پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گلکسی اس ۱۰ به شارژر بیسیم با فناوری جدید مجهز خواهد شد

سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

گلکسی اس ۱۰ به شارژر بیسیم با فناوری جدید مجهز خواهد شد

سامسونگ گلکسی اس 10 اطلاعاتی از  شارژر جدید بیسیم خود در سایت FCC در اختیار مشتریانش قرار داده که می تواند سرعت این شارژر را نشان دهد. ظاهرا کمپانی سامسونگ  هدف خود را  سنت شکنی در فناوری شارژ بیسیم عنوان نموده است .

امروزه انتظار می رود با پیشرفت تکنولوژی این خصوصیت راجع به بیسیم شدن شارژر ها، در تمام گوشی های هوشمند مدرن، اتفاق بیفتد، بنابراین دور از انتظار نیست که سامسونگ در تولید محصول گلکسی اس 10 خود این ویژگی را به کار برده باشد. با توجه به اطلاعات موجود در سایت FCC این نوع شارژر های بی سیم جدید از سرعت بیشتری نسبت به شارژر های قدیمی برخوردار خواهد بود.

به طور کلی می توان اظهار داشت که  اغلب شارژر های بیسیم تقریبا 10 وات را پشتیبانی می کنند ، این در حالی است که بر اساس اطلاعات FCC گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ این محدوده تقریبی را به 15 وات رسانده است. نکته جالب توجه این است که گوشی های سال 2019 این کمپانی ابر قدرت می توانند به مراتب با سرعت بیشتری از گوشی های دیگر شارژ شوند.

با گمان بر اینکه گوشی های جدید سامسونگ از چنین سرعت های بالایی در شارژ شدن بهره می برند،  می توان عنوان نمود که  شارژر بیسیم سامسونگ می تواند سرعتی برابر فناوری Samsung Fast Charge را ارائه  نماید. لازم به ذکر است که سرعت شارژ نمودن شارژر بیسیم کند تر از شارژر سیمی است به همین خاطر باید منتظر روزی باشیم که شارژرهای  بیسیم واقعی بدون نیاز به یک پد شارژ عرضه گردند.

ظاهرا کمپانی معروف  اپل هم عنوان نموده است که در حال کار بر روی تکنولوژی پد شارژ بیسیم مخصوص خود با نام انحصاریه “AirPower” می باشد. در اینجا این سوال پیش می آید که آیا  کمپانی اپل می‌تواند ارائه کننده‌ی ظرفیت‌های شارژر بیسیم سامسونگ یا بهتر از آن  باشد یا خیر!  و رقابت بین این دو کمپانی مطرح گوشی ساز بیش از پیش افزایش خواهد داد یا نه؟

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.