پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین؛ هوشمند دوشت داشتنی

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

گوشی هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین؛ هوشمند دوشت داشتنی

شرکت هواوی اقدام به طراحی و عرضه یک گوشی هوشمند و زیبا برای علاقه مندان به گوشی های لوکس و خاص، تحت عنوان میت 10 پورشه دیزاین (Porsche Design Mate 10) کرده است.

سری Mate 10 هواوی تمامی سلایق مختلف بازار را هدف قرار داده است. از میت 10 لایت که دوست داران تکنولوژی با بودجه محدود به آن دسترسی دارند تا میت 10 پورشه دیزاین که برای مشکل پسندان ساخته شده است.

همکاری هواوی و PORSCHE DESIGN سابقه طولانی داشته و در سری های مختلف گوشی های این شرکت، مدل های خاصی با طراحی پورشه وارد بازار شده است. اوج این همکاری در سری Mate 10 دیده می شود که هواوی با میت 10 پورشه دیزاین سعی در به دست گرفتن بازار این محصولات دارد.

پورشه دیزاین با الهام از سرعت و راندمان بالای ماشین های پورشه، Mate 10 را به نحوی طراحی کرده که ارگونومی زیبای ماشین های پورشه در این محصول تجلی پیدا کند. حالت سرامیکی لوکس و زیبای بدنه پشتی این گوشی بسیار چشم نواز طراحی شده است. زیر صفحه نمایش این گوشی نیز لوگوی پرابهت PORSCHE DESIGN حک شده است. در مجموع کلیه گوشه ها و حتی بسته بندی این گوشی، کاملا خاص و لوکس طراحی شده است.

این محصول به پردازنده Kirin 970 و رم 6 گیگابایتی مجهز شده و همچنین از حافظه داخلی قابل توجه 256 گیگابایتی بهره می برد. یکی دیگر از مواردی که به خاص بودن این گوشی کمک کرده است، هوش مصنوعی به کار رفته در دستگاه می باشد. در تمامی نقاط این گوشی، از دوربین گرفته تا باتری و مدیریت انرژی، هوش مصنوعی باعث بهبود بازده کاری و عملکرد این مدل شده است.

این محصول مشابه مدل Mate 10 Pro، با صفحه نمایش 6 اینچی عرضه شده و سایر امکانات و مشخصات فنی آن نیز، مشابه مدل Mate 10 Pro می باشد.

هواوی با استفاده از تجارب قبلی خود در همکاری با PORSCHE DESIGN، تلاش کرده تا با گوشی میت 10 پورشه دیزاین خود، مشکل پسندان و دوست داران دستگاه های لوکس را فراموش نکند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.