پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

همه چیز درباره دستیار گوگل و همچنین مسیریاب گوگل

سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

همه چیز درباره دستیار گوگل و همچنین مسیریاب گوگل

همه چیز درباره دستیار گوگل و همچنین مسیریاب گوگل

چگونه از امکانات دستیار گوگل در سفرهای خود استفاده کنیم 

وقتی به Google فکر می کنید ، معمولا فقط موتور جستجوگر آن در ذهن تداعی میشود ولی گوگل امکانات دیگری از طریق دستیار صوتی خود در اختیار کاربران خود قرار داده که در جای خود بسیار حرفه ای و مانند موتور جستجوگر خود عمل می کند.در ابتدا باید بگوییم که دستیار صوتی گوگل بیشتر به زبان اصلی(انگلیسی) است و کسانی که آشنایی متوسط به زبان داشته باشند میتوانند بهره زیادی از این تکنولوزی گوگل ببرند.

 

برای مشاهده و خرید بهترین گوشی ها  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

 

 

 

دستیار Google دارای جایگاه مهمی در گوشی هوشمند شماست ، به این معنی که می توانید در هنگام مسافرت به شما کمک کند. اگر گوشی هوشمند اندرویدی دارید ، احتمالاً قبلاً یک برنامه به صورت پیش فرض در گوشی شما وجود دارد ، در حالی که کاربران iPhone باید آن را از طریق App store در گوشی خود بارگیری کنند.

 

داشتن یک دستیار هوش مصنوعی در جیب شما مزایای بسیاری دارد بنابراین اگر شما در حال رفتن به  تعطیلات به یک مقصد جدید هستید یا یک  برنامه رفت و آمد روزانه را برای خود برنامه ریزی کرده اید ، در اینجا نحوه استفاده از دستیار Google برای همه نیازهای سفر خود قرار داده شده است.

 

چگونه می توانم از دستیار Google استفاده کنم؟

 

گوشی های Android هنگام استفاده از Google Assistant در تلفن هوشمند خود ، نسبت به دستگاه های iOS دارای مزیت بهتری هستند. از این گذشته ، سیستم عامل موبایل اندروید گوگل توسط گوگل به روز رسانی می شود.

اگر از Android 5.0 یا بالاتر استفاده می کنید ، می توانید دکمه Home را نگه دارید یا جمله "OK Google" را برای فعال کردن دستیار بگویید. سپس می توانید از دستیار Google سؤالی بپرسید یا به آن دستور دهید.

 

همچنین می توانید با باز کردن برنامه Google Assistant ، دستیارGoogle  را فعال کنید ، یا اگر Pixel 2 ، Pixel 3 یا Pixel 3A دارید ، می توانید فقط نیمی از قسمت پایین گوشی خود را فشار دهید .

 

اگر آیفون دارید ، باید برنامه Google Assistant را از App store بارگیری کنید و هر بار که می خواهید دستور دهید یا سؤالی را مطرح کنید ، آن را باز کنید.

 

البته در سیری اپل میتوانید همان دستیار صوتی را با همراهی میانبر گوگل داشته باشید.

 

نحوه استفاده از دستیار Google با Google Maps

یک روش آسان برای استفاده از دستیار Google برای کمک به شما در سفر ، استفاده از Google Maps است. کاربر آیفون؟ کافیست ابتدا برنامه را از App store بارگیری کنید.

 

به عنوان مثال ، اگر می خواهید دستیار Google به شما در یافتن بهترین راه برای خانه شدن از محل کار کمک کند ، باید آدرسی مانند «خانه» را در برنامه Google Maps وارد کنید.

 

پس از اتمام ، می توانید بگویید "مرا به خانه ببر" به Google Assistant ، و اطلاعات را از Google Maps بازیابی می کند تا بهترین مسیر را بر اساس موقعیت فعلی شما نشان دهد یا بطور شفاهی توضیح دهد.

 

همچنین می توانید در نقشه گوگل ترافیک را بررسی کنید و آخرین اطلاعات در مورد تغییر مسیرها و جاده های بسته را بدست آورید ، که در صورت رانندگی توضیحات دستیار گوگل به صورت گفتاری بسیار به شما کمک می کند.

نحوه تبدیل ارز و ترجمه زبان

برای گرفتن نرخ برابری ارزها به صورت روزانه نیز می توانید روی دستیار گوگل حساب کنید تقریباً می توانید از دستیار Google برای همه تبدیل هایی که می توانید به آنها فکر کنید بپرسید.

در مورد ترجمه نیز همین اتفاق می افتد. اگر سؤال دارید که کلمه "سلام" به زبان سوئدی چیست ، فقط می توانید بگویید "کلمه سوئدی" سلام "چیست؟" و دستیار مستقیماً با تلفظ صحیح جواب می دهد: " Hej!"

 

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.