پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

نگاهی دقیق به ساعت گارمین fenix ۶ Pro Solar

پنج شنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۶

نگاهی دقیق به ساعت گارمین fenix ۶ Pro Solar

نگاهی دقیق به ساعت گارمین fenix 6 Pro Solar 

گارمین یکی از بزرگترین تولید کنندگان ساعت هوشمند در دنیا می باشد که ساعت های تخصصی تولید می کند و در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید ساعت گارمین فنیکس 6 پرو را برای آگاهی بیشتر نسبت به این محصول برای شما بیان کنیم.

این ساعت هوشمند با لنز شارژ خورشیدی و حالت های قدرت مدیریت قابل تنظیم ، می تواند هفته ها روشن بماند و آماده عملکرد باشد. ضمن اضافه کردن نقشه، موسیقی، برنامه ریزی سریع سرعت و موارد دیگر به تمرینات خود با انتخاب ساعت های هوشمند fēnix 6 دگر محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت. این ساعت دارای طراحی مقاوم و در عین حال پیچیده است که از صفحه نمایش بزرگ 1.3 اینچی پشتیبانی می کند. در مقایسه با سیر محصولاتی قبلی از همین شرکت، این ساعت نسبتا 18 درصد بزرگتر از مدل های قبلی fenix است. این دستگاه با استانداردهای نظامی ایالات متحده از نظر حرارتی ، ضربه و مقاومت در برابر آب آزمایش شده است. در رابطه با ویژگی های اصلی سری Fenix ​​6 باید به یک سری موارد اشاره داشت. از جمله: باطری را از نور خورشید تقویت کنید تا بتوانید بین شارژ ها بیشتر فاصله داشته باشید. ضربان قلب بر اساس مچ دست و Pulse Ox به شما اطلاع می داده می شود. با اینکه قابلیت ذخیره و پلی کردن موسیقی را دارد اما مچ دست شما، هیچ سنگینی را احساس نمی کند. جالب است بدانید که شارژ خورشیدی به شما امکان می دهد تا 14 روز عمر باتری را با یک بار شارژ کامل داشته باشید و سپس مقداری بسیار کمی، مورد نیاز باشد. از دیگر ویژگی های متمایز کننده این ساعت می توان به موارد زیر اشاره داشت:( خرید ساعت گارمین )

قابلیت صفحه نمایش رنگی، قابل مشاهده در زیر نور خورشید، حافظه در پیکسل (MIP)
فضای ذخیره سازی 32 گیگابایت
ویژگی های ساعت /تاریخ، همگام سازی زمان GPS، DST خودکار، زنگ هشدار، تایمر، کرونومتر، زمان طلوع/غروب خورشید
بارومتریک ارتفاع سنج، قطب نما، ژیروسکوپ، شتاب سنج، دماسنج، پالس اکس
ویژگی‌های هوشمند برنامه ‌ها و سفارشی ‌سازی ‌های قابل دانلود، اعلان‌ های تلفن، پاسخ متنی و رد تماس‌های تلفنی (این قابلیت فقط برای گوشی های اندروید امکان پذیر است )
قابلیت اتصال بلوتوث و وای فای
ویژگی های روزانه تقویم، صرفه جویی در باتری، نشان دهنده وضعیت  آب و هوا
ذخیره سازی موسیقی تا 2000 آهنگ
سازگاری با گوشی های هوشمند آیفون، اندروید
کنترل ویژگی های تمرینی سرعت و مسافت GPS، صفحه نمایش قابل تنظیم، پروفایل فعالیت قابل تنظیم، مکث خودکار، تمرین اینتروال، تمرینات پیشرفته، برنامه های تمرینی قابل دانلود، دور خودکار، دور دستی، هشدارهای دور قابل تنظیم، سازگاری با گرما و ارتفاع
ویژگی های عملکرد هشدارهای قابل تنظیم، پیام های صوتی، زمان پایان، شریک مجازی، فعالیت های چند ورزشی خودکار
امکان شمارنده خودکار به هنگام انجام تمرینات ورزشی
سازگاری با گوشی های هوشمند آیفون، اندروید

این ساعت‌ های همه ‌کاره که برای پوشیدن در تمام روز طراحی شده‌اند، با نقشه‌ های توپو و نقشه‌ های اسکی از پیش بارگذاری ‌شده برای بیش از 2000 پیست اسکی در سراسر جهان عرضه می‌شوند. سایر نکات برجسته عبارتند از افزایش ضربان قلب مچ دست (توجه داشته باشید که داده‌ ها و اطلاعات ارائه شده توسط این دستگاه ‌ها برای تخمین دقیق فعالیت شما طراحی شده است، اما با این حال ممکن است دقیقاً درست نباشد. احتمال درصدی خطا وجود دارد).

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.