پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نمایش گوشی ۵G سامسونگ در سایه سکوت خبری

دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نمایش گوشی ۵G سامسونگ در سایه سکوت خبری

غول کره‌ای دو گوشی با خود به نمایشگاه CES آورد که در ادامه نگاهی گذرا به آن می اندازیم .

کمپانی کره ای سامسونگ امسال دو گوشی جالب خود را به نمایشگاه CES 2019 آورد است  اما از نمایش دادن عمومی آن‌ها خودداری نموداست. در واقع یکی از آن‌ها پیش نمونه گوشی 5G سامسونگ می باشد و دیگری نیز گوشی منعطف سامسونگ گلکسی F که ظاهرا پشت درب‌های بسته برای عده‌ای خاص رونمایی گردید است. سامسونگ گوشی 5G خود را درون یک جعبه شیشه‌ای در انتهای بخش مربوط به دستگاه‌های 5G  قرار داده است و از رونمایی و معرفی آن امتناع ورزیده است.

ظاهرا این گوشی پیش نمونه اولیه ساخته شده سامسونگ می باشد که به صورت روشن در حال اجرای دمو دیده شد. همچنین گفته می شود به دلیل اینکه لاس وگاس (محل برپایی نمایشگاه CES) هنوز تحت پوشش شبکه 5G قرار نگرفته است، امکان اتصال گوشی به شبکه مذکور موجود نبوده است . بنا بر گفته های سامسونگ نمونه اصلی از گوشی 5G سامسونگ در سال میلادی جاری معرفی و روانه بازار خواهد شد.

همچنین شایعاتی مبنی براین که پیش نمونه گوشی 5G سامسونگ که در نمایشگاه CES 2019 حضور دارد، همان گوشی است که ماه پیش در کره به نمایش گذاشته شد. البته مهم نیست که دقیقا همان دستگاه رونمایی شده در کره باشد، ولی از  همان مدل است. هر دو گوشی که به نمایش درآمده اند دارای بریدگی ناچ در گوشه نمایشگر خود برای دوربین‌های سلفی می باشند و ظاهر کاملا یکسانی دارند .

بنا بر خبرهایی که سامسونگ منتشر نموده ظاهرا این کمپانی قرار است گوشی‌های پرچمدار سال 2019 خود موسوم به خانواده گلکسی اس 10 را در دهم فوریه 2019 (برابر با 21 بهمن 1397) طی مراسمی معرفی نماید. خانواده گلکسی اس 10 شامل سه عضو می باشد که شاهد رونمایی آن‌ها خواهیم بود، اما هنوز مشخص نیست که گوشی 5G و انعطاف پذیر سامسونگ نیز در آن نشست معرفی خواهند شد یا نه. 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.