پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی K۶ Enjoy میان رده جدید لنوو

دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی K۶ Enjoy میان رده جدید لنوو

کمپانی لنوو در روزهای گذشته بدون جنجال و حاشیه سازی از گوشی جدید سری K6 خود رونمایی کرد. لنوو این میان‌رده جدید خود را K6 Enjoy نامگذاری نموده و مجهز به صفحه نمایش 6.22 ا اینچی IPS با رزولوشن 1520x720 پیکسل HD+ با نسبت ابعاد 19:9 می باشد. حاشیه‌های این نمایشگر بسیار باریک طراحی شده و نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی 88 درصد می‌باشد.

لنوو قلب تپنده این گوشی را مجهز به چیپست Helio P22 مدیاتک با پردازنده هشت هسته‌ای و فرکانس 2 گیگاهرتز همراه با پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 نموده است که در کنار این مشخصات از 4 گیگابایت حافظه رم و 64-128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل افزایش تا سقف 256 گیگابایت بهره می برد.

K6 Enjoy با ابعاد 156.4x75x7.99 میلیمتر و وزن 161 گرمی مجهز به اندروید 9.0 پای با رابط کاربری قدرتمند ZUI است و نیز از امکانات و قابلیت هایی همچون سیم‌کارت دوگانه هایبرید (نانو + نانو/میکروSD)، Dual 4G VoLTE، وایفای 11 ac، بلوتوث 5، پورت USB-C و باتری 3300 میلی آمپرساعتی بهره می برد.

این گوشی میان‌رده مجهز به دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، سنسور دوم 5 مگاپیکسلی برای تصاویر پرتره و سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو به همراه بهره مندی از  فلش LED می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی نیز مجهز به سنسور  8 مگاپیکسلی گردیده است و از فناوری  تشخیص صحنه بر پایه هوش مصنوعی نیز بهره گرفته است.

قاب پشتی این گوشی دارای رنگ‌بندی در رنگ‌های مشکی و آبی گرادینت می باشد و سنسور اثر انگشت آن نیز در همان ناحیه طراحی گردیده است. K6 Enjoy که فروش آن از کشور چین آغاز شده است؛ حدود قیمت پایه 208 دلار برچسب قیمت خورده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.