پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی شیائومی می میکس ۳ همراه با دوربین سلفی اسلایدی

پنج شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی شیائومی می میکس ۳ همراه با دوربین سلفی اسلایدی

شیائومی گوشی موبایل جدید خود را با نام می میکس 3 (Xiaomi Mi Mix 3) معرفی کرد. این پرچم دار از سخت افزار رده بالا و مجهز به چهار دوربین بهره می برد.

 
گوشی می میکس 3 مجهز به نمایشگر تمام صفحه  6.4 اینچی با فناوری تصویر AMOLED می باشد. این نمایشگر از نسبت ابعاد بسیار بالای 93.4 درصدی و وضوح  شگفت انگیز فول اچ دی بهره می برد. این گوشی از  یک اسلایدر مغناطیسی در قسمت پشتی بهره برده که در واقع هنگام  روشن شدن گوشی، دوربین دوگانه سلفی 24 + 2 مگاپیکسلی را در اختیار شما میگذارد. بنا به گفته شیائومی لنز این دوربین از سنسور اصلی Sony IMX576 قدرت می گیرد که توانایی گرفتن عکس های شفاف ، باکیفیت و با وضوح بالا در شرایط  نوری ضعیف را دارا می باشد.
 
و اما در آن طرف گوشی دوربین دوگانه دیگری نهفته است که از سنسورهای 12 + 12 مگاپیکسلی قدرتمند تشکیل گردیده اند. مشابه دوربین های قبلی از سنسور اصلی Sony IMX بهره می گیرد که در این دوربین  سنسور Sony IMX363 با اندازه پیکسل‌های 1.4 میکرونی و لنزی با دیافراگم f/1.8  قدرت نمایی می کند، سنسور ثانویه نیز یک سنسور تله فوتو با دیافراگم f/2.4 و اندازه پیکسل های 1.0 میکرونی می باشد.
 
یکی از ویژگی های جدید می میکس 3  تکنولوژی حالت شب (Night Mode) خواهد بود. به واسطه این ویژگی جدید که قبلا هواوی از آن رو نمایی کرده بود، شما قادر خواهید بود که عکس‌هایی با اکسپوژر طولانی، به وجود آورید. شیائومی حتی این ادعا را دارد که Mi Mix 3 موفق شده در این ضمینه رقیب چینی خودش هواوی پی 20 پرو را نیز شکست بدهد.
 
لی جون مدیرعامل شرکت شیائومی از توانایی فیلمبرداری اسلوموشن 960 فریم بر ثانیه‌ای همراه موسیقی پس زمینه خودکار که به کمک قدرت فوق العاده موتور هوش مصنوعی می میکس 3 فراهم شده است سخن گفته است.
 
وقت آن رسیده که نگاهی به سخت افزار می میکس 3  بیندازیم، مرکز قدرت را تراشه اسنپدراگون 845 تشکیل داده که با 6، 8 یا 10 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی تکمیل می یابد. در می میکس 3 اسلات کارت حافظه میکرو اس دی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون را نمی بینید. اما میتوانید از فناوری شارژ سریع بیسیم 10 وات لذت ببرید و به لطف یک درگاه USB-C و به صورت سیمی در کوتاه ترین  زمان ممکن آن را شارژ نمایید. به گفته این کمپانی چینی گوشی می میکس 3 دارای یک مدل 5G نیز خواهد بود که در نخستین ماهای  سال 2019 روانه  بازارهای اروپا شود.
 
نرم افزار این گوشی مجهز به رابط کاربری MIUI 10 مبتنی بر اندروید 9 پای می باشد. از ویژگی های دیگر این گوشی وجود یک دکمه‌ی سخت افزاری در سمت چپ این گوشی برای دسترسی به دستیار مجازی Xiao AI می باشد. دستیاری که تنها به زبان چینی سخن می‌گوید و مخصوص چینی ها طراحی شده است.
 
اکنون برای شما هم این سوال پیش آمد که این کلید برای کاربران غیر چینی چه کاربردی می توان داشته باشد! تنها می توان گفت کمپانی تولید کننده این گوشی فعلا توضیحی در این باره ارائه نکرده است.
 
می میکس 3 در  رنگ های  آبی (Sapphire Blue) ، سبز (Jade Green) و مشکی (Onyx Black) روانه بازار خواهند شد. قیمت نسخه رم 6/حافظه 128 گیگابایتی آن چیزی حدود  474 دلار، رم 8/حافظه 128 گیگابایتی آن نیز  515 دلار و رم 8/حافظه 256 گیگابایت آن 575 دلار خواهد بود. همه نسخه‌ها قابلیت شارژ به صورت بی سیم را دارا می باشند و به صورت پک حاوی شارژر بیسیم 10 وات با یک کیس محافظ همراه گوشی ارائه می گردند.

در آخر باید اشاره ای به نسخه‌ی تجهیز شده به رم 10 گیگابایتی این گوشی که شیائومی آن را Forbidden City نامیده است. این نسخه نیز در رنگی خاصی از نوع آبی عرضه خواهد شد. بسته بندی آن نیز همراه با پکی حاوی مجسمه ای ازموجودی اسطوره‌ای مزین به رنگ طلایی، نماد  ونشانه ای از کشور چین می باشد، که با حدود  قیمت 720 دلار برچسب قیمتی خواهد داشت .

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.