پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

همه چیز در مورد عینک واقعیت مجازی سامسونگ GEAR VR ۲۰۱۷

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

همه چیز در مورد عینک واقعیت مجازی سامسونگ GEAR VR ۲۰۱۷

همه چیز در مورد عینک واقعیت مجازی سامسونگ GEAR VR 2017

تاکنون شرکتهای بزرگی همچون سونی، سامسونگ و… دست به تولید هدست های واقعیت مجازی در بازه قیمتی مختلف زده اند تا بتوانند نیاز طیف وسیعی از کاربران را پوشش دهند.

 

خرید کالای دیجیتال

 

خرید اقساطی کالای دیجیتال



 

 

هر چند که هدست های واقعیت مجازی چند ده هزار تومانی از شرکتهای نچندان نام آشنا در بازار پیدا می شوند، اما هیچ چیز نمی تواند جای یک هدست واقعیت مجازی خوب و با کیفیت که تولید شرکتی معتبر مانند سامسونگ می باشد را بگیرد.

عینک گر وی آر Gear VR 2017 توسط شرکت اکیولس Oculus امریکا طراحی شده و توسط سامسونگ تولید و عرضه می شود که با کیفیت ترین و پرفروش ترین عینک واقعیت مجازی در کل دنیا می باشد. همانند سایر هدست ها، گوشی موبایل شما در قسمت جلویی هدست قرار گرفته و با دو گیره و با پورت USB گوشی محکم می شود. درون این هدست از دو لنز بسیار با کیفیت استفاده شده است که زاویه دید خوب و تصاویر بسیار با کیفیتی را با نمایشگر Super AMOLED گوشی های جدید سامسونگ به شما نمایش می دهند.

بعد از بررسی و تست کردن تمام عینک های واقعیت مجازی موجود در بازار می توانیم بگوییم که این عینک واقعیت مجازی از همه لحاظ بهترین هدست واقعیت مجازی موبایلی عرضه شده است. در مورد طراحی بدنه باید گفت که پدهای دور چشم و لایه های پشتی آن به گونه ای طراحی شده اند که کمترین فشار به صورت کاربر منتقل شود و به راحتی می توان ساعت ها از آن استفاده کرد.

یکی از مهمترین مواردی که در خرید هدست واقعیت مجازی می بایست به آن توجه کنید، وزن آن می باشد. اگر وزن هدست زیاد باشد و از طرفی دارای کش های مناسب برای تقسیم وزن نباشد، قطعا در استفاده طولانی مدت سر و گردن شما را دچار مشکل خواهد کرد. شما که نمی خواهید به خاطر تجربه یک دنیای مجازی، به جسم خود آسیب بزنید؟! در همین راستا سامسونگ تمام تلاش خود را کرده است تا وزن هدست را در حالت ایده آلی قرار دارد و از کش هایی استفاده کند که به خوبی می توانند وزن آن را بر روی سر تنظیم نمایند. نتیجه این تلاش هم بسیار خوب از آب در آمده است و شاهد حضور هدستی خوش ساخت هستیم که هیچ گونه فشاری را به سر و گردن شما وارد نمی کند.

هدست Gear VR 2017 سامسونگ مانند مدل های قبلی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. به طوری که بر خلاف بسیاری از هدست های واقعیت مجازی ارزان قیمت بازار، باعث فشار آوردن به پوست حساس صورت شما نمی شود. این هدست کاملا استاندارد طراحی شده است تا به راحتی و نرمی بر روی صورت شما بنشیند و باعث اذیت و آزارتان نگردد.

طراحی و ظاهر عینک واقعیت مجازی Gear VR 2017 سامسونگ نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد و می تواند نظر هر شخصی را با هر سلیقه ای به سمت خویش جلب نماید.

لنز های به کار رفته در Gear VR 2017 جدید 42 میلیمتری بوده و زاویه دید 101 درجه ای ایجاد می نمایند. این لنز ها از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند به طوری که در حرکت های ناگهانی سر، کمترین تاری ممکن را ایجاد می نمایند. برگ برنده این هدست واقعیت مجازی کنترلر آن می باشد.

سامسونگ این بار هدست واقعیت مجازی خود را با یک کنترلر همراه کرده است که استفاده از هدست را بسیار راحت می نماید. این کنترل علاوه بر اینکه به سنسور های حرکتی مجهز شده است، دارای کلید های فیزیکی نیز می باشد. به کمک این کنترلر می توانید با محتوای پخش شده در هدست به راحتی تعامل برقرار نمایید. یکی از نکات مشکل ساز در هدست های واقعیت مجازی کلید های فیزیکی آن می باشد. به طوری که تعامل با هدست را مشکل می سازند. اما سامسونگ با ارائه یک کنترلر به تمام این مشکلات خاتمه داده است.

این کنترلر کاملا ارگونومیک می باشد به طوری که پس از چند ساعت استفاده هم باعث خستگی مچ دست شما نمی گردد. استفاده از کنترلر نیز بسیار ساده است و عملکرد بی نقص و روانی را به نمایش می گذارد.

سامسونگ بارها و بارها ثابت کرده است که بیگدار به آب نمی زند و اگر قیمت بالاتری برای محصولاتش در نظر می گیرد قطعا علتی دارد. بنابراین اگر از لحاظ بودجه محدودیتی ندارید پیشنهاد می کنیم که کمی بیشتر هزینه کرده و با خرید هدست واقعیت مجازی Gear VR جدید سامسونگ خیال خود را راحت نمایید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.