پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی هواوی میت ۹ هم از لو رفتن جا نماند!

شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

گوشی هواوی میت ۹ هم از لو رفتن جا نماند!

نوامبر سال گذشته اتفاق بسیار خوبی برای کمپانی هواوی چینی بود. گوشی میت 8 با نمایشگر ۶ اینچی به همراه بدنه فلزی رونمایی شد و از نظر مشخصات فنی نیز در میان قدرتمندترین محصولات زمان خود جای گرفت. از آن زمان تاکنون هواوی گوشی های هوشمند مختلفی تولید و عرضه کرده که همگی از فروش خوبی برخوردار بودند مانند پرچمداران پی 9 و پی 9 پلاس. اما این کمپانی چینی هنوز فبلت پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود را رونمایی نکرده است.

به احتمال زیاد هواوی گوشی جدید خود را در نمایشگاه آیفا 2016 آلمان معرفی نخواهد کرد و باید منتظر رونمایی از این دستگاه در ماه نوامبر یا اکتبر باشیم. هواوی میت 9 نیز مانند میت 8 دارای بدنه فلزی است و باتوجه به عکسهای منتشر شده، دارای دوربین دوگانه در پشت گوشی است. این ترکیب دوربین دوگانه درست بالای سنسور اسکنر اثر انگشت جای گرفته و در کنار آن یک فلش ال ای دی نیز قابل مشاهده است.

هر دو دکمه پاور، قفل و دکمه های تنظیم حجم صدا در سمت راست گوشی قرار دارند. در انتهای گوشی نیز درگاه USB از نوع C قرار دارد که در کنار آن بلندگوها قرار گرفته اند اما اینکه از یک ست بلندگو استفاده میشود یا دو ست بلندگو، هنوز مشخص نیست.

در مورد مشخصات سخت افزاری هواوی میت 9 باید گفت که این گوشی دارای نمایشگر ۵.۹ اینچی فول اچ دی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. در عقب این گوشی از ترکیب دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد و در جلو نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این گوشی از تراشه کرین ۹۶۰ استفاده خواهد کرد و با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا و به احتمال زیاد دو سیم کارته عرضه خواهد شد.
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.