پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به لپ تاپ های گیمینگ Tracer III با پردازنده های نسل ۹ اینتل

دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به لپ تاپ های گیمینگ Tracer III با پردازنده های نسل ۹ اینتل

یکی از تولید کنندگان جهانی لپ تاپ های گیمینگ کمپانی CyberPower می باشد که اخیرا محصولات جدیدی را رونمایی کرده است که به معرفی مختصری در مورد محصولات جدید این کمپانی خواهیم پرداخت.

این لپ تاپ های جدید با طراحی باریک 15 اینچی و 17 اینچی با بهره مندی از وزن 5.5 پوندی با نام  Tracer lll تولید شده اند که مجهز به نسل جدید پردازنده های i7 اینتل می باشند.

این محصولات جدید و گیمینگ CyberPower از سری Tracer III  که لپ تاپ های قدرتمند و جمع و جور محسوب می گردند، در سه مدل پایه با امکانات پیشرفته در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. این سری با بهره مندی از پردازنده های جدید یعنی پردازنده های نسل نهم اینتل Core i7 و بهره مندی از  طراحی مدرن آلومنیومی از کارایی و عملکرد بسیار بالایی بهره خواهند برد و می توان گفت گزینه جذاب و کار آمدی برای گیمرها به حساب می آیند.

لپ تاپ Tracer III 15Z Slim با بهره مندی از طراحی نازک و سبک  مجهز به  صفحه نمایشی 15 اینچ که از نرخ بازسازی تصویر 144 هرتز برخوردار گردیده است. همچنین با تجهیز شدن به نسل جدید پردازنده نسل نهم اینتل Core i7 همراه با پردازنده های گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 16 تا GPU های  RTX 2060 در دسترس کاربران قرار می گیرد.

لپ تاپ Tracer III 17 Turbo نیز با بهره مندی از نسل جدید پردازنده نسل نهم اینتل Core i7 به همراه پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1600  به دست کاربران خواهد رسید.

لپ تاپ Tracer III 17S مدل  17 اینچی با طراحی نازک است  و مجهز به صفحه نمایشی است که از نرخ بازسازی تصویر 144 هرتز بهره می برد. همچنین این مدل لپ تاپ مجهز به پردازنده نسل نهم اینتل Core i7 همراه با پردازنده های گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 16 تا NVIDIA GeForce RTX 2080 GPUs است که به زودی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت .

درادامه باید عنوان کرد که سری Tracer III  از یک صفحه کلید کامل بهره خواهند برد که شامل کلیدهای عددی و عملیاتی و کلید هایی برای تنظیمات نورهای RGB خواهند بود. همچنین تمام مدل ها شامل یک وب کم HD با وضوح بالا بوده که که قادر به ثبت و نمایش ویدیوهایی با کیفیت 720p  نیز می باشند . در کنار این مشخصات فنی این سری لپ تاپ مجهز به درگاه های HDMI ،USB 3.1 و حتی کارتخوان SDHC خواهند بود.

CyberPower برای ذخیره سازی این محصولات از حافظه های اس اس دی 240 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی بهره گرفته است که البته ارتقاء آنها نیز امکان پذیز می باشد. همه  لپ تاپ ها  این سری مجهز به ویندوز 10 و با گارانتی ارائه خواهند شد.

می توان گفت که این سری از  لپ تاپ ها در اجرای بازی های مختلف عملکرد خوبی خواهند داشت و تجربه متفاوتی از بازی های لپ تاپ را برای کاربران و علاقه مندان به بازی به ارمغان خواهند آورد.

شرکت CyberPower برای محصولات جدید  سری Tracer III در مدل 15 اینچی قیمتی حدود  1259 دلار و برای  مدل 17 اینچی آن که  دو مدل مختلف ارائه خواهد شد قیمت هایی حدود  999 دلار و 1269 دلار را عنوان کرده است که بنا بر گفته های تولید کننده به زودی عرضه آنها آغاز خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.