پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مقایسه آنر ۲۰ آی (Honor ۲۰i) و هواوی پی ۳۰ لایت (P۳۰ Lite)

یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

مقایسه آنر ۲۰ آی (Honor ۲۰i) و هواوی پی ۳۰ لایت (P۳۰ Lite)

مقایسه آنر 20 آی (Honor 20i) و هواوی پی 30 لایت (P30 Lite)
آنر 20 آی آخرین گوشی میان رده هواوی در تحت عنوان برند آنر می باشد که در کنار بهره مندی از طراحی زیبا و قیمت مناسب از مشخصات فنی مطلوبی نیز برخوردار گشته است. در ادامه به معرفی کوتاه مشخصات دو گوشی آنر 20 آی با گوشی هواوی پی 30 لایت خواهیم پرداخت.

 

خرید اقساطی گوشی موبایل تا چه حدی می تواند به خرید گوشی مورد علاقه شما کمک کند.در واقع با خرید اقساطی بار سنگین اقتصادی این موضوع می تواند تا حدی تقسیم شود.فروشگاه اینترنتی آترامارت با راه اندازی بخش فروش قسطی موبایل با اقساط 24 ماهه از شما عزیزان دعوت می نماید که از بخش اقساطی دیدن نمایید.

لطفا برای ورود به بخش اقساطی اینجا کلیک نمایید
 

سخت افزار Honor 20i و  Huawei P30 Lite
در مورد سخت افزار دو گوشی آنر 20 آی و پی 30 لایت که بسیار شبیه به هم می باشند می توان گفت که هر دو مجهز به چیپست Hisilicon Kirin 710  می باشند، پردازنده ای  ۸ هسته‌ای ( 4 هسته 2.2 گیگاهرتزی کورتکس A73و 4 هسته1.7  گیگاهرتزی کورتکس A53) همچنین  هردو از 4 یا 6 گیگابایت رم در کنار دارا بودن 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند گردیده اند. در ادامه باید گفت که هر دو از رابط کاربری EMUI 9.1 و سیستم عامل اندروید 9.0 (پای) بهره می برند.

دوربین آنر 20 آی (Honor 20i) و هواوی پی 30 لایت (P30 Lite)
تمام مشخصات Honor 20i و  Huawei P30 Liteتا اینجا شبیه به هم می باشد و ظاهرا تنها  تفاوت عمده در این میان رده ها دوربین آنها می باشد در واقع  Honor 20i  مجهز به دوربینی چند گانه مجهز به لنز های 24 ، 8 و 2 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 32  مگاپیکسلی با فناوری  HDR خودکار می باشد که در مقابل آن P30 Lite از دوربین چند گانه با لنزهای 48 ، 8 و 2 مگاپیکسلی همراه با دوربین سلفی 24 یا 32 مگاپیکسلی با کیفیت HDR بهره می برد.

قیمت Honor 20i و Huawei P30 Lite
قیمت عنوان شده برای آنر 20 آی حدود 210 یورو  و قیمت پی 30 لایت حدود 280 یورو می باشد.

در آخر باید عنوان کرد که هردو گوشی مدل آنر 20 آی و پی 30 لایت از سرعت عملکرد مناسب و یکسانی برخوردار می باشند. از طرفی از مشخصات دوربین آنها می توان فهمید تصاویر ثبت شده هواوی پی 30 لایت از آنر 20 آی با کیفیت و جذاب تر خواهد بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.