پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مقایسه و بررسی کنسول های بازی

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

مقایسه و بررسی کنسول های بازی

مقایسه و بررسی کنسول های بازی
فروشگاه اینترنتی آترامارت یکی از بزرگترین فروشگاه های فروش اقساطی موبایل ، لپ تاپ ، تبلت ، گجت ، قطعات کامپیوتر ، سیستم های اسمبل شده ، پرینتر ، فکس، کنسول بازی و همچنین لوازم  جانبی  می باشد.

در بخش کنسول های بازی  آترامارت بهترین کنسول های بازی مایکروسافت (Xbox) و سونی (PlayStation) به‌ صورت نقد و اقساط در دسترس مشتریان است. که در ادامه با بررسی مختصرکنسول ها شما میتوانید بهترین  انتخاب را داشته باشید.

 

برای مشاهده و خرید کنسول های بازی اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی کنسول بازی اینجا کلیک نمایید.



PS4 یا Xbox One: کدامیک را انتخاب خواهید کرد؟

 

مایکروسافت و کنسول های بازی نسل فعلی سونی به طور کلی  طرفداران منحصر به خود را دارند. این بدان معناست ، اگر شما در حال حاضر جزو تیم PlayStation یا تیم Xbox نیستید، تصمیم گیری بین این دو شاید برای شما دشوار باشد.

برای کمک به شما در این انتخاب سخت بین پیشنهادهای فعلی مایکروسافت و سونی ، ما یک لیست جامع از همه تفاوت های کلیدی و همچنین شباهت ها تهیه کرده ایم تا هنگام خرید Xbox One یا PS4 در ذهن داشته باشید.

مطمئناً هیچ شکی نیست که پلی استیشن 4 نسبت به رقیب خود فروش بیشتری در بازار داشته است  ، اما هر دو جوانب مثبت و منفی خود را نشان می دهند.

کنسول های نسل بعدی نیز باید در نظر داشته باشید: PS5 و Xbox Series X. آیا باید این ماشین های قدرتمند را کنار بگذارید یا اکنون که قیمت ها پایین آمده است ، کنسول نسل فعلی را انتخاب می کنید؟ اگر نظر دومی را انتخاب کردید یا هنوز هم مورد قضاوت قرار نگرفتید ، این مقاله برای شماست.

در حال حاضر ، سونی دو نسخه جداگانه از PS4 دارد ، نسخه استاندارد باریک ، که قابلیت پخش HDR را دارد و PS4 Pro با قیمت 4K گران تر.

در طرف دیگر حصار Xbox One قرار دارد که هم اکنون در Xbox One S 4K HDR آماده ، نسخه بدون  دیسک Xbox One S All-Digital Edition و Xbox One X فوق العاده قدرتمند موجود است - کنسولی که نه تنها گیم پلی بومی 4K HDR را انجام می دهد اما در برخی موارد بازی هایی با سرعت 60 فریم بر ثانیه نیز انجام می دهد.

این بدان معناست که اگر در حال حاضر تلویزیون 4K HDR دارید ، احتمالاً باید برای PS4 Pro یا Xbox One X تصمیم بگیرید که بالاترین وفاداری بصری را از کنسول خود بدست آورید. اگر در تلویزیون 1080p بازی می کنید ، Xbox One S یا PS4 Slim این حس را ایجاد می کند و هزینه کمتری نیز برای شما به همراه خواهد داشت.

Xbox One S با کاهش مقدار زیادی از وزن و حذف آجر قدرت غول پیکر ، در طراحی اصلی ایکس باکس وان یک بهبود پیدا کرد و به جای آن از منبع تغذیه داخلی استفاده کرد. این اندازه 11.6 8. 8.9 x 2.5 اینچ اندازه گیری می کند ، و برخلاف نسخه قبلی شامل یک پخش کننده Blu-ray Ultra-HD 4K - حتی تا زمانی که تلویزیون داشته باشید که بتواند از آن پشتیبانی کند ، حتی بازی های 1080p را به 4K نیز ارتقا خواهد داد.

اما اگر نسخه ارزانتری  از Xbox One S را ترجیح می دهید ، ممکن است Xbox One S All-Digital Edition مناسب برای شما باشد. کنسول بدون  دیسک 1TB مانند نسخه قبلی خود عمل می کند اما فاقد دیسک درایو نوری  است - بنابراین این به معنی عدم وجود دیسک های Blu-ray یا فیزیکی است.

PS4 Pro کنسول اصلی 4K بود که یک سال قبل از Xbox One X به بازار عرضه شد - حتی اگر مایکروسافت در نهایت از این قدرت پیروی کند. اندازه آن 12.8 11 11.6 x 2.1 اینچ است. در حالی که PS4 Pro حداقل تا حدی از بازی های بومی 4K پشتیبانی می کند ، شامل یک پخش کننده 4K Ultra-HD Blu-Ray Player نیست ، محصولی که باعث جلب توجه برخی از سونی ها شده است..

هر دو Xbox One S و X دارای پورت های یکسان هستند ، هر کدام دو درگاه HDMI ، یکی برای دریافت ورودی از کابل یا جعبه ماهواره ای ، و دیگری ورودی به تلویزیون شما. مهمترین آنها ، هر دو درگاه USB 3 ، خروجی IR ، صدای نوری ، پورت اترنت و البته کابل برق را دارند - که با هر دو نسخه Xbox سازگار است. با این حال ، به دلیل سقوط سریع و غم انگیز Kinect ، اگر می خواهید از Kinect با هر نسخه Xbox One استفاده کنید ، مجبور خواهید بود که به بیرون بروید و یک آداپتور جداگانه  بگیرید.

PS4 Pro و PS4 Slim دارای ورودی های مشابه هستند ، اگرچه تفاوت کمی دارند. هرکدام دارای یک HDMI خارج ، یک درگاه USB در پشت (دو در جلو) ، یک درگاه اترنت و قدرت هستند. تنها تفاوت بین Pro و Slim در این است که Pro دارای صدای نوری است ، در حالی که Slim فاقد آن است. با این حال ، یکی از مهمترین موارد در مورد اتصال PS4 این است که هر دو نسخه به کاربران امکان می دهد هارد داخلی را با یکی دیگر از گزینه های خود جابجا کنند.

همه نسخه های Xbox One و PS4 از Wi-Fi 802.11 ac و Gigabit Ethernet پشتیبانی می کنند - بنابراین مهم نیست که در مورد کدام کنسول تصمیم می گیرید ، لازم نیست نگران سازگاری شبکه باشید.

بعد  از برسی دقیق کنسول بازی و انتخاب گزینه مناسب  فقط کافیست که سری به فروشگاه اینترنتی آترامارت   قسمت کنسول بازی  بزنید  و با چند کلیک ساده در هر زمان و مکان کالای مدنظر خود را از بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا و با یکی از روش های نقدی یا  اقساطی ( چک، سفته، گواهی کسر از حقوق و یا کارت های اعتباری ایران رنتر) با شرایطی ویژه تا 24 ماه  اقساط  انتخاب کنید و مقابل درب  منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.