پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

پرفروش ترین مانیتورهای سال ۲۰۲۲ | بهترین نمایشگرها را بیشتر بشناسید

دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۳

پرفروش ترین مانیتورهای سال ۲۰۲۲ | بهترین نمایشگرها را بیشتر بشناسید

پرفروش ترین مانیتورهای سال ۲۰۲۲ | بهترین نمایشگرها را بیشتر بشناسید

انتخاب و خرید بهترین و پرفروش ترین مانیتور گیمینگ می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. بدون تردید تماشای محتواهای مختلف با استفاده از مانیتورهای حرفه‌ ای به خصوص برای گیمرها حائز اهمیت است. این روزها بهترین مانیتورهای گیمینگ می توانند تصاویر را به‌ گونه‌ای نمایش دهند که کاربر احساس کند دقیقا در میان صحنه قرار گرفته و احساس هیجان انگیزی خواهد داشت. در واقع با خرید بهترین مانیتورهای سال ۲۰۲۲ و جدیدترین مانیتورهای گیمینگ قادر هستید که یک تجربه همه جانبه از بازی و تماشای محتوای مختلف داشته باشید.

هر صفحه نمایشی برای هر زمینه کاربری مناسب نیست. با بررسی بهترین مانیتورها و پرفروش ترین مانیتورهای سال ۲۰۲۲ متوجه میشوید برخی از آنها به واسطه ویژگی های شگفت انگیزی که دارند به خوبی می توانند نیازهای شما را برطرف نمایند. چنانچه قصد خرید بهترین مانیتور سال ۲۰۲۲ را دارید، سعی کنید فاکتورهای مختلفی را در این زمینه مد نظر قرار دهید. نکات مختلفی وجود دارند که به شما در خرید یک مانیتور حرفه‌ای و مناسب کمک فراوان خواهند کرد.

نکات مهم برای خرید مانیتور

ما با ارائه یک راهنمای خرید مانیتور به شما این امکان را می دهیم در میان انواع صفحه نمایش های موجود در بازار بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.

در واقع فاکتورهای مختلفی وجود دارند که برخی از صفحه نمایش ها را به عنوان پرفروش ترین مانیتورهای سال ۲۰۲۲ معرفی کرده اند. از جمله فاکتورهایی که برای خرید مانیتور گیمینگ و خرید بهترین مانیتور در نظر گرفته می‌شوند، گزینه های زیر را می توان نام برد.

اندازه صفحه نمایش

در مانیتورهای گیمینگ و بهترین مانیتورهای که به بازار عرضه می شوند بخشی از تجربه بصری مربوط به اندازه کاراکترها خواهد بود. اگر بخواهیم در حالت کلی فاکتورهای خرید بهترین مانیتور را بیان کنیم باید سایز صفحه نمایش را در نظر بگیریم. به عبارت دیگر ابعاد نمایشگر می تواند در ایجاد یک تجربه بصری هیجان انگیز نقش بسیار مهمی ایفا نماید. معمولا مانیتورهای معمولی برای سیستم های غیر گیمینگ و خانگی با توجه به نیاز کاربر می‌توانند از ۱۷ تا ۳۲ اینچ باشند. اندازه بالا برای کاربردهایی مانند تدوین و ساخت ویدیو گرافیکی، برنامه نویسی و بازی سازی در نظر گرفته می شود.

وضوح صفحه نمایش

وضوح صفحه نمایش به تعداد پیکسل های موجود در صفحه نمایش گفته می شود. در واقع یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید بهترین مانیتور سال ۲۰۲۲ بررسی این مولفه است. در هنگام خرید مانیتور گیمینگ و مانیتورهای حرفه ای در نظر داشته باشید که محصول انتخاب شده وضوح بالایی داشته باشند. فراموش نکنید که میزان رزولوشن و وضوح صفحه نمایش باید با کارت گرافیک شما هماهنگی داشته و بتوانند عملکرد مناسبی از خود نشان دهند.

نور پس زمینه

اگر قصد بررسی لیست پرفروش‌ ترین مانیتورهای ۲۰۲۲ را دارید و به دنبال انتخاب گزینه ای از میان آن‌ها هستید باید یک مولفه دیگر را نیز در نظر بگیرید. نور پس زمینه از جمله گزینه های کاربردی برای انتخاب این محصول است.

امروزه مانیتورها با ۴ مدل مختلف در این مبحث به بازار عرضه می شوند. نور ال سی دی LCD، نور ال ای دی LED، نور WLED و Quantum Dot مدل های مختلف مانیتور بوده که هر کدام قابلیت ها و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال مانیتورهای ال ای دی مصرف انرژی مناسبی داشته و نور پس زمینه آن از کریستال های مایع ساطع می شود.

نوع پنل

در ساخت مانیتورهای گیمینگ و انواع مانیتورها برای کاربری های مختلف از پنل های گوناگونی استفاده می کنند. با توجه به زمینه کاربری خود میتوانید با بررسی انواع پنل های به کار رفته در ساخت مانیتور انتخاب متناسب با نیازتان را انجام دهید. به عنوان مثال پنل های TN از جمله مدل های قدیمی در این زمینه بوده که امروزه جایگاه چندانی در تولید مانیتورهای گیمینگ ندارند.

نوع دیگری از پنل های به کار رفته برای تولید مانیتور گیمینگ با نام VA بیشتر برای ساخت مانیتورهای منحنی مورد استفاده قرار می گیرد. این پنل با کیفیت بسیار بالا مدت زمان پاسخ دهی ۱ تا ۷ میلی ثانیه ای داشته و کیفیت بالاتری نسبت به پنل های tn از خود نشان می دهد. اگر بخواهیم به بررسی بهترین مانیتور سال ۲۰۲۲ بپردازیم و به پنل آن اشاره کنیم باید به سراغ گزینه هایی با تکنولوژی IPS برویم. نوع ساخت مانیتورهای گیمینگ با این پنل به شکلی است که رنگ‌های طبیعی داشته و می‌توانند با مدت زمان پاسخگویی مناسب و زاویه دید ایده‌آل کاربران را یاری کنند تا تجربه ای لذت بخش از انجام بازی ها و تماشای محتوای مختلف داشته باشند.

سایر فاکتورها

در کنار مواردی که عنوان کردیم و به شما در خرید بهترین مانیتور کمک می‌کنند باید مولفه های دیگری نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال تعداد پورت‌ها، زمان پاسخ دهی و همچنین برند تولید کننده از جمله مواردی هستند که باید مورد بررسی قرار گیرند. امروزه از میان انواع برندهایی که در زمینه فروش مانیتور گیمینگ فعالیت خود را انجام می‌دهند، مارک های ایسوس، msi، بنکیو، سامسونگ و ال جی توانسته‌ اند گزینه های متناسب با نیاز شما را روانه بازار نمایند. فراموش نکنید جی پلاس نیز در این زمینه با فروش مانیتور ارزان قیمت، کاربران را یاری می کند تا بتوانند انتخابی مناسب با پرداخت هزینه های کمتر نسبت به برندهای دیگر داشته باشند.

قیمت مانیتور از دیگر فاکتورهایی است که در خرید محصول مورد نظر همواره مورد تاکید قرار می گیرد. با بررسی قیمت پر فروش‌ترین مانیتورهای سال ۲۰۲۲ متوجه می شوید که برخی از آنها به واسطه قابلیت های شگفت انگیزی که دارند، قیمت بالاتری خواهند داشت.

معرفی بهترین مانیتورهای سال ۲۰۲۲

در سال ۲۰۲۲ و با پیشرفت هایی که در زمینه تولید مانیتورهای گیمینگ به وجود آمده است، برندهای مختلف با استانداردهای خاص محصولات خود را روانه بازار کرده اند. با توجه به بررسی‌ های انجام شده، گزینه های زیر را می‌توان به عنوان پرفروش‌ ترین مانیتورهای ۲۰۲۲ بیان کرد. فراموش نکنید در کنار این محصولات می توانید به سراغ صفحه نمایش های ارائه شده توسط برندهای دیگر بروید.

مانیتور مخصوص بازی سامسونگ مدل LF27T350FH_M سایز ۲۷ اینچ

اگر از جمله علاقه مندان به فناوری های مختلف هستید و در عصر فناوری در خصوص دستگاه های الکترونیکی و دیجیتالی اطلاعات کافی داشته باشید، بدون تردید با برند محبوب سامسونگ آشنایی کامل خواهید داشت. سامسونگ به عنوان یک کمپانی موفق در زمینه فروش مانیتورهای مخصوص بازی توانسته است خود را معرفی کند. با بررسی مانیتورهای ارائه شده توسط این برند متوجه میشویم که یک محصول فوق العاده در سال ۲۰۲۲ روانه بازار کرده است.

مانیتور مدل LF27T350FH_M با ساختاری بی نظیر و با ۲۷ اینچ اندازه در قالب نمایشگری باریک روانه بازار می‌شود. این مانیتور بسیار سبک طراحی شده و با رنگ مشکی می‌تواند فضای بی نظیر در اتاق گیم شما فراهم نماید.

اگر از جمله کاربران حرفه‌ای هستید و قصد خرید یک مانیتور گیمینگ را دارید، توصیه ما به شما بررسی مانیتور مخصوص بازی سامسونگ مدل LF27T350FH_M است. این مانیتور با بدنه ای فوق العاده از جنس پلاستیک روانه بازار می‌شود. بدنه مانیتور LF27T350FH_M بسیار مقاوم بوده و صفحه‌ نمایش آن با حاشیه‌هایی استاندارد و به صورت مات طراحی شده است. در نمای جلوی مانیتور ۲۷ اینچ مخصوص بازی سامسونگ می توانیم کلیدهایی به منظور مدیریت تنظیمات مشاهده نماییم. کاربر قادر است که تنظیمات مورد نظر خود را از قبیل به میزان نور، اندازه تصویر و شفافیت کنترل نماید. از سوی دیگر در پنل پشتی یک درگاه کامل برای اتصال رایانه مشاهده خواهید کرد. مانیتور ۲۷ اینچ سامسونگ مدل LF27T350FH_M قابلیت های استاندارد و کاربردی را در بعد تنظیمات فنی برای شما ارائه خواهد داد.

از مهمترین خصوصیات مانیتور LF27T350FH_M می توان به ساختار صفحه نمایش مات آن اشاره نمود. نور پس زمینه به کار رفته برای ساخت مانیتور ۲۷ اینچ سامسونگ، ال ای دی بوده و پنل آن مجهز به فناوری IPS انتخاب شده است. فراموش نکنید مدت زمان پاسخگویی تصویر در این مانیتور تنها ۵ میلی ثانیه بوده که عملکرد بی نظیری در این زمینه نشان خواهد داد. مانیتور ۲۷ اینچ سامسونگ تصاویر دریافتی را می تواند با شدت روشنایی ۲۵۰ کاندلا بر متر مربع و با رزولوشن فول اچ دی به نمایش بگذارد. از سوی دیگر با بررسی تخصصی تر مانیتور LF27T350FH_M سامسونگ متوجه میشویم که تعداد رنگ های قابل نمایش در آن ۱۶.۷ میلیون رنگ بوده و کاربر با خرید آن تجربه ای لذت بخش برای انجام بازی خواهد داشت. این پایان کار نبوده و زاویه دید عمودی و افقی مانیتور LF27T350FH_M به مقدار 178 درجه انتخاب شده است.

سامسونگ برای ساخت مانیتور ۲۷ اینچ مدل LF27T350FH_M تلاش کرده است در بستر طبیعی بودن، رنگ زنده بودن و شفافیت نیز بالاترین تکنولوژی را در نظر گیرد. این مانیتور مجهز به فناوری Active Crystal Color بوده که هر تجربه متفاوت و بی نظیر را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. اگر بخواهیم به بررسی سایر مزایای کاربردی مانیتور LF27T350FH_M بپردازیم، می توانیم فناوری به کار رفته به منظور جلوگیری از خستگی چشم کاربر در استفاده طولانی مدت را نام ببریم. این مانیتور از تکنولوژی Flicker Free نیز بهره مند شده و کاربر می‌تواند با استفاده از آن تصاویر را بدون لرزش مشاهده نماید.

سامسونگ با توجه به اینکه مانیتور LF27T350FH_M را برای کاربری گیمینگ روانه بازار کرده است، حالت های گیمینگ را ارتقا داده و تکنولوژی های مختلف دیگری مانند تایمر را بر روی آن نصب نموده تا بالاترین سطح کیفی را کاربر هنگام بهره گیری از آن در اختیار داشته باشد. مانیتور LF27T350FH_M سامسونگ از چشم شما به بهترین شکل مراقبت خواهد کرد. این مانیتور حالت نور آبی را به حداقل رسانده و در طولانی مدت هیچگونه دغدغه ای برای استفاده از آن نخواهید داشت. با بررسی قیمت مانیتور سامسونگ مدل LF27T350FH_M متوجه می شویم با وجود قابلیت های شگفت انگیزی که دارد، می تواند انتخابی مناسب باشد.

مشخصات فنی به کار رفته و قابلیت های بی نظیر این مانیتور موجب شده که آن را بتوان در زمره پرفروش ترین مانیتورهای ۲۰۲۲ قرارداد.

مانیتور سامسونگ مدل C24F390 سایز 24 اینچ

اگر به دنبال بررسی لیست پرفروش‌ترین مانیتورهای ۲۰۲۲ هستید، محصول دیگری از سامسونگ را نیز مشاهده خواهید کرد. سامسونگ یک کمپانی موفق و محبوب در زمینه فروش مانیتور توانسته است با رونمایی از یک محصول شگفت انگیز، کاربران را یاری کند تا تجربه ای لذت بخش در دریافت محتوا داشته باشند. مانیتور C24F390 یک مانیتور فوق العاده با طراحی خمیده شناخته می‌شود. این مانیتور ۲۴ اینچ سامسونگ برای استفاده های نیمه حرفه‌ ای می‌تواند بهترین انتخاب محسوب شود.

در طراحی و ساخت مانیتور سامسونگ مدل C24F390 رزولوشن 1080×1920 استفاده شده و نسبت تصویر در آن نیز به شکلی است که کاربر می تواند عملکرد فوق‌ العاده‌ ای از آن دریافت نماید. سامسونگ برای ساخت مانیتور C24F390 از نوآوری های متعددی استفاده کرده است. قابلیت نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ و همچنین شدت روشنایی ۲۵۰ کاندلا بر متر مربع بیانگر این است که سامسونگ طراحی فوق‌ العاده‌ای برای ساخت این مانیتور نیمه‌ حرفه‌ای مد نظر قرار گرفته تا کاربر بتواند یک محصول کامل را خریداری کند.

طراحی خمیده مانیتور سامسونگ مدل C24F390 موجب می شود که کاربر بتواند تصاویر را با کیفیت بالاتر دریافت نماید. در قسمت پشتی این مانیتور مکانی برای ارتباط تجهیزات مختلف مشاهده خواهید کرد. نرخ بروزرسانی تصویر در مانیتور ۲۴ اینچ ارائه شده توسط سامسونگ، ۶۰ هرتز بوده و با زاویه ۱۷۸ درجه ای برای دید افقی و عمودی طراحی شده است.

در این میان سامسونگ یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب بهترین مانیتور یعنی زمان پاسخگویی را ایده آل انتخاب کرده تا کاربر بتواند با خیالی آسوده روی به خرید این محصول بیاورد. مدت زمان پاسخگویی ۴ میلی ثانیه ای نشان می دهد که برای یک مانیتور نیمه حرفه ای مقداری نرمال در نظر گرفته است.

اگر به دنبال تجربه ای جذاب با صفحه نمایش خمیده هستید، این محصول را میتوانید با بالاترین کیفیت انتخاب کنید. با بررسی تخصصی تر مانیتور ۲۴ سامسونگ متوجه میشویم که یک سروگردن نسبت به نمونه های هم قیمت بالاتر است. میزان انحنا در این محصول محبوب سامسونگ به گونه‌ ای است که چشم هر کاربری را خیره خواهد کرد.

طراحی باریک و ضخامت مناسب این مانیتور نیز مزید بر علت شده تا کاربران با خرید آن بتوانند یکی از پرفروش ترین مانیتورهای ۲۰۲۲ را در اختیار داشته باشند. تصاویر با کیفیت ارائه شده به واسطه پنل VA و مدت زمان پاسخگویی مناسب چشم شما را خیره می‌کند. این مانیتور با استفاده از فناوری‌های مختلف می‌تواند از چشم های شما محافظت نماید. رنگ های پر جنب و جوش از دیگر ویژگی های مانیتور ۲۴ سامسونگ خواهد بود.

اگر به دنبال یک عامل تعیین کننده برای خرید بهترین مانیتور سال ۲۰۲۲ هستید، بدون تردید قیمت محصول را در نظر خواهید گرفت. هر اندازه یک محصول قابلیت های بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. در این بین بد نیست بدانید که خوش قیمت بودن مانیتور سامسونگ C24F390 توانسته است کاربران را ترغیب کند تا روی به خرید آن بیاورند.

وجود اسپیکرهای قدرتمند و طراحی خمیده در کنار فناوری های بی نظیر می‌تواند هر کاربری را ترغیب کند تا با خرید مانیتور سامسونگ C24F390 بتواند تجربه ای لذت بخش برای خود به ارمغان بیاورد.

مانیتور جی پلاس مدل GDM_245LN سایز ۲۴ اینچ

شاید برای شما نیز جالب باشد که در لیست پرفروش ترین مانیتورهای ۲۰۲۲ یک محصول از برند جی پلاس مشاهده شود. جی پلاس در چند سال اخیر تلاش کرده است با فروش محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب، کاربران را ترغیب کند تا روی به خرید این تجهیزات بیاورند. اگر به دنبال خرید مقرون به صرفه ترین مانیتور سال ۲۰۲۲ هستید و قصد بررسی لیست پرفروش ترین مانیتورهای این سال را دارید، توصیه ما به شما انتخاب مانیتور جی پلاس مدل GDM_245LN است. جی پلاس تلاش کرده تا هم‌پای برندهای معتبر بین‌المللی محصول خود را با جدیدترین فناوری‌ها روانه بازار کند.

این مانیتور با مجهز شدن به پنل IPS تصاویر را با شفافیت بسیار بالا به نمایش می‌گذارد. این پایان کار نبوده و مانیتور ارائه شده توسط جی پلاس از روکش مات بهره‌مند است. نوع ساخت مانیتور 24 اینچ جی پلاس GDM_245LN به گونه‌ ای صورت گرفته که از انعکاس نور جلوگیری خواهد کرد. در این میان جی پلاس تمام شرایط را برای تولید یک مانیتور حرف های مد نظر قرار گرفته و یک صفحه نمایش ارزان قیمت را روانه بازار خواهد کرد. این مانیتور تصاویر را با درگاه های مختلف می تواند به کاربر نشان دهد. اگر بخواهیم به بررسی یک ویژگی پرکاربرد و جذاب در مانیتور جی پلاس GDM_245LN بپردازیم، بهره گیری از جک ۳.۵ میلیمتری صدا را به عنوان خواهیم نمود. این خروجی صدا شما را یاری می کند تا بتوانید اسپیکر یا هدفون را به آن متصل کرده و هنگام انجام بازی صدا را با بالاترین کیفیت و شفافیت بی نظیر به گوش بشنوید.

اگر قصد خرید مانیتور ارزان قیمت گیمینگ را دارید و به دنبال بررسی لیست محصولات موجود در بازار هستید، توصیه ما به شما خرید مانیتور جی پلاس مدل GDM_245LN است. این مانیتور با ویژگی‌ های کاربردی علاوه بر خانه می‌تواند برای محل کار نیز گزینه ای مناسب شناخته شود. فراموش نکنید که جی پلاس به مانند رقبای بین‌المللی خود از فناوری هایی برای افزایش کیفیت مانیتور و مراقبت از چشم کاربر استفاده کرده است. با بررسی قیمت مانیتور جی پلاس GDM_245LN متوجه میشویم که یک محصول فوق العاده با کیفیت و با قیمت اقتصادی روانه بازار شده و با انتخاب آن می توانید خرید مناسب داشته باشید.

مانیتور ام اس آی مدل PROMP271P سایز ۲۷ اینچ

اینکه بخواهیم پرفروش ترین مانیتورهای ۲۰۲۲ و بهترین محصولات موجود در بازار را نام ببریم ولی به سراغ محصولات برند ام اس آی نرویم، کاملا اشتباه است. ام اس آی یکی از قدرتمندترین برندها در زمینه تولید مانیتور، لپ تاپ و تجهیزات رایانه های رومیزی شناخته می شود. این کمپانی تلاش کرده است با فروش مانیتور حرفه ای کاربران را یاری کند تا برای خرید یک محصول فوق العاده بتوانند اقدام نمایند. مانیتور ام اس آی مدل PROMP271P نیز از جدیدترین صفحه نمایش های ارائه شده توسط این برند بوده که از مدرن ترین تکنولوژی ها در ساخت خود بهره می‌برد. ام اس آی یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

تصاویر شفاف و موازی را با خرید مانیتور ام اس آی مدل PROMP271P می توانید دریافت کنید. این تصاویر به صورت مات ارائه می‌شوند. به همین علت کاربری هنگامی که قصد تماشای فیلم و انجام بازی ها را داشته باشد، به هیچ عنوان احساس خستگی در چشمان خود نخواهد داشت. کاربر قادر است از نرم افزار نمایشگر کمک گرفته و تنظیمات رنگ مانیتور را انجام دهد. ام اس آی با کاهش نور آبی به خوبی شما را از بیماری های چشمی که در اثر استفاده طولانی مدت ممکن است به آن مبتلا شوید مراقبت می‌کند.

این پایان کار نبوده و تکنولوژی به کار رفته می تواند پرش های مانیتور را به راحتی از بین ببرد. یکی از قابلیت های شگفت انگیزی که در ساخت مانیتور ۲۷ اینچ ام اس آی به کار رفته است، امکان تنظیم ارتفاع چرخش ۹۰ درجه و امکان تنظیم شیب محسوب می شود. کاربر قادر است که متناسب با نیاز خود مانیتور را در هر جهت به صورت ۹۰ درجه بچرخاند. از طرف دیگر می توانید در پشت مانیتور یک مینی دسکتاپ را مشاهده کنید که آن را به سیستم همه کار تبدیل خواهد کرد. پنل به کار رفته برای مانیتور PROMP271P از نوع IPS انتقام شده و قادر است ۱۶.۷ میلیون رنگ را به کاربر نمایش دهد.

با توجه به این موارد و پشتیبانی از ۹۳ درصد وسعت sRGB، کاربر می تواند هنگام مشاهده فیلم، مشاهده عکس و خواندن اسناد، رنگ های زنده را دریافت نماید. با توجه به روشنایی ۲۵۰ کاندلا بر متر مربع و زاویه دید بی‌ نظیر ۱۷۸ درجه ای، در هر موقعیتی می توانید تصاویر را با کیفیت بالا دریافت نمایید. این مانیتور با طراحی مهندسی و با تلفیق رنگ های مشکی و خاکستری جلوه ای چشمگیر را در مقام خواهد آورد.

مانیتور ایسوس مدل VA27EHE سایز ۲۷ اینچ

با بررسی لیست پرفروش ترین مانیتورهای سال ۲۰۲۲ به یک محصول از کمپانی قدرتمند و محبوب ایسوس برخورد خواهیم کرد. ایسوس با رونمایی از این مانیتور خود نشان داد که توان رقابت با برندهای دیگر را داشته و یک گزینه شگفت انگیز را برای کاربران روانه بازار کرده است. با بررسی مانیتور ایسوس مدل VA27EHE با ابعاد 27 اینچ متوجه می‌شویم که این صفحه نمایش برای محل کار نیز گزینه ای بی نظیر خواهد بود.

ایسوس با طراحی و ساخت این مانیتور ۲۷ اینچی شما را یاری خواهد کرد که علاوه بر انجام کارهایی مانند فتوشاپ بتوانید برای رندر گرفتن نقشه های معماری نیز از یک گزینه بی نظیر بهره مند شوید. کاربر با وجود ساعت های طولانی هنگام استفاده از این مانیتور به هیچ عنوان خستگی را احساس نخواهید کرد. با توجه به فناوری‌های به‌ کار رفته از چشم شما در هنگام تماشای این مانیتور محافظت می شود. مانیتور ایسوس VA27EHE یک انتخاب شگفت انگیز برای برنامه نویسان است. این مانیتور به سیستم eye care مجهز شده و با توجه به طراحی خاصی که دارد، برای تدوینگران طراحان و گیمرها انتخابی شگفت انگیز خواهد بود. مانیتور VA27EHE از پنل آی پی اس IPS بهره مند شده و کاربر می‌تواند با روشنایی طبیعی‌ تری تصاویر را دریافت نماید. روشنایی ۲۵۰ کاندلا بر متر مربع و همچنین مدت زمان پاسخگویی ۵ میلی‌ ثانیه ای نشان از عملکرد شگفت انگیز مانیتور VA27EHE ایسوس می دهد. درگاه های ورودی متنوعی که برای این مانیتور اتخاذ شده، به خوبی شما را یاری خواهد کرد که محصولی کامل را بتوانید در اختیار داشته باشید.

اگر به دنبال خرید مانیتور برای کاربری خانگی و معمولی هستید، میتوانید انتخاب مانیتور ۲۷ اینچ ایسوس مدل VA27EHE را در نظر بگیرید. ایسوس یک تکنولوژی هوشمند بر روی این مانیتور به کار برده تا کاربر بتواند تصاویر را با بالاترین شفافیت و با جزئیات کامل مشاهده کند. این تکنولوژی flicker free نام دارد.

وزن این مانیتور ۴.۶۴ کیلوگرم بوده و با طراحی جذاب از یک پایه نگهدارنده نیز بهره‌ مند شده است. حاشیه‌ های بسیار باریک مانیتور ۲۷ اینچ ایسوس به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت همواره می‌تواند مد نظر قرار گیرد. شدت روشنایی بی نظیر و زاویه ۱۷۸ درجه ای عمودی و افقی این صفحه نمایش به خوبی شما را با کنتراست استاتیک شگفت انگیز یاری خواهد کرد که تصاویر را با بالاترین کیفیت مشاهده نمایید. ایسوس حالت های مختلفی برای ارائه تصاویر در نظر گرفته است. کاربر قادر است مانیتور را با تقویت غلظت رنگ و همچنین تنظیم کنتراست و روشنایی مطابق با نیاز خود کنترل نماید. در حالت مطالعه نیز مشاهده خواهید کرد که درخشندگی تصویر به شکل قابل ملاحظه ای کمتر می شود. در حالت استاندارد نیز با بهینه سازی کنتراست و رنگ ها کاربر می تواند اسناد و مدارک را با بالاترین وضوح دریافت کرده و به راحتی مشغول به وبگردی شود. خرید مانیتور ایسوس مدل VA27EHE به شما یک محصول کامل برای کاربری های مختلف ارائه می دهد.

مانیتور ال جی مدل MP400_B سایز ۲۷ اینچ

در ادامه بررسی لیست محبوب ترین مانیتورهای سال ۲۰۲۲ و پرفروش ترین گزینه های موجود در بازار به سراغ یک صفحه نمایش از کمپانی محبوب ال جی خواهیم رفت. با بررسی مانیتور MP400_B متوجه می‌شویم که طراحی شیک و ساده آن می‌تواند هر کاربری را ترغیب کند تا روی به خرید این دستگاه بیاورد. صفحه نمایش ارائه شده توسط ال جی با متریال فوق‌ العاده باکیفیت روانه بازار می شود. مقاومت بسیار بالای این صفحه نمایش و همچنین حاشیه های استاندارد آن می‌توانند به عنوان مزایای ظاهری، هر خریداری را برای انتخاب این مانیتور وسوسه نماید. از جمله نکات مثبت و مزایای مانیتور MP400_B می توان به استحکام و مقاومت بی نظیر بدنه آن اشاره نمود. اگر به دنبال استفاده از مانیتور به صورت حرفه‌ای هستید، می توانید روی خرید مانیتور MP400_B ال جی حساب ویژه‌ ای باز نمایید. این مانیتور با پنل ips و نور پس زمینه ال ای دی، استاندارد بی نظیری در ساخت خود دارد.

ال جی برای ساخت این مانیتور از حداکثر روشنایی ۲۵۰ کاندلا بر متر مربع استفاده کرده است. با بررسی مشخصات فنی مانیتور ال جی مدل MP400_B متوجه می‌شویم که این صفحه نمایش قادر به ارائه ۱۶.۷ میلیون رنگ بوده و با مدت زمان پاسخگویی ۳ تا ۶ میلی ثانیه ای در اختیار کاربر قرار می گیرد. از جمله امکانات جانبی مانیتور 27 اینچ ال جی مدل MP400_B می توان به استفاده از پورت hdmi اشاره نمود. طراحی شیک و ساده این مانیتور آن را در مقایسه با محصولات دیگر خاص تر نشان می دهد. اگر به دنبال خرید مانیتور برای استفاده در اداره هستید و قصد دارید از یک محصول با کیفیت از برند ال جی بهره ببرید، توصیه ما به شما بررسی مانیتور MP400_B خواهد بود. با توجه به قیمت مانیتور MP400_B، می توان بیان کرد که در مقایسه با محصولات هم رده، انتخابی مناسب انجام داده اید.

محصولاتی که نام بردیم تنها برخی از بهترین مانیتورهای سال ۲۰۲۲ و محبوب ترین گزینه های موجود در بازار هستند. همانگونه که می دانید امروزه مانیتورهای گیمینگ پیشرفت چشمگیری داشته اند. اگر به دنبال خرید یک مانیتور گیمینگ هستید باید استانداردهای مختلفی را در نظر داشته باشید. انتخابی که انجام می دهید باید مطابق با سبک دقیق بازی بوده و از بالاترین فناوری ها بهره ببرد. محصولاتی که نام بردیم به واسطه فروش بالایی که داشته‌ اند، نگاه کاربران دیگر را به خود جلب کرده و می‌ توانند انتخابی کاربردی محسوب شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع مانیتور و خرید مانیتور به صورت نقد و اقساط می توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی آترامارت نیاز خود را برطرف نمایید.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.