پربازدیدترین مطالب

معرفی برندها

همه چیز در رابطه با کمپانی شیائومی

سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۸

همه چیز در رابطه با کمپانی شیائومی

همه چیز در رابطه با کمپانی شیائومی

به طور کلی یکی از برند ها و کمپانی های معروف و محبوب جهان در زمینه ساخت و عرضه انواع لوازم الکترونیکی مثل تبلت، لپ تاپ و گوشی های هوشمند شرکت شیائومی است که در شهر پکن کشور چین قرار دارد.

در ادامه این مقاله مطالبی کاربردی و مهم در رابطه با معرفی، تحلیل و بررسی نام، محصولات و تاریخچه شرکت خصوصی شیائومی به طور کامل خدمت شما بیان خواهیم کرد.

توضیحاتی در مورد تاریخچه کمپانی شیائومی

شرکت و برند شیائومی در سال 2010 توسط شخصی به نام لی جون و همچنین 6 نفر دیگر راه اندازی شد؛ در حال حاضر 15 هزار نفر در این شرکت بزرگ مشغول به کار و فعالیت هستند.

به طور کلی در رابطه با قیمت و ارزش این شرکت این گونه می توان گفت که چیزی در حدود 46 میلیارد است و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که کمپانی شیائومی به عنوان چهارمین استارت آپ معتبر در جهان به شمار می رود.

در رابطه با نام این شرکت مهم اینگونه می توان گفت که کلمه شیائومی در زبان چینی به معنای برنج است و در واقع این کلمه نشان دهنده یکی از مفاهیم بودا در کشور چین است.

به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از مردم کشور چین به این شرکت لقب اپل چین را نیز داده اند زیرا تمامی تولیدات این کمپانی دارای ویژگی هایی مثل ظرافت و سادگی هستند و همین خصوصیات باعث میشود محصولات شرکت شیائومی از جهاتی شبیه به محصولات شرکت اپل باشد.

به این نکته توجه داشته باشید که استراتژی فروش شرکت شیائومی با شرکت های دیگر بسیار متفاوت است؛ به طور کلی این کمپانی به فروش و تبلیغات سنتی اعتقادی ندارد و تقریبا فرآیند فروش تمامی محصولات این کمپانی از طریق شبکه های اجتماعی و خرید آنلاین است.

به طور کلی شرکت شیائومی با استفاده از این شیوه نوین فروش می تواند در بسیاری از هزینه های مربوط به کمپانی صرفه جویی کند و همین عامل باعث می شود محصولات این شرکت با قیمتی مناسب و خوب به فروش برسد.

از رکورد های مهم و جالبی که شرکت شیائومی در کتاب گینس ثبت کرده است به طور کلی می توان به این مورد اشاره کرد که این کمپانی در کشور هند توانسته است 15 هزار عدد گوشی مدل می 3 را فقط در طول مدت زمان دو ثانیه به فروش برساند.

در رابطه با لوگوی این شرکت به این نکته توجه داشته باشید که در درون لوگوی این کمپانی یک حرف پنهان وجود دارد و شما می توانید با برعکس کردن این لوگو از این حرف مخفی آگاه شوید؛ این حرف مخفی شامل یک حرف چینی است که این کلمه در زبان چینی به معنای قلب است.

به طور کلی این کمپانی معروف و جهانی در کشور های مختلفی مثل ایران، هند، برزیل، پاکستان و اسپانیا توانسته است میزان فروش بسیار بالایی داشته باشد و همین عامل باعث می شود مردم سراسر جهان با این برند فوق العاده و معتبر بیشتر آشنا شوند.

معرفی کلی محصولات کمپانی شیائومی

به طور کلی شرکت توانمند شیائومی محصولات الکترونیکی زیادی را در دسته بندی های مختلف تولید کرده است که می توان به موارد مهمی مثل لامپ LED، لامپ رشته ای، مچ بند هوشمند، جاروبرقی رباتیک، کیت خانه هوشمند، کفش هوشمند، کوله پشتی مسافرتی و پروژکتور لیزری نیز اشاره کرد.

به این نکته کاربردی بسیار توجه داشته باشید که شرکت شیائومی گوشی های معتبر و با کیفیتی نیز تولید کرده است که می توان به مواردی مثل Xiaomi Mi 8 Pro، Xiaomi Mi Mix 3، Xiaomi Mi 8، Xiaomi Mi Mix 2S، Xiaomi Pocophone F1، Xiaomi Mi 8 Lite، Xiaomi Mi A2، Xiaomi Mi A2 Lite، Xiaomi Mi Note 3، Xiaomi Mi Max 3 و Xiaomi Redmi Note 5 می توان اشاره کرد.

شرکت شیائومی با توجه به روش های نوین و جدیدی که برای فروش و جذب مخاطب در نظر گرفته است به طور کلی می تواند تعداد مخاطبان خود را روز به روز افزایش دهد و همین عامل مهم و کلیدی باعث میشود سرعت رشد و گسترش این کمپانی به میزان زیادی افزایش پیدا کند؛ به طور کلی اگر شما یکی از گوشی های با کیفیت شرکت شیائومی را خریداری کنید به هیچ وجه از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.