پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به مادربرد قدرتمند و اقتصادی Racing X۴۷۰GTA بایوستار

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به مادربرد قدرتمند و اقتصادی Racing X۴۷۰GTA بایوستار

نگاهی به مادربرد قدرتمند و اقتصادی Racing X470GTA بایوستار
کمپانی های تولید کننده  مادربرد به شدت در حال رقابت و تولید مادربردهایی که از پردازنده‌های رایزن 3000 پشتیبانی می‌کنند هستند که می توان گفت یکی از دلایل آن گران بودن مادربردهای X570 می باشد.

کمپانی معروف بایواستار نیز یکی از جدیدترین‌های این محصولات را با نام Racing X470GTA عرضه کرده است که در ادامه به معرفی مختصر آن خواهیم پرداخت.

 

برای خرید مادربردهای بایوستار لطفا اینجا کلیک نمایید.

 

مادربرد Racing X470GTA بایوستار
بُرد X470GTA در فرم فاکتور ATX تولید شده و توان خود را از یک کانکتور 24پین و یک کانکتور 8 پین تامین می‌کند، که البته با مدار VRM چهار به علاوه سه خود توان مورد نیاز پردازنده را نیز در اختیار آن قرار می‌دهد.Racing X470GTA از پردازنده‌های رایزن 3000 پشتیبانی می‌کند، همچنین  نسل اول و دوم رایزن، سری A و سری Athlon Bristol Ridge میتوان گفت  تقریبا تمام چیپ‌های عرضه شده مرتبط با سوکت AM4  تا به امروز را نیز پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات مادربرد Racing X470GTA
بایواستار برای مادربرد Racing X470GTA چهار اسلات حافظه DDR4، یک PCI Express 3.0 x16 و یک عدد اسلات M.2، دو عدد PCIe 2.0 x1، یک PCIe 2.0 x4، شش عدد پورت  SATA 6Gbps برای حافظه‌های ذخیره سازی، دو عدد USB 3.1 Gen2 10Gbps که یکی از آنها از نوع Type-C می باشد در کناربهره مندی از هشت عدد USB 3.1 Gen1 5Gbps که چهار عدد از آن از طریق هِدِر تعبیه شده روی بُرد است در نظر گرفته است.

سایر مشخصات مادربرد Racing X470GTA
 در ادامه باید گفت که با یواستار برایRacing X470GTA  از پورت شبکه 1GbE  بهره گرفته است  که توسط چیپ Realtek 8118AS DragonLAN  مدیریت خواهد شد. چیپ صدا نیز Realtek ALC892 خواهد بود و همچنین  پورت PS/2 برای ماوس و کیبردهای قدیمی‌ترنیز بهره خواهد برد.

X470GTA از چند قابلیت جذاب نیز همچون بهره مندی از کلید‌های اورکلاک اتوماتیک، روشن/راه اندازی مجدد، بایوس دوگانه با سوییچ دو طرفه و LED عیب یابی می توان نام برد.همچنین باید گفت این تنها مادربرد X470 است که از اسلات‌های PCI قدیمی بهره می‌برد، که توسط چیپ ASMedia پشتیبانی می‌شوند.

مادربرد Racing X470GTA با قابلیت‌های فراوان محصولی ارزان قیمت و مقرون به صرفه بوده که قیمتی در حدود 120 دلار خواهد داشت.

 

برای اطلاعات بیشتر محصول در سایت اصلی بایوستار اینجا کلیک نمایید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.