می برد و همراه با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز به فناوری dual-pixel ویوو در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی سوم برای تشخیص عمق تصویر بهره گرفته است.

در مورد رنگ آمیزی iQOO  باید گفت که در رنگ‌های آبی و نارنجی عرضه خواهد شد. همچنین قیمت نسخه 6+128 گیگابایتی آن حدود 450 دلار/ 390 یوور و نسخه 8+256 گیگابایتی آن حدود  490 دلار/ 430 یورو و آخرین نسخه 12+256 گیگابایتی آن نیز حدود 640 دلار/ 563 یورو خواهد بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.