پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی شیائومی Mi Mix Alpha همراه با نمایشگر اعجاب برانگیز و قیمتی اعجاب برانگیزتر

یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

گوشی شیائومی Mi Mix Alpha همراه با نمایشگر اعجاب برانگیز و قیمتی اعجاب برانگیزتر

گوشی شیائومی Mi Mix Alpha همراه با نمایشگر اعجاب برانگیز و قیمتی اعجاب برانگیزتر

در حالی که اکثر تولید کنندگان تلفن های هوشمند در تلاشند تا حد ممکن دست  به تولید  گوشی بزنند که  نسبت 100٪  گوشی صفحه نمایش باشد  و فعلا به آرزو شبیه است (به معنای صفحه ای است که تمام جلوی گوشی را شامل شود  و بدون حاشیه باشد)، Xiaomi به تازگی این راه را آغاز کرده است .

 

برای مشاهده و خرید بهترین گوشی ها  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

 

درصد بسیار کمی از این گوشی شامل نمایشگر نمی شود. جلوی گوشی به صورت کامل  صفحه نمایش است ، طرفین دارای صفحه نمایش هستند و بله، شما آن را حدس زده اید، قسمت پشت نیز بخشی از صفحه است.

تنها چیزی که باعث شده صفحه نمایش  آن یکدست  نباشد  نواری است که دوربین را در آن قرار می دهد. البته کمی حاشیه های بالا و پایین نیز وجود دارد ، ولی بسیار کوچک هستند.

لبه گوشی به عنوان نوار وضعیت عمل می کند و مواردی مانند سیگنال و میزان باتری نمایش داده می شود. در پشتی یک دوربین 108 مگاپیکسلی قرار دارد که دارای سنسور بزرگ 1 / 1.33 اینچ است و پیکسل ها را در مربع 2x2 ترکیب می کند تا تصاویر 27 مگاپیکسلی را به شما ارائه دهد و عملکرد را در نور کم بهبود  می بخشد. برخلاف صفحه نمایش ، که واقعا  حیرت آور است ،دوربین این گوشی عملکرد متوسطی دارد. این دوربین  می تواند هم به عنوان دوربین عقب و هم از خود سلفی استفاده شود.

از مشخصات دیگر Xiaomi Mi Mix Alpha می توان به یک چیپست Snapdragon 855 Plus همراه با  12 گیگابایت رم ، یک باتری کوچک (با توجه به صفحه نمایش) باتری 4،050mAh ، شارژ سریع با سیم 40W ، شارژ سریع سیمی 40W ، 512 گیگابایت حافظه و پشتیبانی 5G اشاره کرد.

آنچه Mi Mix Alpha باعث نگرانی و شاید انصراف از خرید این گوشی باشد با توجه به طراحی آن. شکننده بودن این گوشی باشد که کمی نگران کننده به نظر می رسد.

خوشبختانه شیائومی این گوشی را فعلا به عنوان یک گوشی پرچمدار معرفی نکرده  ،در حال حاضر این گوشی را به عنوان "تلفن هوشمند مفهومی" توصیف کرده است که فعلاً به صورت محدود  تولید می شود و قرار است 19999 یوان (تقریباً 2،800 دلار / 2260 پوند / 4150 دلار AU) داشته باشد.این گوشی در ماه دسامبر به فروش می رسد. بنابراین این گوشی با ظاهر  بسیار شکننده ، با طراحی  عجیب  و قیمت گران است.

اگر واقعاً به دنبال گوشی با طراحی نسل جدید هستید، فعلا دست نگه دارین تا به نوعی قابلیتهای این گوشی های نسل نو به نوعی اثبات شوند و فعلا  پول خود  را در یک گوشی قابل اعتمادتر صرف کنید ، فعلا  تغییرات زیادی  در این  سری از گوشی ها  باقی مانده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.