پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

هواوی پی ۱۱ همراه با دوربین سه‌گانه و ثبت تصاویر ۴۰ مگاپیکسلی

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

هواوی پی ۱۱ همراه با دوربین سه‌گانه و ثبت تصاویر ۴۰ مگاپیکسلی

گزارش های اخیر حاکی از آن است که دوربین هواوی پی 11 برای ثبت تصاویر با کیفیت بالا، از نوع سه گانه بوده و با قابلیت های فراوان ساخته خواهد شد.

استفاده از دوربین دوگانه در تمام پرچمداران و بعضی از محصولات میان رده هواوی، علاقه این شرکت به استفاده از چنین سیستمی در محصولات خود را نشان می دهد. با این حال، احتمالا این موضوع از سال آینده دچار تغییرات بسزایی خواهد شد.

اطلاعات گفته شده توسط ایوان بلس (Evan Blass) نشان می دهد که پرچم دار آینده هواوی از سری P، احتمالا با نام P11 و با دوربین سه گانه پشتی وارد بازار خواهد شد. با این ساختار، کاربران قادر به ثبت تصاویر با کیفیت 40 مگاپیکسل بوده و می توانند از زوم هیبریدی 5 مرحله ای نیز بهره مند شوند. این کمپانی چینی در دوربین سلفی این محصول هم قدرتمند ظاهر شده و امکان ثبت تصاویر 24 مگپیکسلی را فراهم ساخته است؛ همچنین در نور پایین هم عملکرد بهتری را شاهد خواهید بود.

لنزهای لایکا در دوربین هواوی پی 11، 100 درصد نور بیشتر در هنگام ثبت تصاویر ارائه داده و ثبت تصاویر جذاب در محیط های تاریک بر عهده حالت “Pro Night Mode” خواهد بود. قابلیت‌های “Instant Scene Recognition” و “Auto Framing” در کنار هوش مصنوعی اضافه شده به اپلیکیشن دوربین این گوشی، به شما برای ذخیره تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن کمک خواهد کرد.

هرچند که این تصویر حالا از منبع اصلی آن حذف شده اما یکی از جزئیات جالب این تصویر تبلیغاتی، استفاده از “Huawei PCE Series” می باشد. این عبارت، تلویحا نام P11 را برای پرچمدار بعدی هواوی تایید می کند. این احتمال هم وجود دارد که این شرکت، خانواده ای جدید از گوشی های هوشمند به همراه دوربین های قدرتمند تولید نماید.

با توجه به پیشگام بودن هواوی در استفاده از دوربین های دوگانه، ورود سیستم های جدید در سال 2018، مساله غافل گیر کننده ای به شمار نخواهد آمد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.