پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

پشتیبانی مادربرد بایوستار Z۲۷۰ از پردازنده های نسل جدید اینتل

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

پشتیبانی مادربرد بایوستار Z۲۷۰ از پردازنده های نسل جدید اینتل

پشتیبانی مادربرد بایوستار Z270 از پردازنده های نسل جدید اینتل بر خلاف دیگر برندها
 


کمپانی معروف بایوستار اخیرا بعد از پرده برداری از پردازنده جدید AMD  قبل از رونمایی تو سط شرکت ای ام دی دست به نوآوری جدیدی در دنیای دیجیتال زد و با آپدیت جدید خود روی مادربرد Z270 توانست از پردازنده های نسل جدید پشتیبانی کند .

 

خرید مادربرد بایواستار

 

خرید اقساطی مادربرد بایواستار

 

مادربرد RACING Z270GT8 به عنوان پرچمدار در این حوزه، یک مادربرد گیمینگ و تقریبا حرفه ای به شمار می رود. این مادربرد از 64 گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانس موثر 3600 مگاهرتز پشتیبانی کرده و در مجموع 6 اسلات PCI Express 3.0 X16 دارد که البته در آرایش های متفاوت سیمی فعال هستند.

یک کانکتور M.2 با پهنای باند 32 گیگابیت در ثانیه و دو اسلات U.2 با پهنای باند مشابه برای آن تعبیه شده است که نسبت به برند مشابه مانند ایسوس دارای امکانات بسیار بالاتر و همچنین قیمت مناسبتر است.

البته شایان ذکر است فعلا این به روز رسانی روی پردازنده اینتل I3 9100 قابل اجراست که باید در آینده بنا بر خبرهایی که از کانالهای دیجیتالی درز کرده است محصولات بیشتری از پردازنده ای اینتل را شامل خواهد شد.البته این آپدیت به صورت رسمی در سایت این شرکت قرار داده نشده و بیشتر از طریق سایتهای دیگر قابل دریافت می باشد. این خبر بسیار خوبی برای دارندگان این محصول که نیاز به بروزرسانی داشتند می باشد.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.