پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به لپ‌تاپ جدید لنوو ThinkPad X۱ Carbon و ThinkPad X۱ Yoga

سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به لپ‌تاپ جدید لنوو ThinkPad X۱ Carbon و ThinkPad X۱ Yoga

لپ‌تاپ جدید ThinkPad X1 Carbon و ThinkPad X1 Yoga
کمپانی لنوو اخیرا دو لپ تاپ جدید خود به نام هایThinkPad X1 Carbon و X1 Yoga برای فروش عرضه کرده است. همچنین این شرکت اعلام نموده است این لپ تاپ ها را نسبت به قبل ارتقاء بخشیده و هر دو لپ تاپ نسل چهارمی و نسل هفتمی با وزن و ضخامت کمتری عرضه خواهند شد تا کاربران تجربه کاربری بهتری را با آنها داشته باشند. در ادامه به معرفی مختصر آنها خواهیم پرداخت.

 

برای آگاهی از شرایط فروش اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

ThinkPad X1 Yoga
لپ تاپ X1 Yoga نسل چهارم با بهره مندی از وزن 1.39 کیلوگرمی مجهز به شاسی آلومینیومی گردیده است و از ضخامتی 15 میلیمتری بهره می برد. که این کاهش ضخامت موجب کاهش وزن چشمگیر این مدل شده است. همچنین لنوو برای تجربه کاربری بهتر برای آن پردازنده نسل هشتمی اینتل را در نظر گرفته است و مجهز به سیستم امنیتیThinkShutter نیز می باشد. این مدل از داک مکانیکی ThinkPad بهره مند گردیده است و مجهز به صفحه نمایش لمسی با پشتیبانی از قلم ThinkPad Pen Pro نیز خواهد بود.

ThinkPad X1 Carbon
در موردThinkPad X1 Carbon نسل هفتمی نیز می توان گفت که از ضخامت 14 میلیمتری نسبت به نسل قبل باریک‌تر و با با وزن 1.08 کیلوگرمی،کم وزن‌تر نیز گشته است. همچنین لنوو برای آن اسپیکرهای باکیفیت با فناوری Dolby Atmos در نظر گرفته است که به وسیه آن می توان وضوح صوتی بالایی را تجربه کرد.

سایر امکانات hinkPad X1 Carbon
از سایر امکانات hinkPad X1 Carbon باید به بهره مندی از چهار میکروفون برای تجربه کنفرانس، دستیار صوتی دیجیتال، بهره مندی از صفحه نمایش پروضوح 500 نیتی با کیفیت 4 K Dolby Vision یا FHD با شدت روشنایی 400 نیتی و عمر باتری قدرتمند بیش از 15 ساعتی آن اشاره نمود.

در آخر می توان گفت که این دو لپ تاپ برای کاربری های روزانه گزینه‌ ایده آلی خواهند بود.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.