پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به هوآوی Y۷ Pro ۲۰۱۹؛ گوشی اقتصادی و کامل

پنج شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به هوآوی Y۷ Pro ۲۰۱۹؛ گوشی اقتصادی و کامل

کمپانی هوآوی از جدیدترین و مقرون‌به‌صرفه‌ ترین عضو جدید ازخانواده گوشی‌های با کیفیت سری Y خود را با نام Y7 Pro 2019 را رونمایی کرد. در ادامه به بررسی مختصری در مورد آن خواهیم پرداخت.

Y7 Pro  هواوی با ابعاد 158.9x276.91x8.1 میلیمتر و دارا بودن وزنی 168 گرمی مجهز به  یک صفحه نمایش 6.26 اینچی با بهره مندی از کیفیت HD+ با  رزولوشن 1520x720 پیکسل و نسبت ابعاد 19.5:9 همراه با یک ناچ به شکل قطره آب در بالای این صفحه نمایش است که هواوی دوربین سلفی گوشی 16 مگاپیکسلی خود را در آن قرار داده است.

همچنین هواوی برای این مدل جدید از چیپ‌ست اسنپدراگون450 کوالکام مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای 1.8 گیگاهرتز با معماری 14 نانومتری همراه با پردازنده گرافیکی آدرنو 506 بهره گرفته است  و با تجهیز 3 گیگابایت حافظه رم وبهره مندی از 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قابلت افزایش با کارت حافظه تا 512 گیگابایت ، بخش حافظه ان را تکمیل نموده است.

هواوی گوشی Y7 Pro را به سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو با رابط کاربری EMUI 8.2 تجهیز نموده است.

Y7 Pro همچنین دارای دوربین دوگانه  مجهز سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 همراه با سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.4 برای تشخیص عمق تصویر و عکاسی در حالت پرتره و بهره مندی از فلش LED قدرتمند می باشد و در کنار اینها از دوربین سلفی با کیفیت  16 مگاپیکسلی نیز بهره می برد

این مدل هواوی فاقد سنسور اثر انگشت می باشد اما هواوی قابلیت Face Unlock باز شدن قفل صفحه با تشخیص چهره را به آن افزوده است .

در مورد رنگ بندی و طرای آن همانند دیگر محصولات جدید هوآوی،با رنگ های گردینت در رنگ‌های مشکی و آبی رنگ آمیزی شده است.

از ویژگی های دیگر باید به بهرمندی از اسلات دوگانه سیم‌کارت به همراه کارت حافظه بهره مندی از اتصالات 4G VoLTE، وایفای 802.11 b/g/n و بلوتوث 4.2 و همچنین مجهز به منبع تغذیه قدرتمند 4000 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.