پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گلکسی A۱۰s سامسونگ؛ گوشی هوشمند جدید و اقتصادی

چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

گلکسی A۱۰s سامسونگ؛ گوشی هوشمند جدید و اقتصادی

گلکسی A10s  سامسونگ؛ گوشی هوشمند جدید و اقتصادی
کمپانی سامسونگ در سال 2019 برنامه پر کاری را آغاز نموده است و تنها در نیمه نخست آن بیش از 10 مدل گوشی هوشمند سری گلکسی A  را معرفی نموده است. همچنین سامسونگ عنوان نموده است که در نیمه دوم سال نیز برنامه کامل‌تری را  ارائه خواهد کرد و شاهد رونمایی اسمارتفون‌ها و مجموعه بیشتری از دستگاه‌های دیجیتالی این کمپانی خواهیم بود.

 

برای خرید گوشیهای سامسونگ اینجا کلیک کنید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک کنید.

سامسونگ در سری A در حالی که اوایل سال مدلGalaxy A10 را به عنوان اقتصادی ترین مدل این سری معرفی کرد، چندی بعد مدل رده پایین‌تر آن را نیز با نامGalaxy A10e معرفی کرد. اکنون سامسونگ تصمیم گرفته است نسخه رده بالاتری با نام Galaxy A10s را رونمایی کند. گوشی هوشمند A10s در طرحی نسبتا بهبود یافته‌تر از گلکسی A10 می باشد و دارای ویژگی‌های نسبتا بهتری در مقایسه با دو مدل قبلی خواهد داشت. در ادامه به معرفی این محصول خواهیم پرداخت.

Galaxy A10s
در واقع Galaxy A10 تنها مجهز به یک دوربین در عقب می باشد و خبری از سنسور اثرانگشت در آن نیست. همچنین دوربین سلفی Galaxy A10 نیز از نوع 5 مگاپیکسلی بوده و باتوجه به اطلاعات افشا شده از  Galaxy A10s سامسونگ گفته می شود که ارتقاء قابل توجهی روی آن صورت گرفته است.

براساس گزارش‌ها، Galaxy A10s دارای برخی ارتقاهای مثبت در مقایسه با Galaxy A10 خواهد بود که باید به بهره مندی از باتری 4000 میلی آمپری، دوربین عقب دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و سنسور اثرانگشت در عقب اشاره کرد.

براساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی گفته می شود که حافظه رم و پردازنده جدیدی در Galaxy A10s به کار گرفته خواهد شد. اما اطلاعات دقیق این قطعات هنوز منشر نشده است.

قیمت و زمان عرضه Galaxy A10s
براساس کمانه زنی ها سامسونگ قصد دارد بزودی Galaxy A10s را با قیمتی مناسب و مشخصاتی ایده آل رونمایی و عرضه نماید. گفته می شود اواخر هفته آینده Galaxy A10s راهی بازار هند خواهد شد و قیمتی 8990 روپیه‌ای خواهد داشت. اگر این قیمت را به دلار تبدیل کنیم چیزی حدود 130 دلار خواهد بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.