پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

هواوی نوا ۴ معرفی شد؛ گوشی میان رده‌ای با ارزش خرید بالا

سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

هواوی نوا ۴ معرفی شد؛ گوشی میان رده‌ای با ارزش خرید بالا

جدیدترین گوشی میان رده ی هواوی که در حال حاضر برای بازار چین معرفی شده است گوشی هواوی نوا 4 (Huawei Nova 4) می باشد. این گوشی از نظر اینکه مقرون به صرفه است تعادلی بین امکانات موجود و ارزش خرید برقرار کرده است.گوشی هواوی نوا 4 از جدیدترین فناوری های روز دنیا بهره مند شده  که با کیفیتی شگفت انگیز  به کاربران عرضه می گردد.

در چند سال گذشته میزان تقاضا برای گوشی های هوشمند میان رده زیاد شده و به همین علت باعث شده این رده از گوشی ها توسعه چشمگیر و رونق فراوانی پیدا کنند، تا جایی که حالا دیگر انتخاب یک گوشی میان رده و ارزان قیمت، صرفا به به این معنا نیست که باید از برخی فناوری ها و تکنولوژی های پیشرفته صرفه نظر کرد بلکه کیفیت این سری از گوشی های هوشمند روز به روز در حال ارتقا و بهتر شدن است.

کمپانی هواوی در این مسیر کاملا پیشرو و موفق بوده و در تلاش است که بهترین و به روز ترین و جدیدترین فناوری ها را در دسترس همه کاربران قرار دهد. شرکت هواوی به لطف پافشاری بر ارزش و اهمیت تحقیق و توسعه به شرکتی پیشرو و سرآمد در زمینه نوآوری تبدیل شده است. این شرکت در سال 2017 تقریبا در حدود 13.23 میلیارد دلار برای فرایند تحقیق و توسعه هزینه کرده است ، هم اکنون نیز 14 مرکز پژوهشی در نقاط مختلف جهان دارد.

گوشی های پرچمدار هواوی ، هم چون گوشی های سری P و سری Mate ، عنوان معرفی کننده ی فناوری های پیشگام به صنعت گوشی های هوشمند را دارند، اما گوشی های سریNova  در دسته ی گوشی های میان رده هواوی قرار می گیرند در عین حال محبوب ترین گوشی های هوشمند در میان کاربران می باشند. این رده از گوشی های هواوی به لطف طراحی آوانگارد و جسورانه ودارابودن جذابیت و شگفتی های به روز ، توانسته است نظر بسیاری از کاربرانی که همواره به دنبال فناوری های جدید و جذاب هستند را به خود جلب نماید.

گوشی های هوشند هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) به سبب طراحی، رنگ جسورانه و سیستم سلفی بسیار خلاق، توانسته برچسب محبوب ترین گوشی برای گرفتن عکس های سلفی را در سال 2018 روی اسم خود بزند. با توجه به آمار و ارقام بدست آمده این سری از گوشی های هواوی تا پایان سال 2018 بیش از 65 میلیون دستگاه به فروش رسانده است. این بدین معنی است که سری Nova توانسته سر گروه خوبی برای گوشی های میان رده هواوی قرار گیرد.

روند ترکیب فناوری های جدید و سطح بالا در عین حال با ارزش خرید مناسب، با هواوی نوا 4 (Huawei Nova 4) قدمی رو به جلو است. آخرین مدل این دستگاه از سری گوشی های Nova توانسته ویژگی های برجسته ای نظیر بهره مندی از فناوری نمایشگر Full View Punch را به خریدارانش عرضه نماید؛ این فناوری مفهوم صفحه نمایشگر بدون حاشیه را یک مرتبه ارتقا داده است.

در حال حاضر گوشی هوشمند هواوی نوا 4 در بازار چین به فروش می رسد و اخبار موثقی دال بر اینکه این گوشی در غرب آسیا نیز عرضه خواهد شد یا خیر در دسترس نیست. به هر حال، شایعات و پرسش های زیادی پیرامون عرضه و فروش هواوی نوا 4 در سایر بازار های جهان وجود دارد و برای اطلاعات بیشتر و معتبر تر باید منتظر خبرهای دقیق تربمانیم .

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.