پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

چرا باید قسطی خرید؟

پنج شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

چرا باید قسطی خرید؟

در دنیای امروز به دلیل وجود تنوع بالای کالا و نیازهای انسان به امکانات گوناگون و انگیزه استفاده هر روزه انسانها از امکانات جدید تر ، آنها را بر آن داشته که در جستجوی رفاه و امکانات جدید باشند اما از طرفی درآمد محدود، انسان را از تامین خواسته های خود دور می نماید تا حدی که در بعضی مواقع انسان نیازهای ضروری خود را هم نمی تواند تامین نماید از این رو خرید اقساطی گزینه مناسبی محسوب می شود و با خرید اقساطی می توانند تا حدودی به نیازهای خود پاسخ دهند و بخشی از امکانات مورد نیاز خود را تامین نماید از طرفی تامین کنندگان کالا با توجه به شرایط اقتصادی بهترین گزینه فروش محصولات خود را فروش اقساطی می دانند.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی فروشگاه آترامارت  اینجا کلیک نمایید.

 

خرید اقساطی در ایران به علت تورم موجود در بسیاری از مواقع به سود خریدارن تمام می شود. قیمت کالاها هر روز رو به افزایش می باشد و وقتی کالایی به صورت قسطی خریداری می شود قیمت کالا در پایان تسویه اقساط از قیمت خریداری شده بالاتر می باشد و هیچ ضرری متوجه خریدار نمی باشد از طرفی پرداخت نقدی برای کالاهایی که از بودجه افراد بالاتر است بسیار مشکل می باشد به همین علت است که بسیاری افراد به خرید اقساطی گرایش دارند.

فروشگاه اینترنتی آترامارت با سابقه چندین ساله در بازار آی تی در کنار فروش نقدی ، فروش اقساطی کلیه کالاهای دیجیتال را باشرایط  اقساط 24 ماهه و بدون ضامن را به مشتریان محترم ارائه میدهد و می توان بر روی سایت پس از ثبت نام به راحتی مراحل خرید اقساطی را طی نمود.

از محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت میتوان به بخشهای لپ تاپ موبایل ، تبلت، تجهیزات شبکه ، ماشین های اداری ،  لوازم جانبی کامپیوتر  ، دوربین  ، گجت ،  کنسول بازی و  کیس اسمبل شده  میباشد که  در بخش موبایل شامل جدید ترین گوشی های اپل ، سامسونگ ، هوآوی و شیائومی ارائه میگردد . برای مشاهده شرایط خرید اقساطی موبایل اینجا کلیک نمایید.

در مورد بخش لپ تاپ  می توان به  جدیدترین لپ تاپ های ماکروسافت ، اپل ، ایسوس ، لنوو و ایسر اشاره نمود. برای مشاهده شرایط خرید اقساطی لپ تاپ  اینجا کلیک نمایید

درمورد بخش دوربین باید گفت که در آترامارت  دوربین های حرفه ای عکاسی با برند های نیکون و کانن به صورت نقدی و اقساطی ارائه می شود . برای مشاهده شرایط خرید اقساطی دوربین عکاسی  اینجا کلیک نمایید.

بخش کنسول بازی آترامارت نیز برای علاقه مندان به بازی، انواع کنسول بازی اعم از پلی استیشن و ایکس باکس  به صورت نقدی و اقساطی ارائه می شود. برای مشاهده شرایط خرید کنسول بازی اینجا کلیک نمایید.

از بخش های دیگر این فروشگاه می توان  به پرینتر ، فکس ، اسکنر ، تجهیزات شبکه ، لوازم جانبی کامپیوتر  و کیس های اسمبل شده  از بهترین برندهای بزرگ دنیا با بهترین قیمت به صورت نقد و اقساط  اشاره کرد. برای مشاهده شرایط خرید ماشین های اداری اینجا کلیک نمایید

 

آترامارت تاکنون بعنوان تامین کننده  کالا با شرکت ها و سازمان های مختلفی  همکاری داشته است و در رسانه های فراوانی همچون زومیت معرفی شده است .

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.