پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نمایشگر هوشمند شیائومی Smart Display ۸ Pro رونمایی شد

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۵

نمایشگر هوشمند شیائومی Smart Display ۸ Pro رونمایی شد

سال گذشته، شیائومی چند نمایشگر هوشمند با پنل های 6 و 10 اینچی عرضه کرد: نمایشگر هوشمند 6 و نمایشگر هوشمند 10. و اکنون این برند یک نسخه متوسط ارائه کرده است که باتری بزرگی را به همراه دارد: نمایشگر هوشمند شیائومی 8 پرو. جدیدترین محصول این برند چینی که می خواهد به مرکز کنترل خانه هوشمند شما تبدیل شود. در ادامه تمام جزئیات، زمان عرضه و قیمت Smart Display 8 Pro را خواهیم گفت. با آترامارت فروشگاه خرید اقساطی گوشی و نمایشگرهای هوشمند همراه باشید. 

ویژگی های نمایشگر هوشمند شیائومی 8 پرو

نمایشگر هوشمند شیائومی 8 پرو یک صفحه نمایش هوشمند است که با یک پنل ال سی دی 8 اینچی با وضوح 1280 × 800 پیکسل عرضه می شود. این گجت مجهز به نمایشگر ضد تابش با وضوح بالا "سطح تبلت" است که از کنترل لمسی و صوتی پشتیبانی می کند. چیزی که این دستگاه را متمایز می کند، زاویه ارتفاع صفحه نمایش قابل تنظیم آن است که از 90 درجه تا 120 درجه متغیر است و راحتی دید مطلوب را برای کاربران تضمین می کند.

نمایشگر هوشمند شیائومی Smart Display 8 Pro رونمایی شد

شیائومی Mi Smart Home Screen 10 و Mi Smart Home Screen 6 را به ترتیب در آوریل و جولای سال گذشته عرضه کرد، اما آنها با باتری عرضه نشدند. یکی از ویژگی های برجسته این نمایشگر هوشمند؛ باتری داخلی 7500 میلی آمپر ساعتی است که نمایشگر خانگی هوشمند شیائومی پرو 8 را به یک دستگاه کنترل مرکز خانه سیار تبدیل می کند و با یک بار شارژ حداکثر 15 ساعت استفاده قابل توجه را ارائه می دهد. این عمر باتری طولانی‌ تر به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی دستگاه‌های خانه هوشمند خود را بدون نگرانی دائمی در مورد شارژ مجدد کنترل و نظارت کنند.

صفحه نمایش خانگی هوشمند شیائومی پرو 8 به پلتفرم شیائومی loT متصل می شود، می تواند هزاران دستگاه هوشمند را کنترل کرده و از همکاری و ارتباطات چند دستگاهی پشتیبانی کند.

همچون بقیه نمایشگرهای هوشمند شیائومی، این دستگاه هم دارای دوربین و بلندگو است که آن را برای پخش موسیقی، ویدیو یا پاسخگویی به تماس های ویدیویی مناسب می کند. همچنین سیستم عامل MIUI Home این وسیله را برای استفاده با سایر دستگاه های هوشمند در اکوسیستم شیائومی عالی می کند.

نمایشگر هوشمند شیائومی Smart Display 8 Pro رونمایی شد

نوع اتصال در اکوسیستم خانه هوشمند کلیدی است و شیائومی Smart Home Display Pro 8 با پشتیبانی از Wi-Fi، بلوتوث و کنترل مادون قرمز گسترده، طیف وسیعی از گزینه ها را برای یکپارچه سازی دارد. سازگاری دستگاه با بیش از 3000 دستگاه هوشمند و همچنین توانایی آن در تبدیل بیش از 6000 لوازم خانگی سنتی به دستگاه های هوشمند، تعهد شیائومی به پوشش جامع خانه هوشمند را نشان می دهد.

حفظ حریم خصوصی و امنیت بسیار مهم است و شیائومی با گنجاندن سوئیچ پوشش فیزیکی برای دوربین 2 مگاپیکسلی داخلی این موضوع را تأیید می کند. این لنز از مانیتورینگ خانه از راه دور پشتیبانی می کند و با یک لایه کنترل حریم خصوصی، آرامش خاطر را به کاربران ارائه می دهد.

دسترسی به پلتفرم‌ های محتوای محبوب مانند Qiyi، Youku و Tencent Video، سرگرمی را مستقیماً در دسترس شما قرار می‌ دهد و به طور موثر دستگاه را به یک تلویزیون کوچک تبدیل می‌ کند.

دستگاه دارای پردازنده چهار هسته ای و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. بلندگوهای دوگانه استریو صدای همه جانبه را تضمین می کنند، در حالی که بلوتوث 5.0 و Wi-Fi دو باند 2.4 گیگاهرتز + 5 گیگاهرتز اتصال یکپارچه را ارائه می دهند. گنجاندن حالت هوشمند کودکان با فیلتر محتوا و ویژگی‌های ضد اعتیاد، تعهد شیائومی به فناوری خانواده‌ را برجسته می‌ کند.

در پایان، نمایشگر هوشمند شیائومی پرو 8 مفهوم یک هاب خانه هوشمند را دوباره تعریف می کند. با طراحی شیک، ویژگی های همه کاره، و گزینه های اتصال قوی، به طور یکپارچه با سبک زندگی مدرن ادغام می شود و کنترل، راحتی و سرگرمی بی نظیری را به کاربران ارائه می دهد. در حالی که شیائومی به پیشروی مرزهای نوآوری ادامه می دهد، نمایشگر هوشمند پرو 8 به عنوان شاهدی بر تعهد شیائومی به زندگی هوشمند است.

نمایشگر هوشمند شیائومی Smart Display 8 Pro رونمایی شد

قیمت و زمان عرضه نمایشگر هوشمند شیائومی 8 پرو

شیائومی اسمارت دیسپلی پرو 8 جدید به تازگی در چین معرفی شده است و در تاریخ 8 آگوست پیش فروش خواهد شد. اما در حال حاضر این برند قیمت رسمی خود را اعلام نکرده است، اگرچه می توان حدس زد که قیمت آن تقریبا 549 ین باشد، حدود 100 دلار. باید منتظر بمانیم تا بفهمیم که آیا به ایران و سایر نقاط جهان خواهد رسید یا خیر.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.