پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به تبلت سامسونگ گلکسی تب A ۱۰.۵

سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به تبلت سامسونگ گلکسی تب A ۱۰.۵

تبلت سامسونگ گلکسی Tab A 10.5 به صورت رسمی‌معرفی شد. در این مقاله به بیان مشخصات این تبلت جدید خواهیم پرداخت و با قابلیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

اخیرا سامسونگ از تبلت جدید خود تحت نام گلکسی Tab A 10.5 رونمایی کرد. این یک تبلت خانوادگی است و تمام اعضای خانواده می‌توانند از آن استفاده کنند. این تبلت از گزینه‌های سرگرمی ‌جالبی برخوردار است و می‌تواند ساعت‌ها اوقات فراغت شما را پر کند. قابلیت‌های صوتی و تصویری این دستگاه همچنین از آن یک غول مالتی‌مدیا ساخته تا کاربران از بهترین کیفیت بهره ببرند. به‌علاوه قابلیت‌هایی همچون Smart Things به شما در کنترل وسایل‌خانگی هوشمندتان کمک زیادی خواهد کرد.

جیسون لی، مدیر گروه راهبرد محصول تبلت سامسونگ می‌گوید:
     با افتخار گلکسی Tab A 10.5 را به شما معرفی می‌کنیم. تبلتی که با هدف ساده کردن زندگی خانواده‌ها طراحی شده و از قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی برخوردار می‌باشد. این تبلت همراه با قابلیت‌های جدید و امکان کنترل توسط والدین، آن هم به بهترین روش ممکن طراحی شده و قابلیت اتصال به لوازم خانگی را دارد. لذا می‌توانید از خانه‌ای هوشمند به کمک این تبلت جدید بهره‌مند شوید.

سامسونگ تب A 10.5 یک گزینه عالی جهت امور مالتی‌مدیا به‌شمار می‌رود. کاربران می‌توانند در کنار اعضای خانواده و یا دوستان به تماشای فیلم ، موسیقی، مرور در وب و بازی بپردازند. به علاوه نمایشگر 10.5 اینچی این دستگاه همراه با حاشیه‌های باریک و نسبت تصویر 16:10 حاکی از ابعاد بزرگ تصویر و زیبایی هر چه تمام‌‌تر آن است. گلکسی تب A 10.5 از 4 اسپیکر قدرتمند بهره می‌برد که در گوشه‌های آن تعبیه شده‌اند و مجهز به فناوری Dolby Atmos هستند. به لطف این تکنولوژی صدای دستگاه به صورت همگن در تمام جهات پخش می‌شود.

امکان مدیریت دستگاه و کنترل تبلت گلکسی تب ای 10.5 برای والدین وجود دارد. والدین می‌توانند با استفاده از حالت Kids Mode محتوا و زمان استفاده کودکان‌شان را کنترل و بررسی کنند. حالت مذکور یک رابط کاربری خاص کودکان است تا آنها بتوانند در فضایی ساده‌‌تر، امن‌‌تر و مفرّح‌‌تر از تبلت استفاده کنند. حالت Kids Mode از مرورگر Kids، اپلیکیشن‌های کودکان و هشت اپلیکیشن رایگان مناسب کودکان از برندهای خانوادگی محبوب مانند Toca Hair Salon 3 و BRIO World – Railway برخوردار است. همچنین امکان استفاده چند کاربر و ساخت اکانت‌های مجزا برای اعضای خانواده هم در این تبلت وجود دارد.

ویژگی‌های اتصال این تبلت زندگی را برای اعضای خانواده به مراتب آسان‌‌تر و هوشمند‌‌تر می‌کند. صفحه مخصوص Always On Daily Board سامسونگ اطلاعات مهم را از جمله تاریخِ روز، ساعت ، وضعیت آب و هوا و اعلان‌های مهم را در کنار عکس‌های مورد علاقه‌تان در یک صفحه نمایش می‌دهد. قابلیت دیگر این تبلتSmart Things است. به لطف این قابلیتِ اتصالِ جدید، دستگاه می‌تواند به لوازم خانگی هوشمند شما متصل شود و شما می‌توانید لوازم خانگی خود را توسط گلکسی تب A 10.5  کنترل کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.