پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی‌های گم شده یا سرقتی سامسونگ را حتی در حالت آفلاین هم می‌توان ردیابی کرد

دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

گوشی‌های گم شده یا سرقتی سامسونگ را حتی در حالت آفلاین هم می‌توان ردیابی کرد

گوشی‌های گم شده یا سرقتی سامسونگ را حتی در حالت آفلاین هم می‌توان ردیابی کرد

⁣سامسونگ مدت‌هاست در تنظیمات گوشی‌های خود قابلیت «گوشی من را پیدا کن» یا همان Find My Phone را قرار داده است.

 

فروش موبایل

 

فروش اقساطی موبایل

 

 

اگر گوشی شما زمانی گم شد، می‌توانید با استفاده از این قابلیت آن را پیدا کنید، اما این حالت فقط زمانی پاسخ‌گو است که گوشی شما به اکانت سامسونگ خود متصل باشد. اما آیا اگر گوشی شما آفلاین باشد هم می‌توان از این ویژگی استفاده کرد؟

Max Weinbach که یکی از نویسندگان و افشاگران نام‌آشنای وب‌سایت XDA بوده، اخیراً در توییتی مدعی شد سامسونگ ویژگی جدیدی را به قابلیت Find My Phone افزوده است؛ با این ویژگی می‌توان گوشی خود را با استفاده از دیگر محصولات گلکسی سامسونگ حتی در حالت آفلاین پیدا کرد.

⁣طبق تصویر منتشر شده توسط Weinbach کاربران می‌توانند این قابلیت موقعیت‌یابی آفلاین را در صفحه‌ی Offline Finding تنظیمات گوشی یافته و آن را در این صفحه فعال کرد.

سامسونگ مدعی است با این ویژگی می‌توان توسط دستگاه‌های گلکسی دیگر، گوشی خود را حتی زمانی که به شبکه‌ای متصل نیست، پیدا کنید و همچنین می‌توانید با گلکسی خود دیگر دستگاه‌های گم‌ شده در نزدیکیتان را نیز بیابید. با این قابلیت حتی می‌توانید ساعت هوشمند و ایربادهای خود را هم مکان‌یابی کنید، البته در صورتی که آنها آخرین دستگاه متصل به گوشی شما باشند.

⁣به عبارت دیگر، اگر دستگاه گم‌ شده‌ی شما آفلاین باشد بازهم در صورت نزدیک شدن به یک دستگاه گلکسی دیگر قابل مکان‌یابی خواهد بود. این قابلیت به‌صورت برعکس هم کار می‌کند و شما نیز می‌توانید با گوشی گلکسی خود، موبایل گم شده‌ی دیگران را پیدا کنید.

البته این قابلیت در سیستم‌عامل iOS 13 برای صاحبان آیفون در دسترس قرار گرفته و اپل از این نظر از رقیب اندرویدی خود جلوتر است. آیفون‌ها تا زمانی که روشن باشند می‌توانند توسط بلوتوث یک آیفون دیگر شناسایی و مکان‌یابی شوند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.