پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مقایسه تلویزیون های ایرانی و خارجی، تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟

دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۸

مقایسه تلویزیون های ایرانی و خارجی، تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟

مقایسه تلویزیون های ایرانی و خارجی، تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟

بدون تردید یکی از عناصر جدایی ناپذیر در زندگی ما و همه خانه ها، تلویزیون است. با توجه به اینکه تلویزیون به عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی شناخته می شود، برای خرید آن ها همواره افراد با دغدغه های مختلفی مواجه می شوند. اگر به گذشته برگردیم، تلویزیون های سیاه و سفید و پس از آن تلویزیون های رنگی با تنوع کم در بازار عرضه می‌شدند. با این حال باید بدانید که امروزه کمپانی های قدرتمند به منظور رقابت با برندهای مختلف، انواع محصولات را روانه بازار می‌کنند. تفاوت های چشمگیری در تکنولوژی های به کار رفته برای تولید انواع تلویزیون مشاهده خواهید کرد. رشد عجیب و غریب قیمت دلار و به تبعیت از آن افزایش قیمت لوازم خانگی مانند تلویزیون موجب شده بسیاری از افراد ترجیح دهند که روی به خرید تلویزیون ایرانی بیاورند. با توجه به تکنولوژی به کار رفته، قیمت محصولات و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می گیرند، می توان تفاوت تلویزیون های ایرانی و خارجی را عنوان کرد. تلویزیون های موجود در بازار از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار هستند. با توجه به شرایط مختلف، برای انتخاب و خرید تلویزیون باید بتوانید انتخابی مناسب به عمل آورید. اینکه تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی و کدام تلویزیون از کیفیت بالاتری برخوردار است را ما برای شما به خوبی توضیح خواهیم داد.

کدام تلویزیون ها واقعا در ایران ساخته می شوند؟

تلویزیون ایرانی یا تلویزیون مونتاژ ایران به عنوان یکی از مهم ترین موارد همواره در ذهن کاربران قرار دارد. با توجه به اینکه صنعت الکترونیک به خصوص تولید تلویزیون و لوازم دیجیتال با سرعت بسیار بالایی در حال پیشرفت است، تولید کنندگان داخلی کشورمان نیز سعی در ارائه محصولاتی با جدیدترین فناوری ها دارند. در این بین بسیاری از افراد به دنبال پاسخ این سوال هستند که بهترین تلویزیون ایرانی کدام است؟ آیا در ایران تلویزیونی به صورت کامل تولید می‌شود؟ آیا محصولات موجود در بازار با نام تلویزیون ایرانی ساخت داخلی است یا به صورت مونتاژ به فروش رسانده می شوند؟

در واقع تمام این سوالات به یک سوال ختم می شوند. آیا کارخانجات داخلی قابلیت و قدرت ساخت یک تلویزیون با کیفیت را دارند؟ باید بدانید که پاسخ این است: بله.

خوشبختانه در چند سال گذشته برندهای داخلی کشورمان با بهره گیری از استانداردهای بین المللی سعی کرده اند که تلویزیون های با کیفیت و قابلیت های مناسب را روانه بازار کنند. در مقایسه با محصولات ارائه شده توسط برندهای خارجی، تلویزیون های ایرانی از قیمت بهتری برخوردار هستند. برخی از برندهای داخلی کشورمان همچنان اصالت خود را حفظ کرده و در تولید تلویزیون های خود بدون استفاده از محصولات وارداتی و قطعات مختلف خارجی، به صورت ۱۰۰ درصد داخلی، تلویزیون ها را تولید می کنند. کیفیت بسیار بالای تلویزیون های ایرانی موجب شده که خریداران با اشتیاق بیشتری روی به خرید آنها بیاورند. از دیگر مواردی که در خرید تلویزیون ایرانی میتوانید به عنوان یک فاکتور و مولفه مهم مد نظر قرار دهید، ارائه خدمات پس از فروش است. با توجه به اینکه بخش زیادی از برندهای خارجی در کشور ما فاقد نمایندگی هستند، با خرید تلویزیون ایرانی به خوبی می توانید از خدمات پس از فروش کامل برخوردار شوید.

آینده ای روشن در انتظار تلویزیون های ایرانی

بررسی کیفیت تلویزیون های ارائه شده توسط برندهای ایرانی نشان می‌دهد که افق روشنی می‌توان برای آنها متصور شد. بدون تردید تلویزیون هایی که از مونتاژ ایرانی و خارجی استفاده می‌کنند نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در واقع برای تولید تلویزیون و لوازم خانگی داخلی یک سیاست‌ گذاری صحیح می تواند تولید کننده را یاری کند که در ارائه محصولات خود از جدیدترین فناوری‌ها بتواند بهره ببرد. مهندسین کشور ما سعی کرده‌اند رویه کشور چین را در پیش گرفته و در تولید لوازم خانگی از بالاترین استانداردها بهره بگیرند. تلویزیون های ایرانی امروزه از کیفیت و قابلیت های بی نظیری برخوردار هستند.

مقایسه تلویزیون های ایرانی با خارجی از لحاظ قیمت

تفاوت تلویزیون ایکس ویژن با تلویزیون های خارجی به لحاظ قیمت چگونه است؟ آیا قیمت تلویزیون جی پلاس در مقایسه با محصولات خارجی بهتر است؟ این قبیل از سوالات همواره در ذهن کاربران برای خرید تلویزیون مرور می شوند. اینکه کدام تلویزیون ایرانی را بخرید و تفاوت قیمت تلویزیون های داخلی با تلویزیون های خارجی مانند ال جی و سامسونگ چگونه است، اهمیت بالایی دارد. با توجه به اقتصاد حاکم بر کشور ما، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که فاکتور قیمت را به عنوان مهمترین مولفه در خرید لوازم خانگی مدنظر قرار دهند. بررسی تفاوت قیمت تلویزیون های ایرانی با خارجی نشان می دهد که محصولات ارائه شده توسط برندهای داخلی با وجود قابلیت های بی نظیری که دارند از قیمت شگفت انگیزی برخوردار هستند. تلویزیون های ایرانی را می توان جزء محصولات میان‌ رده و با قیمت مناسب قرار داد. با توجه به اینکه تولیدکنندگان داخلی هیچگونه هزینه وارداتی پرداخت نمی کنند، معمولا در فروش تلویزیون های خود قیمت گذاری منصفانه ای اعلام خواهند کرد. در میان برندهای ایرانی که در فروش تلویزیون توانسته اند نامی برای خود دست و پا کنند، برند جی پلاس و ایکس ویژن از عملکرد بهتری برخوردار هستند. علاوه بر این، تلویزیون های سام الکترونیک نیز از جمله محصولات هوشمند موجود در بازار بوده که از جدیدترین تکنولوژی های موجود در تلویزیون های خارجی بهره می برند.

با توجه به اهمیت فاکتور قیمت، باید بدانید اگر قصد انتخاب و خرید تلویزیون بین برندهای ایرانی و خارجی را دارید و قصد دارید محصولی با قیمت مناسب را انتخاب کنید، توصیه ما به شما خرید تلویزیون ایرانی است. این محصولات به عنوان گزینه هایی به صرفه، تصمیم عاقلانه تری برای شما خواهند بود.

مقایسه تلویزیون های ایرانی با خارجی از لحاظ خدمات

علاوه بر بررسی و مقایسه تلویزیون های ایرانی و خارجی به لحاظ قیمت، از نقطه نظر خدمات ارائه شده نیز میتوانیم محصولات موجود در بازار را با هم مقایسه نماییم. با توجه به اینکه امروزه کاربران برای خرید تلویزیون کوچکترین موارد را نیز در نظر می گیرند، برندهای داخلی سعی بر این دارند که محصولات خود را با بالاترین امکانات روانه بازار نمایند. به لحاظ تکنولوژی به کار رفته در ساخت تلویزیون و امکانات موجود در آنها به خوبی می توان از محصولات ایرانی دفاع کرد امروزه تلویزیون های ساخت داخل به انواع پورت ها مجهز می شوند. علاوه بر این، امکانات هوشمندی نیز در تلویزیون های ایرانی به مانند تلویزیون های خارجی وجود دارند. هر اندازه که تلویزیون های تولید شده توسط برندهای داخلی از قیمت کمتری در مقایسه با تلویزیون های خارجی برخوردار هستند ولی باید بدانید که از پورت های مورد نیاز کاربران استفاده می کنند. تلویزیون های موجود در بازار از پورت HDMI برخوردار بوده و کاربر می‌تواند برای نصب کنسول بازی و سایر لوازم دیجیتال به راحتی از قابلیت‌های آن استفاده نماید. علاوه بر این، در زمینه امکانات دیگر محصولات موجود در بازار باید بدانید که تلویزیون های ارائه شده توسط برند ایکس ویژن از سیستم عامل اندروید بهره می‌برند. این خبر می تواند بسیار خوشحال کننده باشد. کاربر با اطمینان بالا با خرید تلویزیون های ایرانی می‌تواند خدماتی جامعه از آنها دریافت نماید. تلویزیون های ارائه شده از مدرن ترین فناوری های صوتی و تصویری بهره‌مند هستند. به لحاظ فناوری صوتی، تلویزیون ساخت داخل در مقایسه با تلویزیون های خارجی از کیفیت مناسبی برخوردار است.

با این حال اگر بخواهیم خدمات و امکانات تصویری محصولات ایرانی را با محصولات خارجی مقایسه کنیم، تفاوت های جزئی در آنها مشاهده می شود. کیفیت تصویر به عنوان یک فاکتور مهم در بالا رفتن قیمت آن در نظر گرفته می شود.

مقایسه تلویزیون های ایرانی با خارجی از لحاظ کیفیت

هر اندازه قیمت تلویزیون ایرانی و قیمت تلویزیون خارجی مناسب باشد ولی از کیفیت تصویر بالایی بهره نبرد، کاربران در خرید آن دچار تردید خواهند شد. بررسی کیفیت محصولات ارائه شده توسط برندهای ایرانی نشان می دهد که برخی از آنها به خوبی توانسته اند هم رده با محصولات خارجی از جدیدترین فناوری‌های تصویری بهره ببرند.

همانگونه که می دانید، برندهای قدرتمند خارجی محصولات خود را با کیفیت تصویر FULL HD، 4k و 8K در اختیار کاربران قرار می دهند. بدون تردید کیفیت فوق العاده تصاویر ارائه شده توسط برندهای خارجی می‌تواند هر کاربری را ترغیب کند که روی به خرید این محصولات بیاورند. با این حال باید بدانید که برندهای داخلی مانند ایکس ویژن و جی پلاس نیز سعی کرده اند که از جدیدترین استانداردها برای محصولات خود بهره ببرند. تلویزیون ایکس ویژن مدل 43XT745 یکی از محصولات هوشمند موجود در بازار بوده که از کیفیت تصویر فول اچ دی بهره می‌برد. این تلویزیون به واسطه استفاده از سیستم عامل اندروید و پردازنده گرافیکی فوق العاده، از محبوب‌ترین محصولات داخلی می‌تواند عنوان شود. در کنار این مورد، تلویزیون های هوشمند ارائه شده توسط برندهای داخلی از امکانات دیگری نیز بهره می برند. به عنوان مثال تلویزیون هوشمند سام الکترونیک مدل UA43T5550TH با سایز ۴۳ اینچی از جدیدترین تکنولوژی ها در ساخت خود استفاده کرده است. این تلویزیون به ۳ درگاه HDMI مجهز شده و از رابط هوشمند اندروید بهره می گیرد. استفاده از جدیدترین استانداردهای صوتی به کار رفته بر روی این تلویزیون نشان می دهد که طراحان داخلی به خوبی توانسته اند به منظور رفع نیازهای کاربران، از جدیدترین فناوری ها بهره بگیرند.

تفاوت تلویزیون های ایرانی و خارجی در ظاهر

یکی دیگر از فاکتورهایی که با استفاده از آن می توانیم به مقایسه تلویزیون های ایرانی و خارجی بپردازیم، طراحی ظاهری آنها است. با توجه به اینکه امروزه تلویزیون ها در ابعاد مختلف تولید می شوند، تولیدکنندگان داخلی نیز گستره وسیعی از محصولات خود را روانه بازار می کنند. تلویزیون ها را از ابعاد کوچک تا ابعاد فوق العاده بزرگ مانند ۸۵ اینچ می توانید خریداری کنید. به لحاظ فریم تلویزیون و قاب و دور صفحه نمایش نیز محصولات موجود در بازار را می توانید مقایسه کنید. برندهای خارجی قدرتمند مانند سامسونگ و ال جی برای طراحی و ساخت تلویزیون های خود از فریم فوق باریک بهره می‌برند. با این حال تولیدکنندگان داخلی نیز توانسته اند با وجود تغییرات اندکی که اعمال کرده اند، محصولاتی با ظاهر مناسب به بازار عرضه کنند. از دیگر مواردی که در خرید تلویزیون ایرانی و خارجی در نظر گرفته می شوند و با استفاده از آن میتوان مقایسه محصولات داخلی و خارجی را انجام داد، پنل تلویزیون خواهد بود. با وجود اینکه در تلویزیون های خارجی از پنل های متعددی مانند LED، OLED، AMOLED و QLED استفاده می‌شود، باید بدانید که بخش زیادی از تلویزیون های ارائه شده توسط برندهای داخلی از فناوری LED بهره می برند. تلویزیون های هوشمند ارائه شده توسط برندهای داخلی با کیفیت فوق‌العاده می‌توانند به خوبی پاسخگوی نیازهای شما باشند.

آیا با اطمینان می توان روی خرید تلویزیون ایرانی آورد؟

شاید تجربه تولید گوشی داخلی بسیاری از کاربران را برای خرید تلویزیون ایرانی منصرف کند. با این حال باید بدانید که در مورد تلویزیون شرایط کاملاً متفاوت است. با توجه به اینکه برخلاف گوشی های موبایل، تلویزیون ها از آسیب پذیری کمتری برخوردار هستند، خرید تلویزیون ایرانی میتواند ایده ای بهتر باشد. امروزه برندهای فعال در زمینه فروش تلویزیون ایرانی سعی بر آن دارند که از گارانتی طولانی مدت محصولات خود را بهره مند کنند. هنگامی که قصد خرید تلویزیون را دارید، باید بدانید که بخش زیادی از برندهای خارجی توانایی ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش در داخل کشور ما را نخواهند داشت. با این حال محصولات ارائه شده در بازار با نام تلویزیون های تولید داخل از آپشن های کاملی برخوردار بوده و کیفیت بالاتری نسبت به گذشته دارند. امروزه تلویزیون های ایرانی با وضوح فوق العاده 4K نیز می توانند خریداری شوند. این شرایط نشان می‌دهد که هیچ دغدغه ای کاربر به لحاظ کیفیت با خرید تلویزیون ایرانی نخواهد داشت.

مقایسه قیمت تلویزیون ایرانی 4K با تلویزیون های خارجی نشان می دهد که اختلاف قیمت عجیبی بین آنها وجود دارد. با اطمینان می توانیم اعلام کنیم که برای خرید تلویزیون می توانید محصولات موجود در بازار که توسط برندهای داخلی ارائه می شوند را خریداری کنید.

بهترین تلویزیون های ایرانی

برای انتخاب و خرید بهترین تلویزیون های ایرانی میتوانید محصولات ارائه شده توسط چند برند داخلی را بررسی نمایید. به عنوان مثال تلویزیون های ایکس ویژن از جدیدترین تکنولوژی ها در ساخت خود بهره می برند. از جمله امکاناتی که در تلویزیون های ایکس ویژن مشاهده میکنید، بهره گیری از سیستم عامل اندروید است.

تلویزیون های ارائه شده توسط ایکس ویژن قابلیت اتصال به اینترنت را داشته و کاربر می تواند از سرویس پخش فیلم و سریال آنلاین نیز استفاده نماید. ایکس ویژن محصولات خود را به پورت های مختلف مجهز کرده است. در کنار این موارد، تلویزیون های ارائه شده توسط ایکس ویژن با بالاترین کیفیت تا حد 4K می‌توانند انتخاب شوند.

یکی دیگر از برندهای فعال در زمینه فروش تلویزیون که در کشور ما محصولات خود را تولید می کند، جی پلاس است. این برند که از سال ۱۳۹۷ فعالیت های خود را آغاز کرده است، سعی کرده که از جدیدترین تکنولوژی ها در ساخت محصولات خود بهره بگیرد. از جمله قابلیت ها و ویژگی های تلویزیون های ایرانی جی پلاس می توان به امکان دسترسی به اینترنت اشاره نمود. این تلویزیون‌ها از قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار برخوردار هستند. اگر قصد خرید بهترین تلویزیون ایرانی را دارید، می توانید روی تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV_43MH414N_IND حساب ویژه ای باز کنید. این تلویزیون ۴۳ اینچی یکی از فوق العاده ترین محصولات ارائه شده توسط برندهای داخلی شناخته می‌شود. قیمت تلویزیون جی پلاس GTV_43MH414N_IND فوق العاده بوده و استفاده از کیفیت تصویر فول اچ دی نشان می دهد که با خرید آن می توانید یک محصول ایرانی کاربردی در اختیار داشته باشید. تلویزیون جی پلاس مدل GTV_43MH414N_IND به پنل IPS مجهز شده است. خروجی صوتی دیجیتال فوق العاده و امکان پخش شبکه های دیجیتال از ویژگی ها و مزایای خرید این تلویزیون می توانند عنوان شوند. کاربر قادر است برنامه های مورد علاقه خود را بر روی حافظه خارجی ذخیره نماید.

یکی دیگر از تلویزیون های ایرانی موجود در بازار که از کیفیت مناسبی برخوردار است، تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 43XC630 خواهد بود. ایکس ویژن در طراحی و ساخت این محصول خود از یک تصویر فوق العاده با کیفیت با رزولوشن ایده آل بهره می برد. قابلیت های متنوعی با خرید تلویزیون ایکس ویژن مدل 43XC630 در اختیار خواهید داشت. ارائه جدول برنامه‌ها و همچنین پشتیبانی از قابلیت های مختلف صوتی و تصویری نشان می دهد که در ساخت این تلویزیون از بالاترین استانداردها استفاده شده است.

اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند ایرانی را دارید و به دنبال گزینه‌ای مناسب هستید، توصیه ما به شما خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن 43XT725 است. این تلویزیون فوق‌العاده ارائه شده توسط برند داخلی از جمله محصولاتی به شمار می رود که از جدیدترین استانداردهای بین المللی بهره می برد. رابط هوشمند اندروید قرار گرفته شده بر روی این تلویزیون و استفاده از یک پردازنده گرافیکی فوق العاده به خوبی بیانگر تولید محصولی کاربردی از برند ایرانی است. علاوه بر این، امکانات و قابلیت های دیگری با خرید تلویزیون هوشمند ال ای دی 43XT725 می توانید در اختیار داشته باشید. این تلویزیون با دو بلندگوی بی نظیر و توان 10 واتی در هر کدام، کیفیت صدای بالایی از خود نشان می دهد.

علاوه بر مواردی که بیان کردیم و به عنوان بهترین تلویزیون های ایرانی میتوانند در نظر گرفته شوند، تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA50T5350TH با سایز ۵۰ اینچی یکی از بی‌نظیرترین محصولات موجود در بازار شناخته می‌شود. در استانداردهای صوتی به کار رفته بر روی این تلویزیون مشاهده میکنید که همپای محصولات برندهای قدرتمند می توانید صدای دالبی دیجیتال را دریافت کنید. علاوه بر این، محصول ارائه شده توسط سام الکترونیک است از درگاه hdmi بهره برده و تصاویر را به صورت فول اج دی بر روی صفحه نمایش ۵۰ اینچ نشان میدهند.

بهترین تلویزیون های خارجی

بدون تردید کماکان بخش زیادی از کاربران ترجیح می دهند که برای خرید تلویزیون و لوازم خانگی مختلف، روی به انتخاب محصولات ارائه شده توسط برندهای خارجی بیاورند. با این وجود باید بدانید که تلویزیون های داخلی نیز به لحاظ قیمت می توانند انتخابی مناسب باشند. اگر قصد انتخاب تلویزیون خارجی را دارید ، قیمت تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 32D3000 با ۳۲ اینچ سایز بسیار مناسب بوده و می تواند گزینه ای مناسب برای افرادی که به دنبال محصولی با ابعاد کوچک هستند باشد. این تلویزیون کیفیت تصویر HD بهره مند بوده و به شما قابلیت هایی مانند ارائه جدول زمانبندی برنامه ها و ضبط برنامه های تلویزیون را می دهد.

اگر قصد دارید یک تلویزیون قدرتمند از برند خارجی انتخاب کنید، می توانید روی محصولات ارائه شده توسط برند دوو حساب ویژه ای باز کنید. تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE_50K4310U با سایز ۵۰ اینچ یکی از بهترین محصولات ارائه شده توسط این برند شناخته می‌شود. استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و بهره گیری از قابلیت‌های مختلف نشان می‌دهد که با خرید این محصول می توانید تا سال ها نیاز به تغییر آن نداشته باشید. این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K استفاده کرده و از گیرنده دیجیتال داخلی و پنل ضد شوک بهره می برد. کاربر می تواند از طریق کابل MHL به راحتی موبایل و تبلت خود را به تلویزیون متصل می کند. در کنار این موارد استاندارد صوتی دالبی دیجیتال شما را یاری می کند که با بالاترین کیفیت بتوانید صدا را دریافت نمایید. این تلویزیون از کیفیت تصویر Ultra HD _ 4K بهره می برد.

در کنار این گزینه ها، برای خرید تلویزیون هوشمند خارجی می‌توانید محصول دیگر ارائه شده توسط دوو با سایز ۵۵ اینچ و مدل DSL_55K5700U را در نظر داشته باشید. این تلویزیون به عنوان یک محصول بی نظیر برای استفاده در فضاهایی با ابعاد بزرگ شناخته می شود. شما با خرید تلویزیون دوو مدل DSL_55K5700U می‌توانید از امکاناتی مانند ارتباط بی سیم AirPlay و DLNA بهره گرفته و با قابلیت خاموش شدن خودکار، قابلیت جستجوی کانال خودکار و سایر ویژگی ها، یک محصول شگفت انگیز در اختیار داشته باشید.

اگر قصد دارید یک تلویزیون قدرتمند با ابعاد بزرگ از برند ایرانی تهیه کنید، می توانید روی محصول 58 اینچی ارائه شده توسط جی پلاس حساب ویژه‌ای باز نمایید. تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV_58MU722s یکی از محصولات شگفت انگیز ارائه شده توسط جی پلاس بود که با استفاده از فناوری های هوشمند به خوبی شما را یاری خواهد کرد که بالاترین سطح کیفی را بتوانید با خرید آن مشاهده کنید. جی پلاس در تولید این محصول از کیفیت تصویر Ultra HD – 4K بهره برده است. شرایطی که نشان می دهد هم پا با برندهای قدرتمند خارجی یک محصول شگفت انگیز می توانید در اختیار داشته باشید. استفاده از تکنولوژی های تصویری و صوتی فوق العاده و بهره گیری از رابط هوشمند اندروید به خوبی بیانگر یک محصول بی نظیر ارائه شده توسط برند داخلی خواهد بود. اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV_58MU722s را دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آترامارت، این تلویزیون تولید داخل را با بهترین قیمت خریداری کنید.

سوالات متداول

بهترین تلویزیون ایرانی کدام است؟

همانگونه که مطرح کردیم، برندهای داخلی در چند سال گذشته توانسته اند تلویزیون های خود را با جدیدترین استانداردها روانه بازار کنند. تلویزیون های ارائه شده توسط ایکس ویژن و جی پلاس از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

آیا می توان تلویزیون ایرانی را با اطمینان بالا خریداری کرد؟

اگر انتخاب مناسبی داشته باشید، بدون کمترین دغدغه ای می توانید از قابلیت های موجود در تلویزیون های ایرانی بهره ببرید. تلویزیون های ایرانی با جدیدترین تکنولوژی ها روانه بازار می شوند.

تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟

اگر قصد خرید تلویزیون ارزان قیمت را دارید، بدون تردید تلویزیون های ایرانی برای شما گزینه ای بهتر خواهند بود. با توجه به قیمت تلویزیون خارجی، بخش زیادی از کاربران ترجیح می دهند که روی به خرید تلویزیون ایرانی بیاورند. مدل های هوشمند ارائه شده توسط برندهای ایرانی از کیفیت 4k نیز برخوردار بوده و به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

خرید انواع تلویزیون ایرانی و خارجی نقد و اقساط

با توجه به نیاز کاربران برای خرید تلویزیون، فروشگاه اینترنتی آترامارت به خوبی توانسته انواع محصولات موجود در بازار را با بهترین قیمت برای شما فراهم کند. اگر قصد خرید تلویزیون ایرانی با بهترین قیمت را دارید یا به دنبال خرید تلویزیون خارجی هستید، می توانید از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی آترامارت دیدن کنید. یکی از قابلیت‌هایی که ما برای شما فراهم کرده ایم، فروش تلویزیون به صورت نقد و اقساط است. برای اطلاع از قیمت تلویزیون و خرید نقل و اقساط این محصولات با مشاوران ما میتوانید در ارتباط باشید.

جمع بندی

بدون تردید با توجه به مواردی که عنوان کردیم، بسیاری از شما تصمیم به خرید تلویزیون ایرانی خواهید گرفت. با توجه به کیفیت بسیار بالایی که تلویزیون های ایرانی دارند و تکنولوژی هایی که در آنها به کار رفته است، بدون نگرانی میتوانید روی به خرید آنها بیاورید. برندهای داخلی به منظور رقابت با برندهای سرشناس خارجی سعی بر آن دارند که در تولید تلویزیون از استانداردهای جدید بهره بگیرند. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت و قابلیت های تلویزیون های تولید داخل هستید و قصد خرید این محصولات را دارید، می توانید با مشاوران ما در فروشگاه اینترنتی با ما در تماس باشید.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.