پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گلکسی اس ۱۰ پلاس، باریک‌ترین پرچمدار سامسونگ خواهد بود

دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

گلکسی اس ۱۰ پلاس، باریک‌ترین پرچمدار سامسونگ خواهد بود

بنا برگفته های سامسونگ با انتشار تیزر و اعلام زمان معرفی رسمی گلکسی اس 10  شمارش معکوس برای رونمایی جدیدترین نسل از پرچمداران کهکشانی سامسونگ آغاز گردیده است. بنا بر برنامه اعلام شده از سوی کمپانی کره ای سامسونگ، اولین روز از ماه اسفند شاهد رونمایی از گلکسی های سری اس 10 خواهیم بود.

مهم ترین گوشی های هوشمند سال 2019 و  پرچمدارانی که بی شک میلیون ها  کاربر و طرفدار در سراسر جهان در انتظار رونمایی آنها می باشند؛ تا به امروزشاهد انتشار اطلاعات و شایعات  فراوانی از پرچمداران نسل بعد سامسونگ بوده ایم و ظاهرا برخی از آنها مورد تائید سامسونگ قرار گرفته اند و تصایری هم از سوی خود سامسونگ منتشر گردیده  که احتمالا با هدف تبلیغاتی از این پرچمداران منتشر شده  تا توجه کاربران را بیش از پیش به خود جلب نماید.

سال هاست که سامسونگ و اپل به عنوان دو بازیگر بزرگ بازار گوشی های هوشمند همواره سعی در کم کردن ضخامت گوشی های رده بالای خود داشته و دارند. اما از سال  2015 به بعد برای به کار گیری از باتری های پرظرفیت تر و قطعات بیشتر کمی به ضخامت گوشی ها اضافه گردید. اما آخرین جزئیاتی که در مورد ضخامت گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس منتشر شده است، گفته می شود سامسونگ با گلکسی اس 10 بار دیگر تمصمیم به طراحی  پرچمداری  باریک را گرفته است.

خبرهای منتشر شده از سوی شخصی به نام  Steve Hemmerstoffer که عنوان نموده است که گلکسی اس 10 پلاس باریک ترین پرچمدار سامسونگ طی سال های گذشته خواهد بود.
 
همچنین جزئیات بیشتری در این مورد عنوان نموده است و به  ضخامت این دستگاه تنها 7.79 میلی متر اشاره کرده است که آن را به باریک ترین گوشی سامسونگ از سال 2016 به بعد تبدیل خواهد نمود.

با بررسی  و مقایسه  ساده  آن با پرچمداران سامسونگ در سال های اخیر به سادگی می توان  فهمید که 5 پرچمدار نسل های قبل سامسونگ از گلکسی اس 10 پلاس باریک تر بوده اند. که عبارتند از گلکسی اس 6 با ضخامت 6.8 میلی متری، اس 6 اج پلاس با ضخامت 6.9 میلی متری، اس 6 اج معمولی با ضخامت 7 میلی متری، گلکسی نوت 5 با ضخامت 7.6 میلی متری و گلکسی اس 7اج با ضخامت 7.7 میلی متری.

اما ضخامت گلکسی اس 10 پلاس در حالیست که این دستگاه احتمالا مجهز به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با دوربین اصلی چندگانه همراه خواهد بود که از نظر ضخامت قابل قبول می باشد. در حالی که تمام پرچمدارانی که با ضخامت های کمتر ذکر شدند، از باتری های کم ظرفیت تر و دوربین اصلی تکی بهره مند بوده اند.

سامسونگ علاوه بر گلکسی اس 10 پلاس، دو مدل دیگر از جمله گلکسی اس 10 معمولی و گلکسی S10E نیز رونمایی خواهد نمود که گفته می شود این دو نیز به ترتیب احتمالا از ضخامت 7.85 میلی متر و 7.94 میلی متر برخوردار خواهند بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.