پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

پرفروش ترین برندهای لپ تاپ در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹

دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

پرفروش ترین برندهای لپ تاپ در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹

به تازگی لیستی از پرفروش ترین برندهای لپ تاپ و رایانه‌های شخصی در سه ماه اول سال 2019 میلادی  توسط موسسه گارتنر منتشر شده که از میان‌ برند های این لیست 3 برند با رشد همراه بوده و فروش سایر برندها نیز با  کاهش فروش رو به رو شده اند.

 با توجه به این که امروزه گوشی های هوشمند با بهره مندی از امکانات پیشرفته خود توانسته‌اند نگاه بسیاری از کاربران را به خود جلب نمایند. به بیانی دیگر می توان گفت که گوشی های موبایل امروزی اکثر نیازهای کابران را تامین می نمایند و به همین دلیل بازار فروش لپ تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی با رکود بی‌سابقه‌ای روبه‌رو گردیده است. در همین رابطه کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی و آماری گارتنر پس از بررسی میزان فروش لپ تاپ های شرکت‌های برتر در این حوزه لیستی از پرفروش ترین برندهای لپ تاپ منتشر کردند که در ادامه پر فروش ترین ها را خواهیم شناخت.

بر اساس لیست منتشر شده توسط موسسه تحقیقاتی و آماری گارتنر می‌توان از پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای لپ تاپ و رایانه‌های شخصی در سه ماهه اول سال 2019 به شرکت‌های لنوو با سهم 22.5 درصد، اچ پی با سهم 21.9 درصد، دل با سهم 17.6 درصد، اپل با سهم 6.8 درصد، ایسوس با سهم 6.2 درصد و ایسر با سهم 5.7 درصد در بازارهای جهانی اشاره کرد. در بخشی از این گزارش آمده است در سه ماهه اول سال 2019 آمار فروش لپ تاپ و رایانه‌های شخصی در مجموع حدود 58.5 میلیون دستگاه در بازارهای جهانی بوده است که از نظر موسسه تحقیقاتی و آماری گارتنر نشان می‌دهد بازار این محصولات طی سال‌های گذشته و امسال روندی کاهشی داشته است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.