پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نسخه ۵G گوشی Galaxy S۱۰ پر فروش ترین پرچم دار سامسونگ

شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نسخه ۵G گوشی Galaxy S۱۰ پر فروش ترین پرچم دار سامسونگ

نسخه 5G گوشی Galaxy S10 پر فروش ترین پرچم دار سامسونگ


برای خرید و قیمت Galaxy S10 اینجا کلیک نمایید.

 

Galaxy S10 نام یکی از پرچمداران و جذاب ترین گوشی های روز بازار می باشد. محصولی که در دو نمونه رونمایی شد که یکی از آنها از فناوری 5G بهره می برد. سامسونگ در نسخه 5G، Galaxy S10 از سنسورهای پیشرفته ToF نیز بهره گرفته است که به لطف این فناوری سیستم عکس برداری آن را به طور ویژه بهبود بخشیده است و می توان گفت که  برای عکس برداری، یکی از بهترین های بازار خواهد بود. این روزها فروش بسیار بالا و خیره کننده این محصول خبر ساز شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

Galaxy S10 5G یکی از پرفروش ترین ها
سامسونگ Galaxy S10 5G را در تاریخ 5 آوریل، وارد بازار کره جنوبی کرد ؛ در واقع می توان گفت که چیزی حدود  1 ماه پس از عرضه نسخه اولیه آن. بعلت بهره مندی کره جنوبی از سیستم 5G  برای گوشی های هوشمند جدید، سامسونگ توانست بسترمناسبی را برای فروش مناسب  Galaxy S10 5G به دست آورد.

بنا بر اظهارات رسانه های کره ای، فقط 80 روز به طول انجامید تا سامسونگ در کره جنوبی به  رقم  فروش بالای 1 میلیون دستگاه برسد و تنها تا هفته پیش، بیش از 1 میلیون دستگاه از گوشی Galaxy S10 5G در کره جنوبی به فروش رسیده است. همچنین گفته می شود که  تنها در بازار کره، هر روز بیش از 15 هزار دستگاه از این محصول به فروش می رسد. این روند کماکان ادامه دارد و Galaxy S10 5G به سرعت در حال رشد در بازارهای جهانی نیز می باشد.

در واقع گوشی هوشمند Galaxy S10 5G توانسته است یک تنه تا 20 درصد از فروش تمامی Galaxy S10ها را به خود اختصاص دهد؛ این نشانگر این است که سامسونگ در تمامی نسخه های Galaxy S10 ، فروش بسیار بالایی را تجربه کرده است.

Galaxy S10 گران قیمت و پرچمدار
در آخر باید گفت که Galaxy S10  گوشی هوشمند پرچمدار و گران قیمتی  می باشد؛ و حتی با وجود قیمت بالا و رقبای سرسخت خود هنوز علاقه مندان فراوانی دارد و بسیاری از کاربران آن را یکی از برترین ها می دانند.

برای بدست آوردن اطلاعات تکمیلی به وب سایت رسمی شرکت سامسونگ مراجعه نمایید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.